Hoofdstuk 52

327 8 0
                                    

A/N: Vanwege de centraal examens zal ik aankomende weken geen nieuw deel plaatsen. Ik wil me gewoon even compleet kunnen focussen op de toetsen en me niet druk hoeven maken over het schrijven. Natuurlijk wens ik iedereen die dit jaar eindexamen doet heel erg veel succes toe! <3 xx

Pov Shanna

"Kom je mee?" vraagt Shanna aan Nova wanneer ze een tijdje op een duin hebben zitten kletsen. Nova knikt en samen lopen ze naar de toegangspoortjes van de paddock, waar Lando inmiddels op hun staat te wachten. "So, I got you a paddock-pass for tomorrow between the third free practise and qualifying" zegt hij en Shanna glimlacht naar Nova. Die krijgt grote ogen en staat met haar mond vol tanden "I- I don't know what to say Lando, thank you so much!". Lando glimlacht en wuift het weg "No problem, I love making fans happy and it's not every day that we meet one of Shanna's fans so that makes you extra special". Shanna lacht en richt zich weer tot Nova die haar en Lando met de grootste glimlach op haar mond staat aan te kijken "Ik vond het heel gezellig vandaag. Zien we je morgen?". Het meisje knikt en omhelst haar "Tot morgen!". Shanna zwaait en Nova loopt weg. Als Shanna zich weer naar Lando omdraait staat hij haar met een glimlach aan te kijken. "What?" vraagt ze en hij schudt zijn hoofd. "Nothing" zegt hij met een glimlach en hij haakt Shanna's arm door de zijne.

----

Als ze even later terug zijn in hun hotelkamer laat Shanna zich met een zucht op het bed vallen. "I loved today" zegt ze met een glimlach en Lando lacht hardop "Good". Hij laat zich naast haar op het bed vallen en ze staren een tijdje naar het plafond. "I'm exhausted" zucht hij dan. Shanna glimlacht en draait zich naar hem toe "I understand, do you want me to get us some food?". Hij schudt zijn hoofd. "Why not?" vraagt ze verbaasd "Are you not hungry?". Nu knikt hij van ja "Yeah, I am. I just don't want you to leave right now, I want to cuddle". Shanna glimlacht en staat op van het bed "I'll order roomservice then". Ze belt het nummer van de roomservice en bestelt twee kommen kippensoep met stokbrood en kruidenboter. Nadat ze ophangt gaat ze weer naast Lando liggen en hij pakt haar hand vast. "Really loved your interacting with Nova today" zegt hij en Shanna lacht "How come?". "Well" zegt Lando "You acted like she wasn't 'just' a fan, but one of your friends". Ze kijkt hem verbaasd aan als hij dat zegt "What do you mean?". "I mean you hugging her and taking her to a place to talk a bit without all the media and stuff. That's not something we all do with our fans" legt hij uit en Shanna is even stil "Is it a bad thing?". Lando schudt zijn hoofd "No, but I do want you to watch out a bit because not all fans are like Nova". Shanna knikt "You're right". Hij glimlacht ondeugend "I know". Ze lachen en Lando pakt de afstandsbediening van de tv om hem aan te zetten. Hij zapt langs de kanalen en kijkt wat er uitgezonden wordt, maar er is niet veel in het Engels dus hij vraagt Shanna of ze wat wil zien. Ze knikt "Sure" en zet GTST aan. "What's this?" vraagt Lando en hij luistert aandachtig naar de uitleg die zijn vriendin hem geeft over het programma. Omdat Lando het ook wel wil kijken zet ze de Engelse ondertiteling aan en ze kijken het programma een tijdje.

Dan wordt er op de deur geklopt dus Shanna staat op en opent de deur. De vrouw van de roomservice staat voor haar met een karretje waarop twee kommen soep en een mandje brood met kruidenboter staan. Shanna bedankt de vrouw vriendelijk en betaalt, voordat ze het eten van het karretje af pakt en ze Lando vraagt om zijn eigen eten te pakken zodat ze op bed kunnen eten.

Na het eten zet ze de kommen op het nachtkastje en steekt ze haar hand naar Lando uit terwijl ze opstaat. Ze wacht tot hij haar vast pakt zodat ze hem van het bed af kan trekken. Hij komt tegenover haar staan en ze kijkt hem diep in zijn ogen aan.

--Lando--

Hij glimlacht naar haar en ze slaat haar armen om zijn nek terwijl ze haar lippen op de zijne drukt. Hij legt zijn armen om haar heupen om haar dichter bij zich te trekken en ze hapt even naar adem door die beweging. Haar warme lichaam tegen zijn strakke spieren voelt heerlijk aan en haar handen beginnen aan zijn haren te friemelen. Er loopt een tinteling over zijn ruggengraat en Shanna merkt dat, want teder haalt ze haar lippen van de zijne af. Hij kijkt haar vragend aan. Ze glimlacht en drukt een klein kusje op zijn wang voordat ze hem naar het bed toe leidt en op het matras tapt om aan te geven dat hij moet gaan liggen. "On your belly" zegt ze wanneer hij op zijn rug wil gaan liggen. Hij draait zich om en wacht af. Ze loopt om het bed heen en pakt iets uit haar tas voordat ze naast hem op het bed knielt en zijn shirt bij hem uittrekt. Ze wrijft haar handen over elkaar en legt ze vervolgens op zijn rug. Hij zucht gelukzalig en ontspant zijn schouders. Langzaam wrijft ze over zijn rug en haar warme handen zorgen ervoor dat zijn spieren losser aanvoelen. Ze verplaatst haar handen naar zijn schouders en begint ze zachtjes te kneden. Lando zucht nog eens met een glimlach en voelt hoe Shanna's handen over zijn rug reizen om hem te laten ontspannen na de twee trainingssessies eerder die dag. Dan voelt hij opeens haar lippen in zijn nek. Ze drukt een zoen onder zijn oor en er ontstaan kriebels in zijn buik. Hij glimlacht en komt een klein stukje omhoog zodat hij naar haar kan kijken. Als hij naar haar kijkt ziet hij haar met grote pupillen en een glimlach terug kijken. "Turn around" zegt ze dan en hij doet wat ze zegt. Ze staat even op van het bed zodat hij makkelijker kan omdraaien en daarna kruipt ze weer naast hem.

Ze begint met haar handen bij zijn schouders en maakt langzaam haar weg naar zijn borstkas en buik. Ze wrijft en kneedt zachtjes en Lando vindt het heerlijk aanvoelen. Hij sluit zijn ogen en haar vingers beginnen langzaam figuurtjes te trekken op zijn  buik. Shanna beweegt en drukt haar lippen op zijn mond. Hij glimlacht en zoent haar passievol, waardoor ze zachtjes zucht. Ze volgt dezelfde weg als eerst naar beneden en drukt haar lippen op elk stukje gevoelige huid wat ze tegenkomt. Als Lando haar lippen vervolgens aan voelt komen bij zijn broekband schieten zijn ogen open. Hij kijkt naar haar en ziet haar handen frummelen met zijn knoop terwijl ze met haar ogen dicht kusjes blijft drukken op zijn huid. Als ze zijn koop open heeft neemt ze heel even een pauze om naar hem te kijken en als ze door heeft dat hij ook naar haar kijkt komt ze omhoog en drukt ze een zoen op zijn lippen.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu