Pov Shanna:
Op vrijdag tijdens de vrije trainingen doet Lando het heel erg goed. Het team heeft veel data verzameld en de hele auto is weer goed afgesteld voor Silverstone. Aan het einde van Fp1 heeft Lando de 10e tijd neergezet en bij Fp2 was hij 7e. Het betekent natuurlijk nog niks want morgen begint het echte werk pas met de Quali en zondag natuurlijk de race, maar het is wel goed om te zien dat zowel de auto, als het team, en zelfs Lando zo'n progressie maken in maar een paar dagen tijd. Shanna is de hele dag op het circuit om te kijken naar Lando en ze helpt de tijdelijke vervanger van Charlotte, Lucille nog met wat dingetjes. Tussen Fp1 en Fp2 waren kleine Amy met haar moeder Valerie nog langs gekomen en het was heel gezellig. Ze hebben een hele tijd staan kletsen en Shanna en Lando hebben in de pauze samen met Amy en Valerie, haar verjaardag gevierd met een klein taartje en kinderchampagne. Valerie beloofde Lando dat ze vaker met Amy naar races zal komen en voordat ze weer terug gaan naar hun plaatsen, feliciteerde Valerie het koppel nog met hun relatie. Als Shanna en Lando aan het einde van de dag weer thuis zijn en hebben gedineerd, gaat Lando even een Quadrant video opnemen met Ria, Niran, Steve en Aarava, en besluit Shanna dingen met haar ouders te gaan regelen voor de opleiding. Na een paar uur gaat ze naar bed en niet veel later komt ook Lando erbij liggen. Samen vallen ze in slaap.
Op zaterdag gebeurt er eigenlijk niet zo veel bijzonders. De laatste vrije training vóór de Quali is de laatste kans voor de teams om dingen aan te passen of te verstellen aan de auto dus nu komen de tijden er veel meer op aan dan gisteren. Tijdens de eerste paar minuten gaat Nikita Mazepin voor Haas naar buiten en na twee runs spint hij en beland hij met zijn voorkant in de muur in een gevaarlijke bocht. Dat veroorzaakt een rode vlag en dus nog voordat er ook maar één ander team buiten is geweest, wordt de training stil gelegd om de baan schoon te maken. Shanna hoort Lando gefrustreerd tegen zijn engineer praten door haar koptelefoon en ze seint naar de engineer of ze even naar hem toe mag. Die knikt dus Shanna staat op van haar hoge kruk bij het scherm en loopt naar de auto toe. Daar klopt ze zachtjes op de helm van Lando, die vervolgens naar haar op kijkt en zijn vizier open doet. Er ontstaat een voorzichtig glimlachje op zijn gezicht en Shanna zegt tegen hem dat het goed komt en dat hij zich moet concentreren. Hij knikt. Shanna vraagt hem nog even hoe de auto aanvoelt en hoe hij zelf denkt dat hij het gaat doen, en ze maakt een hartje van haar vingers voordat ze hem gedag zegt en wegloopt. Hij doet hetzelfde en doet het vizier weer naar beneden. Zijn engineer vertelt hem dat de training in twee minuten weer hervat zal gaan worden dus Lando doet nog de laatste dingetjes op zijn stuur, voordat hij de beeldschermen laat weghalen en de pitbox uitrijd.
Uiteindelijk gaat Fp3 heel goed. Lando zet de 3e beste tijd neer en dat is een veelbelovend resultaat voor het team en natuurlijk ook voor Lando. Als hij na de training weer terug komt naar de garage krijgt hij een klein applausje en met een glimlach stapt hij uit de auto. De monteurs beginnen er meteen weer aan te sleutelen om de auto klaar te maken voor de Quali. "Well, I think she loved the Fp3 we just did!" zegt Lando glimlachend als hij de monteurs bezig ziet met zijn auto. Shanna lacht. Ze vindt het zo leuk dat Lando zijn auto beschouwt als een meisje. "Let's hope she'll love you even more during Quali" zegt ze met een knipoog en ze geeft Lando een kus op zijn bezwete wang voordat ze met hem mee loopt naar zijn kamertje om hem klaar te maken voor Quali. Lando traint snel een beetje met Jon en daarna lopen ze naar het motorhome. Shanna loopt achter ze aan en als ze aankomen ploft Lando op een van de banken die daar in de lounge staan. Shanna gaat naast hem zitten en hij trekt haar tegen hem aan, dus ze schopt haar Nike's uit, legt haar benen op de bank en gaat met haar hoofd op Lando 's borst liggen. Hij is helemaal warm en bezweet maar dat maakt Shanna niet uit. Hij heeft het goed gedaan tijdens Fp3 en hij heeft haar support nodig voor de Quali zo meteen dus ze blijft liggen en luistert naar zijn hartslag. Shanna pakt haar telefoon en maakt een foto van haar en Lando terwijl ze zo liggen en plaatst het op haar Insta story's. 'Proud of my bby <3. On to Qualifying! Who's cheering for @landonorris???'. De Quali begint over 2,5 uur dus ze hebben nog tijd zat. Ze blijven een hele tijd zo liggen totdat Zak het motorhome binnenkomt en ze zo ziet liggen. Hij schiet in de lach en roept Lando dan bij zich om wat te bespreken voor de Quali zo. De rest van de tijd tussen Fp3 en de Quali, gaat Shanna mee naar de interviewtjes van Lando, moet Lando allerlei dingen signeren en ondertekenen, en omdat ze daarna nog tijd over hebben, besluiten ze samen nog even naar de fanzone te gaan om wat fans te verrassen die op het circuit zijn. Lando deelt super veel handtekeningen en foto's uit en zelfs Shanna wordt door een paar meiden gevraagd om een foto!
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...