A/N: Waarschuwing, dit hoofdstuk kan bijna niet kleffer dan dat het nu is. Ik wou het gewoon even zeggen. Enjoy! ;)
Pov Shanna
Een hele fotosessie later bekijken ze samen de foto's en komen ze tot de conclusie dat ze thuis maar even moeten uitzoeken welke ze op Insta willen plaatsen. Daarna lopen ze hand in hand een rondje over het asfalt. De zon schijnt en het is heerlijk warm, ondanks dat het al wat later is, en er staat een zacht briesje wat lekker verkoelend aanvoelt tegen hun warme huid. Het lijkt wel zomer. Gelukzalig gluurt Shanna naar Lando terwijl ze uit de laatste bocht komen en op een rustig tempo terug naar de pitstraat lopen. Ze houdt echt van haar leven nu. Ze heeft het vriendje op wie ze altijd al verliefd was, ze zit op de dansopleiding waar ze al vanaf jongs af aan over droomde, ze heeft haar lieve familie in Haarlem wonen (de plaats die ze tot diep in haar hart nog steeds haar thuis noemt) en zij en Lando wonen in Woking (de plaats die in korte tijd een van haar lievelingsplekken is geworden en inmiddels wel heel erg aanvoelt als thuis) in een eigen huis waarin ze op hun gemak plannen aan het maken zijn voor de toekomst. "You're doing the staring thing again" glimlacht Lando en trekt Shanna daarmee weer naar de werkelijkheid. "Oh sorry" zegt ze blozend en ze lopen terug naar de pitbox van McLaren.
Voordat het koppel terug loopt naar de hoofdingang van het circuit kletst Lando nog heel even met de mensen van het team over de afgelopen week en als ze dan rond half 6 weer aankomen bij de hoofdingang appt Shanna Hans dat ze weer weg zijn en dat ze hem vrijdag wel zal komen opzoeken. Ze wil Lando's hand weer vastpakken maar Lando heeft een ander idee. Hij vertelt haar op zijn rug te gaan zitten en zo lopen ze weer langs het hotel, over de rotonde naar het strand. Daar loopt Lando een heel stuk met Shanna op zijn rug, tot ze ongeveer op de helft zijn en toch wel trek beginnen te krijgen. Ze halen pizza bij een van de pizzatentjes op het strand en ze eten hun diner op terwijl ze aan een picknicktafel in het zand zitten te kijken naar mensen die op het water bezig zijn met surfen of zeilen.
--Lando--
Na het eten besluiten ze verder te lopen naar de auto en een paar dekens uit de kofferbak te halen om vervolgens weer een flink stuk het strand op te lopen en daar een van de dekens neer te leggen. Shanna trekt haar schoenen en sokken uit en gaat op het kleed zitten en Lando volgt haar voorbeeld.
Na een tijdje begint de zon langzaamaan te zakken. De lucht kleurt langzaam van blauw naar roze. Lando kijkt naar zijn vriendin, die haar ogen over het water laat glijden. Er zijn nog steeds mensen bezig: surfers en zeilers, maar ook mensen die met hun schoenen in hun handen, hand in hand door de branding lopen. Shanna zucht zachtjes, wat ervoor zorgt dat Lando zijn aandacht weer bij haar legt in plaats van bij het water. Haar donkerbruine krullen worden lichtjes naar achteren geblazen door het warme avondbriesje, de contouren van haar gezicht zichtbaar makend voor Lando. Haar wipneusje en haar lange, donkere wimpers die geen mascara nodig hebben om op te vallen, en haar volle lippen die Lando zo ontzettend aantrekkelijk vind. Als hij op dit moment een emoji zou zijn, zou dat het gezichtje met de hartjesogen zijn. Er verschijnt een glimlach om zijn mond en hij ziet de lucht een beetje oranje worden. Papaya oranje, de kleur van McLaren. Hij pakt zijn mobiel en maakt een aantal foto's van Shanna zonder dat ze het weet. Een van de foto's plaatst hij op zijn Insta stories met de tekst "With my beautiful angel at the beach" en een tag erbij.
"Wauw, beautiful" zucht Shanna als eindelijk de zon echt onder gaat en het golden hour aangebroken is. "Just like you" merkt Lando op en ze kijkt hem aan terwijl ze plagerig haar ogen naar hem rolt. "What?! It's true!" protesteert Lando nog maar voor hij het weet wordt hij verrast door een kietel aanval die hij niet had verwacht. Als Shanna hem weer met rust laat lacht ze om zijn reactie en ze blijven op het strand zitten, kijkend naar de zonsondergang tot hij helemaal weg is.
--Shanna--
Het wordt donker en frisser en na een tijdje begint Shanna het toch wel een beetje koud te krijgen. "Shit" mompelt ze binnensmonds als ze merkt dat ze haar hoodie niet uit de auto heeft meegenomen en Lando kijkt haar verbaasd aan. "What's wrong babe" vraagt hij en Shanna zucht en zegt "I forgot to take my hoodie out of the car". Lando is even stil en trekt dan de zijne uit. "Here, take this one" zegt hij en Shanna glimlacht. Daar zijn de vlinders in haar buik weer. Hij krijgt het altijd weer voor elkaar om haar vlinders in haar buik te laten voelen op de momenten dat ze het het minste verwacht. Shanna pakt de hoodie dankbaar aan en trekt hem aan, waarna ze haar haren in een messy bun doet en op het kleed gaat liggen. Lando zit nog naast haar en kijkt op haar neer. "What" vraagt Shanna zachtjes. "Nothing, I just can't believe how gorgeous you look right now. Baggy clothes, messy bun, totally yourself and just enjoying your life" antwoordt Lando en Shanna glimlacht "Thanks baby, you look very handsome aswell". Lando giechelt als een klein meisje en komt naast haar liggen.
Na een paar minuutjes in stilte naast elkaar gelegen te hebben en naar de lucht te hebben gekeken, komt Shanna een stukje omhoog. Ze draait zich zo dat ze naar Lando kijkt en terwijl ze op haar elleboog steunt kijkt ze met een glimlach naar zijn dichte ogen. Ze rijkt met haar andere hand naar de knoop van zijn broek en het moment dat ze hem open wil maken schieten Lando's ogen open. Ze giechelt en zonder iets te zeggen opent ze de knoop en de rits en duwt ze zijn shirt een stukje omhoog. Dan trekt ze zijn boxer een klein beetje omlaag en kijkt ze haar vriendje aan omdat hij met een hand haar gezicht vasthoudt. "What are you doing baby" vraagt hij terwijl Shanna een bobbel in zijn broek voelt ontstaan. Ze giechelt weer en zegt "I was just going to look at your tattoo but apparently you had something different in mind". Lando zet grote ogen op. Shanna lacht en trekt zijn broek verder naar beneden, gevolgd door zijn boxers. Gelukkig is het strand zo goed als leeg...
--
Na hun publiekelijke avontuurtje blijven ze nog een tijdje samen op het kleed liggen kijken naar de lucht, terwijl de sterren langzaam verschijnen tegen de donkere achtergrond. Shanna filmt eerst haarzelf en Lando en wisselt dan van camera zodat ze de lucht met de sterren kan filmen, voordat ze hem op haar stories zet met de tekst "Starry night at the beach with my love <3". Na nog een aantal minuutjes zo samen gelegen te hebben ruimen ze de boel op en lopen ze weer terug naar de auto. Shanna zegt dat ze een beetje moe is dus Lando rijdt terug naar huis en als ze thuiskomen is het al na middernacht, dus ze gaan snel naar bed en praten nog wat na over de dag, voordat ze in slaap vallen.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...