Pov Lando:
Na heel wat geregel en stiekem overleggen heeft Lando het eindelijk voor elkaar om alles en iedereen bij elkaar te krijgen voor het perfecte aanzoek. Hij heeft de vader van Shanna om haar hand gevraagd (en het gefilmd voor social media), hij heeft alle vrienden en familie van Shanna die hij erbij wil hebben gebeld en het verhaal verteld, en hij heeft ze gevraagd of ze mee willen komen naar Barcelona voor het aanzoek, waarbij ze gelijk een VIP-arrangement krijgen voor het raceweekend. Hij heeft geregeld dat Shanna en de andere twee meiden vrij kan krijgen van school, ondanks dat de eindexamens over drie weken al zijn, en hij heeft voor iedereen een vliegticket en hotelkamer geregeld. Shanna heeft hij verteld dat hij een feestje wil geven in Barcelona voor hun twee jarig jubileum en dat daarom al die mensen er zijn, en hij heeft haar ook gezegd dat er individuele- en groepsfoto's gemaakt gaan worden dus dat ze ook moet zorgen dat haar nagels en haren gedaan zijn als ze dat wil. In het MTC heeft hij dagen lang met Zak dingen zitten plannen, mensen zitten bellen en iedereen klaar zitten stomen zodat ze er op voorbereid zijn en met zijn moeder en zusjes is hij op ringenjacht gegaan.
Vandaag is eindelijk de dag dat ze op het vliegtuig stappen naar Spanje. Hij heeft zijn koffer al ingepakt en hij verdoet nu zijn tijd met naar Shanna kijken terwijl ze de halve kledingkast overhoop haalt om kleding uit te kiezen die ze leuk genoeg vind om aan te trekken in de paddock. Hij heeft haar al duizend keer gezegd dat het niemand uitmaakt of ze daar nou rondloopt in joggers met een hoodie of in een super leuk broekpak, maar ze had hem toen heel eigenwijs uitgelegd dat vrouwelijke fans met zoveel fascinatie kijken naar de vriendinnen van coureurs in de paddock dat het een geheel eigen kledingstijl is geworden. Ze omschreef het toen als 'chique, and also casual but not too much, because it's still a sportevent'. Daarna heeft Lando het maar opgegeven om haar te vertellen dat het niemand boeit.
--Later die dag, in Barcelona--
Pov Lando:
Die avond lopen Shanna en Lando met een groot deel van de leden van het McLaren team de toegangspoort van het hotel binnen. Ze checken in en gaan naar hun kamer, die exact hetzelfde is als de twee jaar daarvoor. Ze doen zo kort mogelijk over hun avondroutine want ze zijn moe en al snel liggen ze als een blok te slapen.
De volgende ochtend worden ze vroeg gewekt door de wekker om half 9. Ze drinken een kop koffie in bed en gaan zich dan klaarmaken voor mediaday. Rond half 10 zitten ze aan het ontbijt in het hotel en tegen de tijd dat het 10 uur is stappen ze in de auto naar het circuit. Na een tiental van interviews met programma's, drie video's voor het teamkanaal en een gezamenlijke persconferentie met Lando's mede-coureurs zitten de twee aan het einde van de dag weer in de auto. Ze besluiten bij het hotel-restaurant te dineren en daarna gelijk terug te gaan naar de kamer. Daar kleden ze zich om in comfortabele kleren, voordat ze naar de luchthaven rijden om Shanna's familie en vrienden te verwelkomen.
Shanna staat onrustig naast hem als ze bij de juiste gate staan te wachten op de gasten. "Relax babe, they'll be here soon" zegt hij tegen haar. Ze pakt zijn hand vast en glimlacht "Thanks for doing this for us. I can't believe it's already two years ago that we met". Lando lacht "Same". Dan gaan de deuren van de aankomsthal open en beginnen de gasten binnen te druppelen. Een aantal vriendinnen van Lucia Martha's en Celeste, Olivia en Ivar komen als eerste binnen, met Max Fewtrell en Nova daar vlak achteraan. Nova vliegt meteen naar Shanna toe en omhelst haar en Max geeft Lando een box. "Yo man, why didn't tell me Shanna had this super attractive friend??" zegt hij zachtjes, net hard genoeg dat Shanna het hoort. Hij wijst naar Nova. Lando schiet in de lach "I'll be watching you" waarschuwt hij zijn beste vriend. Niet veel later komen de ouders van Shanna ook binnen en is de hele groep compleet. Ze lopen met z'n allen naar de bus die is gehuurd en iedereen stapt in. Shanna wil ook in de bus dus die gaat daar mee, als gevolg dat Max met Lando mee rijdt in de door het team gehuurde McLaren.
De bus rijdt achter de McLaren aan naar het hotel en eenmaal aangekomen haalt Lando de sleutels van de gereserveerde kamers op. Hij verdeelt ze over het gezelschap en geeft iedereen een boekje met de planning van het raceweekend zodat ze zelf naar het circuit kunnen wanneer er iets is wat ze willen zien. Natuurlijk staat het aanzoek er niet in, maar iedereen is daar al over ingelicht in de groepsapp die hij daarvoor heeft aangemaakt. Hij en Shanna wensen iedereen een goede nacht en lopen zelf naar hun eigen kamers aan de andere kant van het hotel. Ze gaan gelijk slapen want de volgende dag loopt de wekker alweer vroeg af.
Pov Shanna:
Vrijdag wordt Shanna een half uur voor de wekker wakker, dus ze doet haar sportlegging en een hoodie aan en besluit een rondje te gaan hardlopen door het park. Ze doet haar oortjes in en stapt net de lift uit als ze Max Fewtrell tegen het lijf loopt. Ook hij heeft zijn hardloopkleding aan dus ze besluiten samen een rondje te gaan lopen en daarna een kop koffie te halen bij het koffietentje om de hoek. Ze kletsen over van alles en nogwat en Max vertelt een grappig verhaal over haar vader, die bijna de paspoorten van hem en haar moeder kwijt was geraakt op het vliegveld.
Tegen de tijd dat ze terugkomen van hun rondje is het tijd om klaar te maken voor dag nummer 1 op het circuit. Shanna maakt Lando wakker en ze kleden zich aan, waarna ze met Carlos en Isa gaan ontbijten in het hotel-restaurant. Daarna stappen ze in de McLaren en rijden ze naar het circuit. Celeste en Olivia zijn er ook al, want zodra Shanna uitstapt komen de twee meiden naar haar toe rennen. "IK KAN NIET GELOVEN DAT HET ALWEER TWEE JAAR GELEDEN IS DAT WE HIER WAREN ALS FANS" gilt Olivia en de andere twee meiden knikken en lachen. "Echt waar hoor, de tijd gaat zo snel!" zegt Celeste. De drie meiden lopen richting de ingang en de jongens lopen er een paar meter achteraan. Zelfs bij de achteringang van het circuit staan fans op hun favoriete coureurs te wachten en als de meiden dan even later met de jongens mee naar binnen lopen worden de fans helemaal hyper. Omdat er niet heel veel tijd is voordat ze in de garage moeten zijn, zet Lando een paar handtekeningen en maakt hij een paar foto's, maar is hij ook snel weer weg. In de paddock is het een drukte van jewelste omdat naast de Formule 1, ook de Formule 2 en Formule 3 op het circuit rijden dit weekend. Lando pakt Shanna's hand vast en plotseling krijgt ze kriebels in haar buik. Het is zo'n klein gebaar, maar het feit dat ze al twee jaar bij elkaar zijn en zij hiervan nog steeds vlinders in haar buik krijgt betekent wel dat ze echt verliefd op hem is.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanficShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...