Hoofdstuk 12 (✔)

907 14 2
                                    

—Zondag—

Shanna opent haar ogen. Het is nog stil in de hotelkamer. Ze kijkt op de klok en ziet dat die half 7 aangeeft. Half 7?! Haar wekker gaat pas over een uur! Ze doet haar ogen weer dicht en probeert nog even verder te slapen maar dat lukt niet echt. Ze pakt haar telefoon van het nachtkastje en scrolt wat op Tiktok. Na ongeveer een half uurtje stapt ze met een zucht uit bed en loopt ze naar de badkamer. De douche zet ze aan en ze loopt snel weer even terug naar haar kamer om haar klaargelegde kleren te pakken en mee te nemen naar de badkamer. Op haar telefoon zoekt ze muziek op en zet die zachtjes aan. Ze stapt onder de douche en geniet bijna een half uur van het lekkere warme water, tot er op de deur geklopt word. "Shanna schiet eens op Olivia en ik willen ook nog!" roept Celeste. "Jaja, ik kom eruit. Geef me twee minuutjes" roept ze terug. Snel stapt ze uit de douche en droogt ze zichzelf af. Ze wikkelt een handdoek om zich heen en loopt naar haar kamer, waarna ze door de hotelkamer gilt: "JULLIE KUNNEN".

In haar kamer föhnt en borstelt ze haar haren, doet er wat crème in voor meer volume en dan doet ze wat mascara op. Ze trekt haar McLaren team-kit shirt aan met daaroverheen de nieuwe Quadrant hoodie die ze van Lando heeft gekregen. Ook doet ze een kort wit broekrokje aan met haar witte sneakers eronder. Ze doet haar sieraden om en haar McLaren pet op en dan loopt ze naar de woonkamer waar ze ontbijt en lunch voor overdag maakt. Ze pakt de tassen voor de laatste keer dit weekend in, maakt koffie, gaat op het balkon zitten en geniet van de warme ochtendzon terwijl ze haar ontbijt opeet. Celeste loopt in een compleet rode outfit met haar ontbijt het balkon op en gaat tegenover Shanna zitten. Die schiet in de lach. "Het is toch eigenlijk bizar dat wij gewoon met totale andere intenties naar de race gaan vandaag. Jij voor Charles, Olivia voor George en ik voor Lando. En dan mogen we ook nog de race kijken in de McLaren garage" zegt ze en Celeste knikt.

"Ja inderdaad, jij gaat ook helemaal in het oranje, ik in het rood en Olivia gaat natuurlijk in het blauw. Best grappig dat we allemaal in andere kleuren rondlopen" lacht ze. Dan komt Olivia het balkon op. Zoals verwacht is ze inderdaad helemaal in het blauw voor George Russell en de andere twee meiden lachen. Met z'n drieën eten ze hun ontbijt in het zonnetje en als ze weer naar binnen gaat om haar bord weg te zetten kijkt ze op de klok. Het is 8 uur dus ze loopt naar buiten. "Lando DM'de mij gisteravond dat hij drie paddock passes zou laten bezorgen bij de receptie rond 8 uur dus dat is nu. Als we ons gaan klaarmaken kunnen we die ophalen beneden en daarna kunnen we gelijk door naar het circuit. Eens?" oppert Shanna en Celeste knikt "Ja dat is een goed idee". Ook Olivia stemt in dus de meiden controleren of ze alles hebben en vragen weer een taxi aan. "Het zou echt leuk zijn als we weer dezelfde taxichauffeur hebben. Dan kunnen we weer gezellig met hem kletsen" zegt Celeste. De andere twee meiden lachen en knikken. Ze maken nog even een foto voor Lando, die ze naar hem toe sturen. Daarna lopen ze naar de lobby en Shanna gaat naar de receptie om de paddock passes op te halen. "Goodmorning, I think something was deliverd for me here this morning. Do you have a package for room 406?" vraagt ze aan de receptionist. "I do, can I take your name?" antwoordt hij. Ze knikt en geeft haar naam op. De man glimlacht bevestigend en pakt een klein pakje onder de desk vandaan. Hij heeft het aan haar en ze bedankt hem. Dan loopt ze terug naar haar vriendinnen om met hun te wachten op de taxi.

Als ze de taxi aan zien komen rijden lopen ze naar buiten en stappen ze in. Het is inderdaad weer dezelfde chauffeur als de afgelopen paar dagen dus ze moeten lachen en de man kijkt hun verrast aan. "Hi meiden! Zijn jullie er klaar voor?" vraagt hij. De meiden lachen en knikken "Jazeker! We hebben er heel veel in in. En moet u verder nog werken vandaag? Of bent u hierna vrij?". De man schudt zijn hoofd. "Nee" zegt hij "Ik moet gewoon werken vandaag. Maar ik ga de race wel kijken hoor". "Gelukkig" lachen de meiden en ze rijden gezellig kletsend met de man mee naar het circuit. Onderweg vertellen de meiden de man dat ze Lando hebben ontmoet en dat ze van hem paddock passes hebben gekregen om de race in de garage te komen kijken. De man is erg enthousiast en kletst honderd uit met de meiden. Als ze voor de vierde keer dit weekend aankomen bij het circuit, zeggen de meiden de taxichauffeur gedag en geven ze hem weer fooi. Ze lopen richting de ingang van het circuit en gaan gelijk naar de fanzone, waar ze bij het podium gaan staan kijken naar een zingende vrouw.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu