--Vrijdagochtend--
Pov Lando:
Lando ligt in bed en is net wakker geworden. De eerste gedachte die in zijn hoofd op kwam vanochtend was dat Shanna morgen naar hem toe komt. Hij kent haar nog maar heel kort maar hij is blij dat hij haar weer kan zien. Hij heeft er zin in. Het is vrijdagochtend en hij moet nog wat dingetjes doen voor het team dus hij kleedt zich aan en gaat ontbijten. Hij hoopt dat, door dingen te gaan doen, de tijd wat sneller gaat en het eerder zaterdag is. Na het ontbijt stuurt hij Shanna een berichtje 'Goodmorning gorgeous. I hope you slept well and I can't wait to see you tomorrow :)). X'. Dan stapt hij in de auto en rijdt hij naar het McLaren technology center.
Als hij aankomt staat Zak al buiten op hem te wachten. "Hey big boy! How is life going mate?" vraagt hij terwijl hij Lando op zijn schouder klopt. Lando haalt zijn schouders op "Fine I guess, didn't sleep great last night but I'm okay". "Ah poor boy" zegt Zak en hij vertelt Lando wat de bedoeling is voor de dag. Lando knikt en gaat aan de slag. Op een of andere manier blijft Shanna continu in zijn hoofd zitten, dus hij zet zijn koptelefoon op, loopt naar de trainingsruimte, kleedt zich om en gaat dan even trainen om zijn hoofd leeg te maken. Het lukt redelijk want als hij een uurtje heeft getraind, is hij weer redelijk tot rust gekomen. Hij gaat snel verder met zijn taken en als hij klaar is en eigenlijk naar huis mag, gaat hij nog even in de simulator zitten. Hij rijdt een aantal rondes en helpt zijn monteurs met wat gesleutel aan de echte auto omdat hij het leuk vind en dan stapt hij in zijn eigen auto en rijdt weer terug naar huis.
--Op hetzelfde moment bij Shanna--
Shanna wordt wakker en stapt uit bed. Ze laat het bad vollopen en kleed zich uit. Ze pakt haar telefoon en gaat in bad zitten. Ze heeft een berichtje van Lando 'Goodmorning gorgeous. I hope you slept well and I can't wait to see you tomorrow :)). X'. Ze glimlacht en typt terug 'Hi Lando, I know that you're at work so I don't expect you to answer right away. I slept great and I can't wait either to come to England tomorrow. X'. Ze opent Netflix op haar telefoon en start een film. Als ze een tijdje in bad heeft gezeten en de film is afgelopen, gaat ze even onder de douche staan en spoelt ze zich kort af. Dan droogt ze zichzelf af en loopt ze naar haar kast om kleding uit te kiezen. Ze gaat voor een korte spijkerbroek met een wit, kanten topje erboven. Ook doet ze haar wit-met-zwarte Jordans eronder en doet ze een witte bandana in haar haren. Ze doet wat mascara op en gaat naar beneden voor het ontbijt. Ze pakt een ei uit de koelkast en maakt er een omelet van. Ze bakt kaas en spek mee met het ei en legt het op een boterham, waarna ze koffie maakt voor zichzelf. Haar ouders zijn vandaag allebei op kantoor dus ze is alleen thuis. Ze eet haar ontbijt beneden aan de keukentafel op en appt Celeste 'Hi schat! Zin om te chillen vandaag? Morgenochtend vlieg ik naar Engeland dus dan ben ik voor een tijdje weg. En helaas kan Olivia niet komen want die is iets doen met d'r pa vandaag. X'. Onmiddellijk krijgt ze een appje terug 'Hi! Ja gezellig! Jammer van Olivia tho. Ik ben over een kwartiertje bij je'. Shanna glimlacht en stuurt een duimpje terug. Snel drinkt ze haar koffie op en doet ze de achterdeur open. Het is heerlijk weer buiten, dus ze zet zomerse muziek aan en heeft dan ineens een idee. Ze pakt cocktailglazen uit de servieskast, ze cruncht wat ijsblokjes en zet het terug in de vriezer en rent snel naar de kelder om wat drank uit haar vaders dankvoorraad te halen. Ook plukt ze wat vers fruit van de fruitbomen in hun tuin, wast ze en zet ze in de koelkast. Als laatste zet ze twee tuinstoelen klaar en blaast ze een plastic zwembadje op waar ze water in doet en bij de stoelen neerzet.
Als Celeste de woonkamer binnenkomt vliegt Shanna haar om de nek en omhelst haar stevig. "Het lijkt net of je me maanden niet hebt gezien" lacht Shanna. Ze neemt Celeste mee naar de keuken, waar ze op de keukentafel twee cocktailglazen heeft neergezet. Shanna haalt siroop, alcohol, vers fruit en kleine parasolletjes tevoorschijn en samen maken ze er een cocktailmiddagje van. Ze plaatst een video op haar Instagram-verhaal en typt 'Last day with bestie @celestepanji before I fly to England tomorrow :))'. De hele middag maken ze cocktails, zitten ze buiten met hun blote voeten in het zwembadje en genieten ze van de zon op deze warme lentedag. Tegen de avond nemen de meiden afscheid voor een paar weken en gaat Celeste naar huis.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...