--Ongeveer 5 jaar later--
Pov Shanna:
Met een glimlach kijkt Shanna de kamer rond en ze ziet 6 kinderen vol verwachting bij de pakjes onder de kerstboom op hun knieën zitten terwijl hun ouders op de bank zitten te kletsen. Het is kerstavond en de vier koppels zijn met hun kinderen bij elkaar gekomen bij George en Olivia thuis om kerst te vieren. In de afgelopen vijf jaar is er ongelooflijk veel gebeurd en Shanna had niet gelukkiger kunnen zijn met haar leven op dit moment. Ongeveer een maand nadat Evan (nu 5 jaar) geboren werd, kregen ze om 3 uur 's middags een berichtje van George en Olivia dat hun dochtertjes Eliva en Anissa (nu 5 jaar) waren geboren en al snel bleek dat Evan het goed met de meisjes kon vinden. Celeste en Charles hebben vlak daarna nog een miskraam gehad maar twee jaar na de geboorte van Evan en de tweeling beviel Celeste dan toch ook van hun eerste kindje. Hun zoontje kreeg de naam Quinn Antoine Leclerc (nu 3 jaar) en inmiddels is het koppel aan het proberen voor een tweede kindje. Een paar maanden later maakten Nova en Olivia bekend dat ze zwanger waren en tijdens de zomerstop van het opvolgende seizoen Formule 1 werden Max en Nova's zoontje Jayden (nu 2 jaar) en George en Olivia's zoontje Justin (nu 2 jaar) geboren.
Zelf is het ook Shanna en Lando toch nog gelukt om zwanger te worden, en vanavond zal uit een pakje onder de kerstboom een foto van de eerste echo van Shanna komen om het te vertellen aan de andere drie koppels. "Mama mag ik mijn eerste pakje pakken?" Evan komt op haar af gelopen. Ze hebben met drie van de vier koppels besloten om de kinderen tweetalig op te voeden dus ze kunnen inmiddels zowel Nederlands als Engels. Charles en Celeste hebben daarnaast ook besloten dat ze hun kinderen niet alleen in het Nederlands en Engels willen opvoeden, maar ook deels in het Frans aangezien Charles' familie uit het Frans sprekende Monaco komt. Shanna kijkt kort naar Lando en ze knikken beiden. "Ja hoor dat mag" zegt ze en ze glimlacht naar hun zoontje. Hij springt blij op en rent naar de kerstboom. Het eerste pakje dat hij pakt is voor Anissa. Met een grote glimlach op zijn gezicht loopt hij naar het meisje toe en geeft het pakje aan haar. Shanna werpt een schuin oog op Olivia en ziet dat ook zij naar de twee 5-jarigen zit te kijken. De meiden glimlachen en kijken elkaar aan voordat ze hun wenkbrauwen lachend optrekken en hun aandacht weer verleggen naar de kinderen. Anissa heeft inmiddels haar pakje geopend en haalt er een paar ballerina's uit. Anissa is net als haar moeder helemaal gek van dansen en is dan ook heel blij met de dansschoenen.
Dan krijgt Evan een van zijn pakjes. Hij gaat bij Lando op de grond zitten en haalt even later met een glimlach een paar racehandschoenen uit het papiertje. "Are these for my GOkart daddy?" vraagt hij aan Lando en die knikt "Yes baby, you need these to be able to race". Lando en Shanna hadden hun zoontje afgelopen zomer voor zijn vijfde verjaardag een GOkart gegeven zodat hij kan beginnen met racen als hij dat zou willen. Evan staat op en rent om de salontafel heen om zijn verovering aan de andere koppels te laten zien. Iedereen lacht als het kleine jongetje vol enthousiasme naar Charles rent en die een van de kleine handschoentjes aan probeert te doen, waarna Evan hem met een vreemd gezicht aan staat te kijken.
Evan's geluk kan helemaal niet meer op als hij naast een paar handschoenen ook nog een helm, een race pak en race boots krijgt. Als alle kinderen hun pakjes geopend hebben en ook de volwassenen een paar cadeau's hebben gekregen, ligt er uiteindelijk alleen nog maar een envelop-vormig pakje onder de kerstboom. Shanna kijkt met een schuin oog naar haar man, die al stiekem naar haar zit te glimlachen. "Eliva sweetie, will you take the last present from under the tree?" vraagt Olivia haar dochtertje. Ze knikt en pakt het cadeautje. "Can you help me say this name daddy?" vraagt ze dan en George knikt en steekt zijn hand uit om het pakje aan te pakken "What letter is this?". Eliva denkt na en zegt dan "L?". George knikt en wijst om de beurt de letters aan tot Eliva ziet dat het pakje voor Lando is. Ze pakt het vierkantje stukje papier uit haar vaders handen en loopt ermee naar Lando.
Die pakt hem van haar aan en maakt het plakbandje los. Er komt inderdaad een envelop uit en ook die wordt geopend. Lando haalt een zwart-witte foto van de echo uit de envelop en laat hem met een grote glimlach zien aan de anderen. Max is de eerste die het door heeft en hij kijkt Shanna met grote ogen aan "REALLY???". Shanna knikt. Nog geen tien seconden later staat Celeste op en ze rent naar Lando. "Are you really...?" ze bekijkt de foto en gilt dan van blijdschap. Ook de rest van de volwassenen staat op en feliciteert het koppel.
Quinn kijkt zijn ouders vreemd aan en vraagt aan zijn vader "What is happening daddy?". Lando lacht en hij geeft de foto van de echo aan Charles. "Come here buddy, sit down" hij wenkt Quinn en hij laat de foto aan zijn zoontje zien. "Do you see this?" hij wijst naar het kleine mensje op het plaatje. Imiddels hebben de andere kinderen zich er ook omheen verzameld en Charles laat het zien aan iedereen. Quinn knikt "Yes". "That's the baby in Shanna's belly" vertelt Charles aan de kinderen. De tweeling en Evan komen met open armen naar Shanna rennen om haar te feliciteren, maar Quinn snapt het nog niet helemaal "Why did Shanna eat a baby?". De volwassenen liggen dubbel van het lachen en Charles moet moeite doen om een serieus antwoord te geven. "No buddy" glimlacht hij "Shanna is pregnant. There is a baby growing inside her belly. And after nine months, she will give birth to a boy or a girl". "Oooohhh" Quinn begrijpt het en loopt ook naar Shanna om haar te feliciteren.
Als ze uit geknuffeld zijn, de rust weer een beetje terug is gekeerd en de kinderen naar buiten zijn gegaan om in de sneeuw te spelen vraagt Nova "Am I the only one who is actally interested in how this happened?". De volwassenen lachen en schudden hun hoofd. Lando slaat zijn arm om zijn vrouw heen en legt zijn andere hand op haar buik. Shanna haalt diep adem, geeft hem een kus en begint te vertellen.
"Well, we kept on trying to get pregnant after we adopted Evan but it just didn't work. So we went to the doctor and then to the gynaecologist for an ivf treatment about a year ago. After the treatment, the results were much more positive then we expected so we got a green light from the doctor to try again in about three months. So we did and here we are!" vertelt Shanna. De meiden kijken haar vol bewondering aan en de jongens feliciteren hun nog eens. "I think I speak on behalf of all of us when I say that we're so unbelievably happy for you two" zegt Charles en de anderen knikken instemmend. "Thanks guys, it's of course still a bit scary because there are so many things that still can go wrong but at this moment everything's going great" zegt Lando. Shanna wrijft zachtjes over de hand van haar man op haar buik en verstrengelt haar vingers met die van hem. "I don't know how this all is gonna go, but I do know that I'm gonna miss the alcohol for the next 6 months" zegt Shanna en iedereen lacht "Come on guys, let's celebrate".
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...