Hoofdstuk 46

377 8 0
                                    

Pov Shanna

Ze rijden de parkeerplaats bij het restaurant op en stappen uit. De anderen komen naar hun toe en met zijn allen lopen ze naar de ingang van het restaurant, waar ze opgevangen worden door een van de medewerkers van het restaurant en ze een tafel toegewezen krijgen om hun diner aan te eten. Lando had gevraagd om een plekje, wat meer afgezonderd van de rest van het restaurant zodat er geen fans naar hun toe zouden komen tijdens het eten. Ze bestellen hun gerechten en maken wat foto's voor Instagram. Ze kletsen met elkaar en ook als het eten op tafel staat en iedereen geniet van hun diner, is het super gezellig. Na het eten zegt Lando "Guys, I know a great spot to celebrate Shanna's birthday" en hij geeft het adres door aan de andere twee koppels voordat ze weer in de auto stappen en naar de plek toe rijden.

Wanneer Lando de auto een kwartiertje later een parkeerplaats op draait kijkt Shanna om zich heen, haar ogen scannend over de parkeerplaats. Waar zijn de anderen? Ze zouden met z'n achten gaan dineren vanavond en dan nog wat chillen met elkaar, maar nu ziet ze de andere vier niet meer. Lando parkeert de auto en opent de deur voor Shanna terwijl haar ouders de doos uit de kofferbak halen en alvast vooruit lopen. Lando houdt haar tegen "I want you to put this blindfold on and trust me, is that okay?". Ze knikt en doet voorzichtig de blinddoek om voordat Lando haar hand vastpakt en zijn andere hand op haar heup legt. Ze lopen langzaam richting de ingang van het gebouw en als ze binnen zijn hoort ze een paar mensen fluisteren. "Where are we Lando?" vraagt ze lachend en Lando drukt een zoen in haar nek "Just keep on walking, we're almost there". Ze knikt en voelt een rilling over haar rug lopen door de zachte lippen van Lando in haar nek. 

"Okay, we're here. On three you can take off your blindfold" zegt hij opeens. Weer knikt Shanna en Lando telt af "1... 2... 3...". Shanna doet voorzichtig de blinddoek af en ziet dat ze in een club zijn met een heleboel mensen "SURPRISE". Allemaal vrienden en familie, maar ook een aantal andere coureurs en meiden die ze kent van dansen. "OMG LANDO" roept Shanna en ze slaat haar hand voor haar mond "HOW DID YOU DO THIS? Thank you so much". Lando lacht en zoent haar "Happy birthday baby". Iedereen komt naar haar toe om haar te feliciteren en bij een aantal mensen moet ze eerst de shock wegwerken voordat ze een normaal gesprek met ze kan voeren. Max Verstappen, Charlotte Siné, Carlos Sainz en Isa Hernaez, Max Fewtrell en Ivar zijn allemaal daar, net als de ouders van Celeste, Olivia, Ivar, Lando en haarzelf, en haar hele oude dansgroep is er. Ze kletsen een hele tijd en Shanna heeft even nodig om met iedereen bij te praten en de shock te verwerken. Dan gaat Lando op de verhoging staan die in het midden van de club ligt. "Can I have everyone's attention please?" vraagt hij door de microfoon en Shanna kijkt hem verbaasd aan. Lando glimlacht "As all of you know, it's my girl's birthday today and I tried to make this day as special as possible already. The only thing is... I have one last surprise for you and because we'll probably all be drunk by the end of the night, I'm gonna give it to you now. Can you come here babe?". Hij steekt zijn hand naar haar uit. Shanna loopt naar de verhoging toe, pakt zijn hand vast en komt naast hem staan. Ze luistert naar wat hij haar vertelt "When I just met you I didn't realise how important you were gonna be to me. You are my life and I would give up EVERYTHING to just be with you. Yes, even Formula 1 guys". De anderen lachen. Dan keert hij zich weer naar Shanna "We've talked about this before and about how we have no rush to marry right now, so I want to give you this instead". Hij pakt een klein pakje uit zijn binnenzak en geeft hem aan haar. Ze haalt de strik er vanaf en maakt het papier los. Er komt een donkerblauw doosje uit en ze opent hem.

 Er komt een donkerblauw doosje uit en ze opent hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Baby..." begint Shanna maar Lando legt een vinger op haar lippen en glimlacht. "It's a promise ring. With this ring, I promise that I won't cheat on you and that I'm gonna be yours forever, until this ring is gonna be replaced by a real engagement ring" zegt hij. Shanna kijkt van hem naar haar ouders, die eerste rang staan naast het podium en ze knikken naar haar. "Thank you so much. I love you and I promise the same thing" zegt ze tegen Lando en hij schuift de ring om haar vinger. "I love you too. This kinda was the dress rehearsal for the real proposal too" grapt hij en Shanna lacht. Ze stappen van de verhoging af en de DJ die Lando heeft ingehuurd laat van zich horen. Hij start de muziek en iedereen begint te dansen op de beat. Shanna trekt Lando mee naar de dansvloer en ze dansen een aantal nummers dicht bij elkaar, hun voorhoofden tegen elkaar en hun lippen elkaar bijna rakend.

--Lando--

De hele avond feesten ze en pas rond kwart over 3 in de nacht, rijdt de bijna helemaal nuchtere Lando weer met een stomdronken Shanna naar huis. Haar ouders waren al eerder vertrokken en de rest van de mensen hadden ook rond 3 uur het pand verlaten, en omdat Lando en de andere coureurs de enige waren die niet of nauwelijks hadden gedronken, moesten die dus hun vriendinnen naar huis brengen. Hij kijkt naast zich en ziet Shanna met haar ogen dicht naast hem op de bijrijdersstoel zitten. Zelfs als ze dronken is vindt hij haar er nog schattig uitzien. En hij is blij dat ze de ring zo mooi vond. Hij kan niet wachten tot het echt de dag is dat ze gaan trouwen. Zachtjes zet hij de radio aan en luistert naar de pratende stemmen om wakker te blijven.

Na weer iets meer dan een kwartiertje gereden te hebben draait Lando de Audi de oprit van het huis op en hij maakt Shanna wakker voordat hij uitstapt en haar deur open doet. "C'mon baby, let's get you inside. You gotta get some sleep" zegt hij en hij tilt haar uit de auto. "But- babyyyy. I'm not tirreedddd" zeurt ze en Lando moet lachen om haar dronken gedrag. "It's almost 4 AM and you were just sleeping in the car so yes, you are" antwoordt hij en ze zucht. Hij gniffelt nog eens en opent de voordeur voordat hij zijn schoenen uit schopt, haar de trap op draagt en haar in bed legt. Hij trekt haar kleding uit en loopt naar de kast om een van haar pyjama's te pakken, als ze rechtop gaat zitten. "Landooo, I want your ssshirt. Not my ownnn" slist ze. Lando pakt een shirt van zijn eigen stapel kleren en helpt haar met het aandoen ervan. Dan legt hij haar in bed en trekt hij de dekens over haar heen zodat ze kan gaan slapen.

Zelf kleed hij zich ook uit tot hij alleen nog in zijn boxers staat en hij trekt zijn grijze joggers aan. Dan gaat hij naar de badkamer om zijn tanden te poetsen en nadat hij dat heeft gedaan gaat hij ook in bed liggen. Zodra hij zijn kussen voelt valt hij als een blok in slaap.

----

Een paar uur later wordt hij wakker van een raar geluid. Hij draait zich om en ziet dat Shanna niet in bed ligt. Meteen is hij klaarwakker. Hij staat op uit bed en loopt naar de badkamer, waar hij licht ziet branden en waar het geluid vandaan kwam. Hij klopt zachtjes op de deur en opent hem, waarna hij Shanna op haar knieën bij het toilet ziet zitten. "Oh no, are you okay babe?" vraagt hij en hij komt naast haar op de vloer zitten. "I'm so nauseous and I have a massive headache" zegt Shanna en onmiddellijk gaat ze weer over haar nek. Lando pakt haar losse haren vast en houdt ze in een staart om ze uit het spuug te houden en hij wrijft over haar rug om haar te kalmeren terwijl ze de tranen uit haar ogen veegt. Ze neemt een slokje water en kijkt Lando aan met een zwak glimlachje. "And I do remember my birthday yesterday babe, don't worry" glimlacht ze en Lando schiet in de lach "Atleast you didn't lose your sense of humour". Ze moet lachen en dat had ze beter niet kunnen doen want ze gaat alweer over haar nek en Lando blijft over haar rug wrijven tot ze klaar is.

Na ongeveer een half uur in de badkamer gezeten te hebben, gaan ze weer naar bed en slaat Lando zijn armen om haar heen. Het maakt hem niet uit hoe ze eruit ziet of in welke staat ze zich verkeert, hij zal er altijd voor haar zijn en hij zal haar altijd blijven steunen.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu