Pov Shanna:
Shanna wordt de volgende ochtend al vroeg wakker. Nou ja, op de klok staat dat het iets over 8 uur is, dus voor haar gevoel is het 9 uur, en dat is dan weer niet zo bijzonder voor haar. Lando is ook net uit bed gestapt en ze ziet hem in zijn pyjamabroek voor zijn kast staan om kleding uit te kiezen. "Hi honey" zegt ze en hij draait zich om. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en hij komt naar haar toe. "Goodmorning darling, Did you sleep well?" vraagt hij haar terwijl hij bij haar op bed komt zitten. Shanna knikt "Amazing". "Good. Not to ruin your morning but you do have to get out of bed, because we have an appointment in a few hours" zegt hij. Ze kijkt hem verbaasd aan "What appointment?". Hij lacht en zegt "It's a surprise. But if I were you I'd put on my best clothes". "Uhh, okay" zegt Shanna vragend en Lando vervolgt "Oh, and don't put make-up on". Ze stapt uit bed en doet wat Lando zegt.
Ze springt snel onder de douche, loopt daarna naar de kast en kiest voor een schattig lichtroze jurkje, met daaronder haar witte Nike's en in haar haren doet ze een witte bandana. Ze doet zilveren knopjes in haar oren en ze doet een paar zilveren ringen en armbanden om. Als laatste pakt ze de ketting die Lando voor haar had gekocht voor de afterparty en legt ze die op de lage ladekast klaar om zo om te doen. Ze pakt een wit schoudertasje en doet daar haar telefoon, pinpas, sleutels en zonnebril in en wil dan naar de badkamer lopen om make-up op te doen. Dan bedenkt ze zich ineens dat Lando had gezegd dat ze zich niet moest opmaken.
"Lando? Why can't I put my make-up on?" vraagt ze hem als hij uit de badkamer gelopen komt met alleen een lichtblauwe pantalon aan. Voor een moment bevriest ze bij het zien van zijn blote bovenlichaam en als ze weer op kijkt ziet ze dat Lando moet lachen. Ze krijgt rode wangen en Lando trekt haar naar zich toe. "Because you have to wipe it off again when we get there, if you do put it on. And darling, you really shouldn't be ashamed of looking at me like that. I'm glad you love this because I don't have a lot more to offer" zegt hij terwijl hij naar zijn buik wijst en Shanna lacht. "You have the world to offer Lando, you're an amazing guy and I love spending time with you. But... Why do I have to wipe my make up off if I do put it on?" vraagt ze om erachter te komen wat ze gaan doen. Maar Lando heeft haar door "Well... Of course I'm not going to say that. Then it won't be a surprise anymore". "You're teasing me! But okay, I won't put makeup on" zegt ze lachend terwijl ze de moed opgeeft.
Lando lacht ook en loopt naar de kast. Hij bekijkt haar outfit eens goed en trekt er dan een wit korte-mouwenshirt uit met een klein roze tekentje op de borst. "Does this match with eachother?" vraagt hij haar terwijl hij het shirt naast haar jurkje houd. Ze knikt en kijkt hem nog eens vragend aan. Hij lacht, en als hij haar ketting op de ladekast ziet liggen loopt hij ernaartoe en doet hem bij haar om. "Oh almost forgot the nacklace" lacht ze. Ze draait zich om en zoent hem. Ze kent hem pas kort maar oh wat heeft ze dit gemist de afgelopen paar dagen. Lando slaat zijn armen om haar heen en ze knuffelt hem. Zo blijven ze een tijdje staan. Hij heeft nog steeds geen shirt aan, en omdat ze een beetje moeten opschieten laat hij Shanna na een paar minuten alweer los. Als Lando ook klaar is met aankleden en klaarmaken, lopen ze samen naar de woonkamer en gaan ze snel ontbijten.
Inmiddels is het half 11 en stappen ze eindelijk in de auto. "What time do we have to be there?" vraagt Shanna terwijl ze haar riem vast doet. Lando start de auto en rijdt weg van het erf. "Our first appointment starts at 11 AM. If all goes well we'll be done by noon, so we'll be arriving at the second appointment around 12:30 PM. The second appointment probably takes two, maybe three hours, and then we go home again" somt hij op. Shanna kijkt hem met een verbaasde blik aan "That long?!". Hij knikt en lacht "But I'm sure you'll love it". "I really hope so" glimlacht Shanna.
Shanna knikt en kijkt naar haar nagels. Het is al een tijdje geleden dat ze die door Celeste heeft laten doen. Die heeft een aantal jaar geleden een cursus gedaan waarbij ze heeft geleerd om zelf acrylnagels te zetten, dus dat heeft ze toen een paar keer gedaan bij Shanna. Ze werd het alleen een beetje zat dus heeft ze het daarna een hele tijd niet meer gedaan.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...