Pov Shanna:
"HALLOOOOO!!!" roept Shanna zodra zij en Lando rond half 12 haar huis binnen stappen. Haar moeder komt gelijk op haar af en omhelst haar dochter "Hoi meis, hi Lando! Ik ben zo blij voor jullie, en ik kan niet geloven dat ik oma ben!". "Dankjewel mam" ze wil bijna beginnen met het hele verhaal in het Engels te vertellen maar Lando wordt alweer weg getrokken door haar vader dus ze blijft Nederlands praten tegen haar moeder. "Het was heel bijzonder om daar binnen te komen en Tara daar te zien met ons kindje in het wiegje naast haar" zegt ze en ze gaat op de bank zitten "En dan dat moment dat we hem voor het eerst mochten vasthouden en dat we echt een beeld hadden bij de naam die we al eerder hadden bedacht". Haar moeder lacht en omhelst haar dochter nog eens "Ik ben super trots en heel blij voor jullie". Shanna vertelt in geuren en kleuren wat er verder nog allemaal was gebeurd en dan is het tijd om met z'n allen te lunchen voordat Shanna en Lando naar boven gaan en de overige dingen opruimen die maandagnacht waren achtergebleven toen ze halsoverkop weg moesten naar Engeland.
Later die middag zegt het koppel weer gedag tegen Lars en Caroline en ze stappen in de auto met hun spullen om naar het hotel te rijden waar de F1 teams verblijven tijdens de GP. "Bye mom, bye dad, we'll pop by on our way back to England okay?" zegt Shanna en Lando zwaait terwijl hij wegrijdt. Ze rijden naar het hotel om hun spullen en de auto te droppen en zodat Lando snel kan omkleden in team kleding en dan fietsen ze naar het circuit, waar ze zodra ze de paddock in komen groots worden onthaald door het McLaren team. "Congrats with the baby!" wordt er aan alle kanten geroepen en Zak komt aanlopen met een grote wit met gele box "I've had this present laying around since we first heard about your plans to adopt a baby and now it's finally time to give it to you guys, Congratulations from all of us". Shanna bedankt Zak en Lando pakt de doos aan. Hij zet hem neer op een van de karretjes voor transport en laat Shanna de doos openen.
Met grote ogen pakt ze de doos uit. Er zitten allerlei rompertjes, speeltjes en andere babyspulletjes in met allemaal verschillende kleuren en teksten. Dan ziet ze iets leuks in de doos liggen. "Babe look" zegt ze en ze haalt er een mini onesie uit met het exacte design van de race pakken die Lando en Daniel dragen tijdens de races. Lando lacht "He's gonna be a racing driver, just like his dad". Shanna glimlacht en knikt. Dan draait ze zich om naar Zak en de rest van het team, waarna ze naar de teambaas toe loopt en hem omhelst. "Thanks guys" zegt Lando dan, terwijl hij een sokje teruglegt in de doos "We love it". Zak laat Shanna los en wenkt Lando. Ook zij omhelzen elkaar en Shanna gaat vervolgens door met het bedanken van de rest van het team. Na nog even te hebben gekletst is het toch echt tijd om weer verder te gaan met de voorbereidingen voor het raceweekend. Shanna helpt Henrik, net zoals ze in het begin van de relatie weleens mocht doen, met wat dingen voor social media en ondertussen is Lando druk met trainen, strategieën doornemen en andere kleine dingetjes zoals het uitkiezen van zijn vizier en het opnemen van video's en tiktoks voor online.
Rond een uur of 5 fietsen Lando en Shanna weer terug naar het hotel. Ze hebben afgesproken om vanavond met een aantal coureurs en een paar teambazen uit eten te gaan in Amsterdam om de geboorte van Evan te vieren. Snel kleden ze zich om in nette kleding en gaan naar de lobby waar ze hebben afgesproken om te verzamelen. Als iedereen er is stappen ze in hun auto's en rijden ze naar het restaurant waar ze gaan eten. Ze kletsen honderd uit over de baby en de ontmoeting en wonder boven wonder worden ze nauwelijks lastig gevallen door fans of paparazzi. Het is een hele gezellige avond maar ze besluiten niet te lang in Amsterdam te blijven omdat ze donderdag weer vroeg op moeten voor mediaday. Om 12 uur precies stapt het koppel weer in de auto en nog geen uur later liggen ze uitgeput naast elkaar in bed. "Do you want me to be your PR-help again this weekend?" vraagt Shanna opeens. "How do you want to arrange that so last minute?" vraagt Lando terug, geen antwoord gevend op de vraag die hem net gesteld werd. "I talked to Andreas tonight and I told him that, because I know you hate PR and I know there are gonna be questions about us and Evan, maybe I could be your PR-help this weekend. That is, if he and you both are okay with that" legt Shanna uit. "And?" Lando snapt hem nog steeds niet helemaal. Shanna lacht en pakt zijn hand "Andreas gave me permission to ask you so, do you want me to be your PR-help this weekend?". Lando haalt diep adem "I would like that yeah, thank you baby". Shanna glimlacht. Dit is een win-win voor hun allebei. Hij houdt totaal niet van PR en zij juist wel. "I love you" zegt ze dan zachtjes. "I love you" fluistert Lando terug en kort daarna vallen ze in slaap.
-----
De volgende morgen loopt de wekker om 9 uur af. Op hun gemak eten Lando en Shanna hun ontbijt, om daarna een stuk te gaan hardlopen langs het strand. Als ze na een uurtje terug komen douchen ze en maken ze zich klaar voor mediaday op het circuit. In plaats van een leuke outfit voor in de paddock doet ze simpele kleding aan voor onder haar team kleding. Een zwarte broek, zwart topje en witte sneakers maken de outfit van vandaag en om er toch nog een beetje leuk uit te zien doet ze een lichtblauw spijkerjasje over het hemdje en ze pakt een wit tasje mee voor haar spullen. Lando heeft al zijn team kleding al aan gedaan en is nu bezig met zijn haar in model te brengen. "Babe your hair looks fine" lacht Shanna als zij als eerste van de twee klaar is en bij de deur van de hotelkamer staat te wachten tot haar man klaar is. Hij komt snel aangelopen en en geeft haar een kus op haar lippen voordat ze hand in hand naar beneden lopen.
Ze stappen in een van de Volvo's die voor hen en Daniel klaar staan om de korte reis naar het circuit te maken. Ze zijn aan de vroege kant maar omdat ze uit ervaring weten dat er nogal wat fans op wacht zouden kunnen staan voor hun, kan het geen kwaad om wat eerder te zijn.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanficShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...