Hoofdstuk 24 (mee bezig)

718 10 0
                                    

A/n: Ik ben momenteel bezig met het herschrijven van dit hoofdstuk. Het kan dus zijn dat dit hoofdstuk niet helemaal lekker loopt, dat er stukken missen of dat dit hoofdstuk niet lekker aansluit op het vorige hoofdstuk. Ik ben me hiervan bewust en ik zal zo snel mogelijk proberen door te gaan met herschrijven zodat dit opgelost wordt. Thnx! Xx

--Donderdag--

Pov Lando:

De volgende ochtend wordt Lando om half 8 wakker van de wekker. Hij kijkt naast zich en ziet dat Shanna nog ligt te slapen. Met een glimlach op zijn gezicht blijft hij nog even naar haar kijken voordat hij een kus op haar voorhoofd drukt en voorzichtig uit bed stapt. Om 11 uur moet hij bij de persconferentie op het circuit zijn en daarvoor moet hij nog wat regelen en bespreken bij het MTC dus het zal niet zo lang meer duren voordat hij weg moet. Hij kleed zich aan en loopt de trap af naar de keuken om te gaan ontbijten. Vandaag is het tijd voor eiwitrijke kwark met granen en fruit. Tijdens het eten scrolt hij wat door Instagram en als hij zijn eten op heeft gaat hij terug naar de slaapkamer om Shanna wakker te maken. "Good morning honey, I'm leaving for the MTC in a couple of minutes to discuss some things with the team. Do you want to come to the track with me after that or do you have plans today?" zegt hij zachtjes.

Shanna mompelt, draait zich om, opent een oog en kijkt hem slaperig aan. Ze glimlacht "I'd love to come with you, what time will you be back home?". "We have to be at the track at 12:30 so probably around 11. Will you be ready by then so I can pick you up?" vraagt Lando en Shanna knikt "I'll be ready. Good luck at the MTC!". Ze geeft hem een kus op zijn lippen en draait zich dan weer terug om verder te slapen. Lando moet lachen "Thank you, bye darling". Hij poetst zijn tanden en gaat weer naar beneden. Over een paar minuten moet hij weg dus hij zet zijn ontbijtspullen weg, pakt de spullen die hij nodig heeft bij het MTC en dan stapt hij in de auto.

--Shanna--

Als Shanna weer wakker wordt ziet ze dat het kwart over 10 is. Ze had met Lando afgesproken dat ze om 11 uur klaar zou staan, maar ze komt nu pas haar bed uit. Ze moet dus wel een beetje opschieten nu. Ze komt uit bed en gaat douchen. Vervolgens loopt ze naar de kledingkast en kiest voor een lichtbruine, lange, strakke rok, een wit topje met lange mouwen, een donkerbruin leren jasje en witte Nike's. Ze doet wat mascara en lipgloss op en pakt een lichtbruin tasje voor haar spullen. Ze laat haar lange donkerbruine krullen los over haar schouders hangen en ze doet wat simpele, zilveren sieraden om als finishing touch.

Snel gaat ze naar beneden om te ontbijten met yoghurt met muesli en ondertussen belt ze met Celeste en Olivia om hun te vertellen over het plan van Lando, George en Charles om tickets te krijgen voor de GP van Monaco zodat de meiden met hun mee kunnen. Nadat ze hebben bij gekletst en het bijna tijd is om op te hangen, overleggen ze nog even over de dansopleiding.

Vanaf dit schooljaar, dat over niet al te lange tijd begint, doen ze een verkorte, tweejarige dansopleiding aan 'Lucia Marthas institute for performing arts', maar ze hebben nog geen van drieën besloten of ze in Engeland of in Nederland willen gaan studeren. Shanna weet dat ze zelf graag in Engeland zou willen studeren zodat ze dan bij Lando kan gaan wonen, maar de andere twee meiden hebben nog niet een duidelijk besluit voor ogen. Ze overleggen een tijd en besluiten dan dat het voor hun alle drie een goede kans zou zijn om in Engeland te gaan studeren. Als ze bijna willen ophangen, gaat de voordeur open en Lando komt binnen. Niet veel later komt hij de keuken binnen lopen. "Are you ready to go?" vraagt hij haar. Ze knikt en ziet dat Lando haar van top tot teen bekijkt. "What?" vraagt ze en hij schudt zijn hoofd "Nothing, you just look amazing". Shanna glimlacht en geeft hem een kus. Dan ziet Lando dat Shanna aan het bellen is met haar vriendinnen. Hij begroet de meiden lachend en vertelt de twee dan dat Shanna moet ophangen omdat ze richting het circuit gaan. De meiden zeggen elkaar gedag en Shanna maakt zich snel klaar voordat ze met de auto naar het circuit rijden.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu