Hoofdstuk 20 (✔)

130 0 0
                                    

Pov Shanna:

"Lando I'm gonna clean myself up, I'll be right back" zegt Shanna, terwijl ze tussen zijn armen uit kruipt en naar de badkamerdeur loopt. Lando probeert nog te protesteren maar geeft het al snel op. Ze loopt nog wel even naar hem terug om hem een kus te geven, maar daarna verdwijnt ze naar de badkamer om zich op te frissen en om te kleden.

Omdat het, verrassend genoeg, ook in Engeland lekker weer is en het zonnetje volop schijnt, doet Shanna een lichtroze off-schoulder shirtje aan boven haar blauwe korte broek die ze al aan had. Ze heeft haar witte Nike's erbij aangedaan en haar haren heeft ze in een knip gedaan. "Come on, I'll take you to the McLaren technology center. I can show you where I spend my days when I'm not at home or at the track" zegt Lando als ze samen de trap af lopen. Shanna knikt "I would love to see the HQ". Ze stappen in de auto en rijden er naartoe. Hij laat haar het hele gebouw zien en stelt haar voor aan wat monteurs die niet bij de race waren, waarna ze ook nog een paar rondjes op de simulator racen. Shanna wint, naar eigen verrassing, 3 van de 6 rondjes die ze rijden en steekt plagend haar tong naar hem uit. Hij lacht en kietelt haar kort. 

Tegen etenstijd gaan ze weer terug naar huis en ze eten pokébowls. "Leave your bowl, I'm going to take a picture of two bowls. Let's see if the fans suspect anything!"zegt Lando en hij maakt een foto. Shanna knikt "I like that idea, let's do it". Ze volgt zijn voorbeeld en maakt een foto van de kommen op het aanrecht. Ze weet nu al dat Lando meer reacties gaat krijgen dan zij, maar dat maakt haar niet uit. En inderdaad. Hij heeft zijn telefoon nog niet weggelegd en de eerste paar reacties zijn al binnen. Allemaal hysterische meiden die zeggen 'Omg, two bowls! And you didn't tag any of your friends, who are you with???' en 'Ah, going out to dinner and making us jealous over here huh'. Lando glimlacht en laat de reacties aan haar zien. Ze lachen en kijken naar de reacties die binnenkomen tijdens het eten.

Na het eten ruimen ze de kommen op en rijden ze in de McLaren richting de bowlingbaan. "It's a special club-night tonight in Woking so if we're lucky, there won't be a lot of fans at the bowling alley" vertelt Lando en hij pakt Shanna 's hand. Hij legt hem op de pook tussen hen in en zelf legt hij zijn hand erbovenop. "Do you have your driver's license, by the way?" vraagt Lando dan nieuwsgierig. Shanna knikt en zoekt een foto op van haar auto op haar mobiel. "Yes, I do. Got it when I was 17, and I have my own car too" zegt ze en ze laat een foto van haar legergroene Audi A3 aan Lando zien.

"Wauw love that car! And how does a young girl like you get such a cool car?" vraagt hij. Ze lacht "It's a funny story actually! When I turned 17 I'd just gotten my driver's license and there were two things I really wanted to have. 1: my own car, and 2:  three tickets to the F1 race at Spa. My parents made me choose because they didn't actually want to give me a car until I turned 18, so either my parents would me a car on my 17th birthday, but it would be a car of their choice, or I would get three tickets for the F1 race at Spa for me and my best friends: Olivia and Celeste. Thank God I chose the F1 tickets, which allowed me to pick out my dream car on my 18th birthday" vertelt Shanna. Lando lacht "And? Is it still your dream car?". Shanna haalt haar schouders op "I love my car and I'm glad my parents got it for me on my 18th, but there are cars I'd rather have to be brutally honest". "Like which one?" vraat Lando nieuwsgierig. Shanna lacht "Do you really want to know?". Lando knikt. "Well okay... Probably a Honda Nsx from 2017 or a Bugatti Chiron" vertelt ze. "I love how you're a girl who really loves cars and doesn't only watch F1 because of us drivers" zegt hij met een lachje, waarna hij een zoen op haar wang drukt en Shanna giechelt. 

Dan komen ze aan bij de bowlingbaan. Er staan vrij weinig auto's op de parkeerplaats dus ze halen opgelucht adem. Echter, als ze het gebouw binnen lopen, zien ze aardig wat mensen bij de receptie staan. Shanna kijkt Lando een beetje zenuwachtig aan maar hij legt een hand op haar onderrug om haar gerust te stellen en ze lopen door de menigte naar de medewerker achter de balie. Terwijl hij de reservering opvraagt en een baan toegewezen krijgt, hoort Shanna om zich heen geroezemoes ontstaan en ze begint zich ongemakkelijk te voelen. Zodra Lando het nummer van de baan heeft gekregen lopen ze ernaartoe en ze verwisselen hun sneakers voor bowlingschoenen. Shanna bestelt een Cola zero voor zichzelf en een Sprite light voor Lando bij de bediening en ze maken zich klaar om met het potje te beginnen. Ze hebben de baan gehuurd voor twee uur, en nog voordat het eerste uur voorbij is, heeft Lando al een potje gewonnen.

 "You're not even gonna let me win?!" vraagt Shanna hem met een verontwaardigd lachje. Hij trekt een ondeugend gezicht en zegt "I'm not. If you don't have mercy with me on the sim, then why should have mercy with you in the bowling alley?". Shanna schiet in de lach en geeft hem een speelse duw "Just throw the ball mister". Hij lacht en gooit een strike. "STRIKE" roept hij hard en Shanna lacht en klapt. Ze kijkt voorzichtig om zich heen, en als ze ziet dat veel mensen hun kant op kijken, stopt ze meteen. Ze wordt een beetje ongemakkelijk van al die blikken...

Dan is zij aan de beurten ze gooit net als Lando een strike. De volgende paar beurten loopt ze flink  in op Lando en twee rondes voor het einde weet ze hem eindelijk in te halen. Nadat het tweede potje afgelopen bestellen ze een portie bitterballen, die Lando eigenlijk niet mag hebben vanwege zijn dieet. Hij probeert zichzelf in te houden, maar hij neemt er af en toe toch eentje omdat de verleiding gewoon te groot is om ze te laten staan.

--Lando--

Als de tijd voorbij is heeft Lando één keer gewonnen, Shanna twee keer, en ze was hard op weg om nog een potje te winnen. Ze maakt een foto van de scores voor op haar Instastory en streept Lando 's naam weg. 'Heerlijk avondje bowlen in Engeland' zet ze erbij. Ze laat de story aan hem zien en vertaalt wat er staat. "Good one" zegt hij en ook hij maakt een story van de scores en streept haar naam door. "Fun night of bowling" zet hij erbij en hij upload hem op zijn stories. Samen wisselen ze hun schoenen weer om en brengen ze hun spullen naar de bar. De barmedewerkster herkent hem en wil toch nog wel graag een foto samen en als Shanna die gemaakt heeft, lopen ze samen weer terug naar de auto. Ze rijden naar huis en gaan daar meteen klaarmaken en in het bed liggen. 

"What do you think of the bed?" vraagt Lando als hij ziet dat Shanna met haar ogen dicht en een glimlach op haar gezicht op de dekens ligt. Ze doet haar ogen open en kijkt hem aan "I'd do anything to stay in this bed forever". Hij lacht en kruipt naast haar in bed. Hij zet een film aan op Netflix en Shanna kruipt dicht tegen hemaan. "I had a lot of fun today, you know" zegt ze en ze kijkt hem aan. Hij kijkt terug en knikt "Me too". "Oh, and don't be surprised if I suddenly fall asleep because I'm exhausted" vervolgt ze en Lando glimlacht."Doesn't matter to me, I get it.  Luckily I can handle time differences quite well now, but it used to be hell for me too. Even if it's only one hour" zegt hij en hij aait Shanna zacht over haar haren. Af en toe drukt hij een kus op haar hoofd en als hij ongeveer halverwege de film naar Shanna kijkt, ziet hij haar slapende gezicht op zijn borstkas liggen. Hij glimlacht bij het zien van haar en zet de TV uit om haar niet wakker te maken. Hij knipt het nachtlampje uit en slaat zijn armen om haar heen voordat hij in een vredige slaap valt.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu