Hoofstuk 61

266 7 0
                                    

--Een maand later, diploma uitreiking dansopleiding--

Pov Shanna:

"Shanna Lemmya!" wordt er omgeroepen. Glimlachend staat ze op en loopt ze naar het podium. Snel werpt ze nog een blik achterom, waar ze haar ouders en Lando met een glimlach hun duim op ziet steken. Ze gaat op het podium staan en draait zich naar het schoolhoofd. "Shanna, you are a wonderful human being with amazing features. I've never met a dancer quite like you. You are the perfect combination of sweet and spicey and you are a hardworking, confident girl who always pushes herself to the limit. I wish you a very bright future and I'm curious about on which show or in which movie I will see you in the future. Congrats on your graduation!" zegt hij en hij geeft haar het diploma en een bos bloemen. Lachend draait ze zich om naar het publiek zodat haar familie en de fotografen foto's van haar kunnen maken en dan gaat ze weer op haar eigen plaats zitten. Als iedereen aan de beurt is geweest lopen ze naar hun familie toe en is het gezamenlijke ondertekenmoment. Iedereen maakt hun eigen diploma officiëel door hun handtekening erop te zetten, en daarna is het feest.

Het feest is in de grote zaal en iedereen is uitgelaten. Lando komt naar Shanna toe en hij pakt haar hand vast. "I'm so proud of you" begint hij en Shanna giechelt. Lando gaat verder "I mean, just look at you. Graduated from the dance academy, got engaged and is also the most beautiful women in the world! No one is gonna be able to beat that". Shanna lacht, geeft haar verloofde een zoen en fluistert "Thank you mr. Norris" in zijn oor, voordat ze haar twee beste vriendinnen bij de hand pakt en ze naar de dansvloer trekt. Uitgebreid beginnen ze te dansen en de drie achtergebleven jongens kijken naar ze. "We really are lucky huh" mompelt George terwijl hij zijn ogen van de drie meiden af trekt om tevreden in het rond te kijken. "We sure are" verzekert Charles hem, al net zo gehypnotiseerd door zijn dansende vriendin. Lando lacht en zucht een keer gelukzalig, zijn ogen vastgelijmd aan zijn verleidelijk dansende vriendin verderop in de zaal. Het besef komt eindelijk binnen: "I can't believe I'm gonna marry her". De jongens kijken hem verbaasd, maar glimlachend aan. "It's ridiculous how fast I fell in love with her but that women... She's the love of my life, and I get to marry her" zegt hij dan. De jongens slaan hem bemoedigend op zijn schouders en Lando kijkt even naar ze, voordat zijn ogen weer op zoek gaan naar de kanariegele jurk die Shanna aan heeft. Zodra hij haar heeft gevonden staat hij op en loopt hij naar haar toe.

Hij wurmt zich tussen haar en Olivia en pakt haar handen "This is gonna sound a bit random but I really am the happiest man alive. And you are gonna make me even happier by becoming Mrs. Norris when we get married". "I love you" maakt Shanna zijn zin af en zoent hem. Om haar heen hoort ze de meiden joelen en snel geeft ze haar twee beste vriendinnen een knipoog. Over een niet al te lange tijd zal er Shanna Norris op haar ID staan.

--Ongeveer een half jaar later, begin februari --

Pov verteller:
Het is winter in Engeland en Lando en Shanna liggen samen op de bank bij de haard. Buiten ligt een flink pak sneeuw en de kerstversieringen zijn nog overal rond het huis te vinden omdat ze te lui waren om het allemaal weer op te ruimen. Ze zijn net terug van het schaatsen op het meer met Lando's zusjes, en omdat ze het ijskoud hadden gekregen besloot het koppel om terug naar huis te gaan en te genieten van de laatste paar dagen thuis, voordat ze voor twee weken op vakantie gaan naar Nieuw Zeeland. De eerste race van het aankomende seizoen is in Maart, dus er is nog genoeg tijd om nog even op vakantie te gaan en omdat ze liever op vakantie gaan naar de zon hebben ze besloten om naar Nieuw Zeeland te gaan. Eerder vandaag hadden ze hun koffers al voor een deel ingepakt dus nu is er tijd om te relaxen. Lando heeft de haard aangestoken en met Shanna's voeten in zijn schoot liggen ze nu samen op de bank.

Plotseling begint Shanna zachtjes met haar voeten en handen te wriemelen en wiebelen. "What's wrong?" vraagt Lando haar. Ze haalt haar schouders op en sluit haar ogen "Lately I just keep thinking about me not being able to get pregnant...". Lando trekt haar dichterbij en slaat zijn armen om haar heen. "Do you know why?" vraagt hij haar, maar ze schudt haar hoofd "I just always wanted to have kids but now it feels like I will never be able to have kids that I can love like they're my own" zucht ze. Lando drukt een kus op haar voorhoofd "I know baby... But you know, I think you will love our kids with your entire heart, even if they're adopted". "You think?" vraagt ze een beetje verbaasd. Hij knikt "I'm sure of it". Ze glimlacht en draait haar hoofd zo dat ze hem kan zoenen. Een paar seconden later trekt ze zich alweer terug met grote ogen "Shall we sign up as adoptive parents?". "Now?" vraagt Lando verbaasd. Shanna knikt "Yeah, why not? The waiting list is probably long as hell so we'll have plenty of time to prepare". Voor een paar seconden streept Lando de negatieve punten tegen de positieve weg en dan knikt hij. "Okay" zegt hij en hij drukt nog een zoen op het voorhoofd van zijn verloofde. "Really??" vraagt ze verbaast en van enthousiasme klapt ze in haar handen. Lando knikt weer en pakt zijn laptop. Ze maken een account aan op de website en vullen de eerste paar basisformulieren in. Dan maken ze een afspraak voor een gesprek op locatie voor vlak na de vakantie en als ze dat hebben gedaan staat Lando op. "Where are you going?" vraagt Shanna. Lando kijkt haar met een shouderophaal en een ondeugend lachje aan, voordat hij naar de keuken verdwijnt en een paar minuten later terug komt met een fles champagne en twee glazen. Hij schenkt de twee glazen vol en geeft er een aan Shanna. "You know I don't like champagne but I'll drink it for this occasion, we are going to be parents! Cheers" zegt hij met een glimlach en hij zoent Shanna eerst, voordat hij haar een kans geeft om een slok champagne te nemen. "I love you" zegt ze. "I love you too" zegt hij. En in stilte, gelukzalig glimlachend drinken ze hun glazen leeg.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu