Hoofdstuk 36

479 10 2
                                    

A/N: Dit is een korter hoofdstuk dan normaal omdat ik het de laatste tijd erg druk heb met opdrachten voor school en alle schoolexamens deze week. Ik zal mijn best doen om elke week te blijven uploaden maar ik kan helaas niks beloven met alle stress in mijn hoofd de laatste paar weken. Ook zullen de hoofdstukken iets korter blijven dan nu omdat dit voor mij beter vol te houden is. Xx

Pov Lando:

Nadat Shanna en Lando een tattoo hadden laten zetten stapten ze weer in de auto en reed Shanna naar het huis van Ivar toe. "So, here we are. This is Ivar's place. I was always here when I wasn't with the girls or at home so I partly grew up here" zegt ze en ze lopen achterom. "Ivar ik ben het, Shanna samen met Lando!" gilt ze door het huis zodra ze binnenkomen door de achterdeur en in de keuken terechtkomen. Lando hoort iemand de trap af stormen. "OMG Hi Shanna! Leuk je weer te zien lieverd! Ik heb je heel erg gemist in de tijd dat je in Engeland was" zegt Ivar zodra hij de keuken binnenkomt en hij geeft haar een hele dikke knuffel. "And it's an honor to meet you Lando. Shanna told me a lot about you and I've always been a fan of yours" gaat hij dan verder tegen Lando. Lando lacht en geeft Ivar een broederlijke omhelzing "Well I guess you're lucky then because you'll see me way more often in real life now I'm her boyfriend". Hij wijst naar Shanna en die giechelt. "I actually am very lucky, but you're lucky too if this beauty is your girl" antwoordt Ivar en de twee jongens kijken naar Shanna. Die bloost en zegt lachend "Stroking each others ego's aren't we? You both are very lucky with your lives and I'm happy to be playing a part in both of them". Lando lacht en drukt een zoen op haar hand terwijl Ivar haar nog een keer omhelst. "I love to know that you'll be here for a few weeks now Shanna. When are you going back to England?" vraagt hij aan het koppel en die kijken elkaar aan voordat Lando antwoordt "The race is in 10 days and we are gonna go home the day after the race, so thats 11 more days here". Ivar knikt dankbaar en Shanna en Lando blijven een hele tijd hangen bij hem thuis om gezellig te kletsen. Ze hebben het onder anderen over Shanna's verleden met Ivar en over Lando en F1.

Pas tegen het avondeten stappen Shanna en Lando weer in de auto om terug naar haar huis te rijden en op het moment dat ze de deur openen horen ze de piep van de oven gaan. "I guess we made it just in time!" lacht Shanna naar haar moeder en die knikt. Caroline heeft lasagne gemaakt met speciaal voor Lando andere soorten groenten erin. Tijdens het avondeten vertelt Shanna haar ouders dat ze bij Ivar langs zijn geweest en dat ze vanmiddag een tattoo hebben laten zetten. Als Lars en Caroline dat horen zetten ze grote ogen op en Caroline springt op. Ze schakelt gelijk over naar het Nederlands als ze enthousiast roept "Serieus Shanna? Waar?? Laat zien!". Shanna lacht en laat haar ouders haar tattoo zien. "Lando has one too, look!" zegt ze als haar ouders klaar zijn met het aandachtig bestuderen van haar tattoo. Ze trekt Lando van zijn stoel en schuift zijn hoodie omhoog zodat Lars en Caroline ook zijn tattoo kunnen zien. "Wauw... I really like it guys" zegt Caroline met een traan in haar ooghoek. "Awh mom, don't cry" zegt Shanna en ze omhelst haar moeder. Lando glimacht bij het aanzien ervan. Na het kleine 'momentje' gaat iedereen weer door met eten en het is heel gezellig aan tafel.

--Shanna--

Na het eten helpen Shanna en Lando mee met het afruimen van de tafel en het opruimen van de spullen. Daarna zegt Shanna haar ouders gedag en neemt ze hem mee naar haar kamer. "Do you wanna stream tonight?" vraagt Lando haar en ze kijkt hem verbaasd aan "What? You don't have your stream setup here so how did you wanna stream?". Lando houdt grijnzend zijn mobiel in de lucht. "If I can just plug my phone in, we can stream on my phone" zegt hij en hij pakt de lader uit zijn tas. Shanna laat hem het stopcontact bij haar bureau zien en hij doet de lader erin. Zijn telefoon zet hij tegen de muur en hij start een stream. Shanna krijgt een melding op haar telefoon: 'Lando Norris is live met 'Arrived in Stroopwafel-paradise' kom kijken!'. Ze glimlacht en kijkt even naar het scherm. Ze kan nog steeds niet geloven hoe vreemd haar leven nu is. Een relatie met een wereldberoemde jongen waardoor zij ook ineens alle aandacht krijgt. En dat terwijl de enige rede dat ze in eerste instantie een relatie kregen was dat ze elkaar leuk vonden, niet om de bekendheid.

"Hi chat!" zegt Lando na een paar minuten te hebben gewacht op kijkers "I'm here with Shanna". Shanna zwaait naar de camera. "And we're in stroopwafel-paradise" gaat Lando verder. Shanna lacht en zegt snel "He's just kidding guys. We're in the Netherlands, in my hometown". Lando kijkt haar plagend beledigd aan "What?!? Well, I actually haven't had a stroopwafel yet" en ook hij lacht. De chat wordt gek en stelt allemaal vragen. 'Lando did you meet her parents?', 'Can both of you say something in Dutch?', 'How does it feel to be back in your hometown?', 'Do you two have any plans to do while you're in the Netherlands?'. Shanna leest ze een voor een voor aan Lando en ze beantwoorden ze bijna allemaal wel. "Lando did you meet her parents?" leest Shanna voor. Lando lacht "Yes guys, I met her parents. They are the nicest people in the world and I wouldn't hate it to be their son in law one day". "Hmm okay..." Shanna kijkt haar vriendje mysterieus aan "Can both of you say something in Dutch?" zegt Shanna en ze kijkt Lando aan. "Well, I can count to 20 in Dutch so I don't know much. Oh, I also know a some words like alstjeblieft, dankjewel, stroopwafel, kaas and speculaas and I can say a few sentences" zegt hij. Shanna knikt en zegt "Ja en ik ben Nederlands dus ik kan gewoon vloeiend Nederlands praten. Nu is de vraag alleen, wat willen jullie dat ik zeg?". Ze lacht en gaat door naar de volgende vraag "How does it feel to be back in your hometown?". Over die vraag moet ze even nadenken maar uiteindelijk antwoordt ze "Well, I haven't been away for too long of course, but it's great to see my parents and one of my bestfriends again. And I find myself missing the salty sea air of my hometown now I moved in with Lando in England so it's nice to have that smell back again while I'm here". Ze ziet Lando met een glimlach naar haar kijken en ze geeft hem een zoen op zijn wang. Dan gaat ze weer door naar de volgende vraag "Do you two have any plans during your time in the Netherlands?". Ze glimlacht ook en knikt "Yeah we actually do, but I'm not gonna tell you guys. You'll see it on our Insta story's when we're doing something". Lando knikt en lacht "Yeah I really love to be in the Netherlands and get to know her hometown. It's actually quite close to the track too, so maybe we should go there one day this week, before it's the race weekend". Shanna knikt want dat vind ze wel een goed idee en dan gaan ze weer even verder met vragen beantwoorden.

Na ruim anderhalf uur gestreamd te hebben zeggen Lando en Shanna de chat gedag en sluiten ze de stream af. "You wanna go to bed and watch some Netflix?" vraagt Shanna als Lando glimlacht en hij knikt. Ze kleden zich om in hun pyjama en gaan onder de dekens in bed liggen. Shanna start haar Netflix op en Lando zegt dat hij wel weer een paar afleveringen 'Drive to Survive' wil kijken dus ze start de serie op en ze kijken het tot ze bijna in slaap vallen. Dan poetsen ze hun tanden en maken ze zich klaar voor bed. Ze gaan in bed liggen en vallen niet veel later al knuffelend in slaap.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu