--Woensdag--
De wekker gaat en Shanna hoort Lando vaag kreunen "Why... this... early...?". Shanna doet langzaam haar ogen open en gniffelt. "Because I'm flying home today Lando" antwoordt ze zacht. Lando realiseert het zich ineens en ook hij doet zijn ogen open. Hij draait zich naar haar toe en pakt haar hand "I will miss you you know". Ze glimlacht "I know Lando, but we'll see eachother again in a few days". Zijn ogen worden groter "Did you talk to your parents?". Ze knikt. Hij omhelst haar en dan stappen ze uit bed. Shanna gaat naar de badkamer en kleedt zich aan. Ze gaat voor een joggingbroek en een Lando Norris merch hoodie en ze doet haar haren in een knot. "Cutie" zegt Lando als hij haar ziet en hij geeft haar een zoen op haar voorhoofd. Ze glimlacht. "Hey, would it help you to miss me less if you kept something of me with you for when we can't see eachother?" vraagt ze aan hem. Hij is even stil en knikt dan.
Shanna ritst haar koffer open en haalt er een zwart shirt uit met de quote 'Once a dancer, Always a dancer' erop. "I didn't wear it so it's a clean shirt, but i think it does smell like me" zegt ze en ze gooit het shirt naar hem toe. Onmiddellijk duwt hij zijn neus erin en snuift hij haar geur op. "It does" zegt hij. Ze glimlacht "You don't have to sniff the shirt now because I'm still here you know!". Lando knikt lachend en hij geeft haar een kus. Hij maakt het bed netjes op en Shanna rolt haar koffer naar de woonkamer. Daar zit George al half dood te zijn op de bank met een kop koffie en Olivia zit er net zo half dood naast. "Oh look, our zombie couple has also found life again" zegt Lando iets te opgewekt want hij krijgt twee moordende blikken toegeworpen.
Shanna lacht en roept Charles en Celeste. Die komen ook de kamer uit en dan is het tijd om te vertrekken. De meiden lopen nog één keer de kamer door om te checken of ze echt alles hebben ingepakt en dan trekken ze de deur achter zich dicht. Het was eigenlijk de bedoeling dat de drie jongens hun eigen meiden zouden brengen, maar omdat George alleen lopen al niet lang volhoud is het niet echt verantwoord om hem te laten rijden. Daarom stapt Charles in de Mercedes van George en hij brengt daarmee zowel Celeste, als Olivia en George naar het vliegveld. Lando brengt Shanna in de McLaren omdat ze het zo leuk vind om daar in te rijden.
Als ze aankomen op het vliegveld hangt er een vreemde sfeer tussen de zes. Enerzijds vinden de meiden het best wel jammer dat hun avontuur alweer voorbij is, anderzijds zijn ze ook wel weer blij dat ze naar huis gaan. "I'll see you soon okay?" zegt ze tegen Lando en zegt de andere twee coureurs ook gedag. "Wait!" zegt hij dan, als ze weg willen lopen naar de ingang van het vliegveld. Ze kijkt hem vragend aan "You didn't even give my your cell number" Ze lacht en houdt haar hand op zodat hij haar zijn telefoon kan geven. Ze zet haar nummer in zijn contacten en geeft hem dan weer terug. Lando glimlacht en spreidt zijn armen. Ze geeft hem een dikke knuffel en hij drukt een zoen op haar voorhoofd. Pas als de andere twee meiden beginnen te protesteren laten ze elkaar los en Lando pakt haar hand om er een kus op te drukken. "Bye gorgeous" zegt hij en Shanna voelt vlinders in haar buik. "Bye Lando" zegt ze en ze laat hem los. Ze loopt met haar twee vriendinnen naar de ingang van het vliegveld en zwaaien nog een keer naar de drie jongens voordat ze de deuren door lopen en uit het zicht verdwijnen.
Omdat de meiden nog niet hebben ontbeten lopen ze nadat ze hebben ingecheckt en door de douane zijn geweest, meteen naar de Starbucks voor een beker koffie, en daarna naar de Subway om een ontbijtbroodje te halen. Langzaam beginnen de meiden een beetje meer wakker te worden en het duurt niet lang voordat ze weer volop aan het kletsen zijn. De vlucht naar huis verloopt zonder problemen en als de meiden weer op Schiphol aankomen staan hun vaders al te wachten. Olivia gaat gelijk met haar vader mee naar huis toe en Shanna rijdt met de vader van Celeste mee naar huis omdat ze toch buren van elkaar zijn. Celeste en Shanna nemen afscheid van Olivia en gaan naar huis.
Als Shanna thuis is gaat ze haar koffer uitruimen en douchen. Onder de douche krijgt ze ineens een besefmomentje. Ze is net een week met de meiden in Barcelona geweest, en daar heeft ze tijdens de GP van Barcelona, de echte Lando Norris leren kennen op een manier waarop niemand hem nog kent. En alsof dat niet bijzonder genoeg is, hebben haar twee beste vriendinnen ook nog eens iets met George en Charles! Als ze klaar is onder de douche trekt ze een zwarte jumpsuit aan met haar witte sneakers. Ze doet wat mascara op en sieraden om en dan gaat ze naar beneden. Daar zit haar vader aan de tafel te lunchen. Ze vertelt alles over het hele weekend aan haar vader, maar één ding laat ze weg: dat zij en de meiden de rest van de week hebben doorgebracht met de coureurs. Wel vertelt ze haar vader dat ze volgende week een week in haar eentje een tijdje naar Engeland gaat. Haar vader reageert verbaasd "Waarom in je eentje?". "Omdat ik op het circuit een jongen heb ontmoet en ik ga naar hem toe" antwoord ze glimlachend. "Oh leuk!" reageert haar vader "Heb je een foto van hem?". "Tuurlijk" zegt ze en een beetje nerveus voor zijn reactie pakt ze er een foto bij van haar en Lando op het strand gisteren.
Ze geeft de telefoon aan haar vader en die kijkt haar verbaasd aan "Huh? Lando? Heb je Lando leren kennen?". Shanna knikt "We hebben de afgelopen drie dagen met elkaar doorgebracht, en omdat er aankomende week geen race is, ga ik naar hem toe". Haar vader glimlacht en omhelst zijn dochter "Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden". "Nou niet alleen ik heb iemand gevonden..." zegt Shanna lachend. "Wat nou weer..." zucht haar vader lachend en hij kijkt zijn dochter vragend aan. "Nadat ik Lando had ontmoet en we op de afterparty voor de coureurs mochten dansen, hebben Celeste en Olivia daar ook twee jongens ontmoet. Drie keer raden wie..." zegt Shanna en ze kijkt naar haar vaders reactie. Zijn mond valt letterlijk en figuurlijk open van verbazing "Niet George en Charles toch?". Shanna knikt lachend en legt de rest van het verhaal ook uit.
"En daarom ga ik eind van de week naar Engeland toe" eindigt ze haar verhaal. "Ik vind het best" antwoord haar vader "Je bent oud en wijs genoeg om dit soort dingen zelf te doen en te regelen dus wie ben ik dan om je tegen te houden". Shanna omhelst haar vader "Thanks pap! Ik ga even langs mama om hallo te zeggen!". Haar vader knikt. Caroline werkt op kantoor, maar het is een flexwerk-kantoor, wat betekent dat iedereen in principe altijd in en uit kan lopen.
Shanna gaat naar het kantoor van haar moeder en vertelt het hele verhaal nog een keer. Zij weet natuurlijk niet wie Lando, George en Charles zijn, dus ze zegt gewoon 'coureur' in de plaats van de naam. Ook haar moeder is erg blij voor haar en vindt het heel leuk voor haar dat ze naar Engeland gaat. "Tot vanavond mam" zegt Shanna en ze gaat weer terug naar huis. Daar gaat ze aan haar laptop zitten en gaat opzoek naar een vliegticket naar Engeland. "Zaterdagochtend half 11..." mompelt ze "Dat lijkt me prima". Ze koopt het vliegticket en regelt dingen met Lando.
Het is inmiddels half 3 en dat betekent dat Lando en de jongens over een half uurtje in het vliegtuig stappen. Ze appen nog even met elkaar en als het dan tijd is voor Lando om te gaan boarden wenst Shanna hem een veilige vlucht. Ze gaat naar beneden en vertelt haar vader dat ze zaterdagochtend naar Engeland vliegt. Ook appt ze dat naar Celeste en Olivia zodat die ook weten dat ze haar vanaf dan een tijdje niet meer zien. Ze bedenkt zich dat het woensdag is en dat ze dus wel weer dansles hebben vanavond, maar ze is zo moe van de afgelopen week, dat ze in de groepsapp van dansen typt dat ze niet komt vanavond omdat ze met Celeste en Olivia naar Spanje is geweest. Ze krijgt allemaal leuke reacties van de andere meiden en ze vragen wat ze allemaal hebben gedaan. Shanna vertelt met toevoegingen van Olivia wat ze hebben gedaan, maar ze laten nog wel weg dat ze de week hebben gespendeerd met de coureurs. Bijna de helft van de groep zijn ook Formule 1 fans, waaronder hun leraar, dus als ze dat gaan vertellen wordt iedereen helemaal gek.
Omdat ze voor de rest van de dag niet veel meer te doen heeft, gaat ze een paar spelletjes spelen op haar telefoon en zet ze dan haar tv aan. Ze gaat op haar bed zitten, pakt Netflix erbij en kiest een film uit.
De rest van de dag komt Shanna haar kamer niet meer uit en nadat ze beneden met haar ouders heeft gedineerd gaat ze ook meteen weer naar boven. Dan hoort ze haar ringtone gaan. Ze ziet dat Lando haar videobelt en als ze opneemt zijn zijn pretoogjes het eerste wat ze ziet. "Hi beautiful" zegt hij en haar wangen worden warm. "Did you get home safe?" vraagt ze en hij knikt "Good". Hij laat zien in welke kamer hij zit en ze herkent het meteen van zijn streams. "Please tell me you're not live right now..." zegt ze enigszins geschokt. Lachend schud hij zijn hoofd en vertelt haar dat hij van plan was zo nog even wat met Max Fewtrell te gaan gamen voordat hij gaat slapen. Ze kletsen een tijdje over het afgelopen weekend en wat ze het leukste vonden om te doen en rond een uur of 22:00 zegt Lando dat hij gaat ophangen. Ze wensen elkaar alvast welterusten en hangen op. Omdat ze een drukke, vermoeiende week achter de rug heeft besluit Shanna maar alvast naar bed te gaan. Ze poetst haar tanden, doet haar grote licht uit en gaat dan in bed liggen met haar nachtlampje aan. Ze pakt er een boek bij en leest nog even een paar hoofdstukken voordat ze het lampje weer uit doet en languit onder de deken gaat liggen. Ze denkt aan de afgelopen week. Het was zo leuk met iedereen! En dan denkt ze aan zaterdag, als ze weer naar Lando gaat. Op haar mond vormt een glimlach en ze draait zich op haar zij. Dan valt ze in slaap.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...