Hoofdstuk 34

482 8 1
                                    

A/N: MAX VERSTAPPEN IS A F'ING WORLD CHAMPION!!! IK BEN ZO ONTIEGELIJK BLIJ HAHA! :)) En daarom, één extra hoofdstuk deze week om de overwinning van Super Max te vieren. Enjoy!

Pov Lando:

"Baby I'm home!" roept Lando als hij de deur achter zich dicht duwt en de gang van het huis binnen loopt. "Hi babe! I'm upstairs in the bedroom!" hoort hij terug komen van boven. Hij hangt zijn jas op de kapstok en duwt zijn telefoon in zijn zak terwijl hij met twee treden tegelijk de trap op naar boven loopt. Hij loopt de slaapkamer binnen en ziet Shanna in de weer met haar koffer en een heleboel kleren. "Hi sweetie, how was work?" vraagt ze terwijl ze een broek opvouwt en op de stapel legt. "Boring" antwoordt Lando eerlijk "The only thing I really thought about was this weekend with your friends and family. I am so excited to meet them". Ze glimlacht als antwoord en pakt dan een wit truitje tot net boven haar broekband en een wit naveltopje. "Which one should I take with me? This one or this one?" vraagt ze hem terwijl ze om de beurt de een en de andere voor zich houd. "Uhmm, I like that one" hij wijst naar het truitje dus ze knikt en vouwt hem op. "Have you packed already?" vraagt ze hem dan omdat hij in de deuropening blijft staan kijken. Hij knikt en wijst naar zijn McLaren koffer die naast hem bij de deur staat. "Great, how long does the ride to the airport take? In context of, when do we have to leave the house?" vraagt ze dan. Ze legt alle opgevouwen kleren in de koffer en loopt dan naar de badkamer om haar toilettas te vullen. "We're flying from London airport and we have to be there an hour before we fly, plus it's an hour and 10 minute drive, what means we have to leave around 2:30 PM" rekent hij snel uit. "And what time is it now?" roept ze vanuit de badkamer. "It's now 2 o'clock" roept hij terug.

Ze komt terug naar de slaapkamer en stopt haar toilettas in de koffer, net als de oplader van haar telefoon, haar laptop en oplader daarvan en een aantal paar schoenen. Dan pakt ze haar handtas en doet daar haar paspoort, portemonnee, een boek voor onderweg, kauwgom en haar airpods in. Ze trekt nog snel een van zijn McLaren hoodies uit de kast en doet hem over haar zwarte topje aan voordat ze haar koffer en handtas pakt en langs hem de gang in loopt. Hij moet lachen als hij haar zo bezig ziet, totaal niet bestand tegen stress. Maar dat betekent niet dat hij minder van haar houd, misschien zelfs wel meer. Hij volgt haar voorbeeld en pakt zijn koffer om hem via het trapgat naar beneden te tillen.

De koffers leggen ze alvast in de veel te kleine kofferbak van de McLaren en zelf gaan ze even naar de keuken om nog wat te drinken voordat ze weg gaan. Ze halen twee alcoholvrije biertjes uit de koelkast en Shanna pakt haar telefoon om Olivia en Celeste te videobellen. "Hi girls!" roept ze als ze opnemen. George en Charles komen ook achter hun vriendinnen staan en Shanna lacht "Oh and the boys of course". Lando gniffelt en komt ook achter haar staan. Met een hand houd hij zijn flesje vast en de andere legt hij om haar heup, op haar buik neer. Hij trekt haar zachtjes naar zich toe en drukt een zoen in haar nek. Dan richt hij zijn aandacht op haar telefoon. "We are going to the airport to fly to the Netherlands in 15 minutes so we are about to head off" zegt hij en hij ziet de meiden enthousiast reageren. "Already? The race isn't in another 1,5 week!" merkt Charles op. "No sweetie Lando is going to meet Shanna's family. We used to live there remember? We're Dutch...?" lacht Celeste die het al snapte. "Oooooh..." knikt Charles nu ook en iedereen lacht. "Shan, are you gonna show him our houses too?" vraagt Olivia dan. Shanna knikt "I have a lot of things I'm gonna show him, we'll keep you updated okay?". De meiden knikken en ze nemen afscheid voor ze ophangen. "Oh, and what are you gonna show me then?" vraagt Lando nieuwsgierig terwijl ze haar mobiel in haar achterzak steekt. Shanna lacht en zegt "I'm not gonna tell you yet, just like you did when I just arrived here". Ze knipoogt naar hem en pakt zijn lege bierflesje van hem aan. Ze spoelt ze om en zet ze in de bierkrat voor lege flesjes buiten. Dan lopen ze samen naar de auto en gaan ze op weg naar het vliegveld.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu