Pov Lando
"Look" zegt Shanna als ze uitkomen op een duin naast het circuit "This is the best view you can get on the circuit as a fan". Ze glimlacht en Lando kijkt om zich heen. Hij kan vanaf hier het grootste deel van het circuit zien. "This is the place where me, my dad and the girls always sat when we were here. No one else knew about the place so it's always quiet here" gaat ze verder. Lando laat Shanna's hand los en pakt zijn mobiel. Hij maakt een foto van het uitzicht, plaatst hem op haar Insta stories met de tekst "Guess where we are ;)" en kijkt dan in haar richting. "I love it when you tell me things or take me to places of your childhood" zegt hij. Shanna glimlacht en zegt "Then I will keep on doing it". Ze geeft hem een zoen en trekt hem dan aan zijn hand mee ergens anders naartoe.
Na niet heel lang lopen gaan ze onder een tunnel door en Shanna rent vooruit. Haar krullen dansen over haar rug als ze naar een gebouw toe rent en de trap op loopt. "Are we allowed to be here?" vraagt Lando verbaasd. Shanna lacht "Yes, this is almost like my second home so I can be here whenever I want". Ze opent de deur van het gebouw en Lando loopt snel achter haar aan. Als hij binnenkomt staat hij in een enorme zaal met tafels en stoelen opgesteld als in een eetzaal, met een bar en aan beide kanten ramen van het plafond tot aan de vloer. "This is the VIP space..." zegt Shanna en ze wijst naar de ramen "... where all the famous people watch the race, if they aren't allowed in the paddock and on track anymore". Lando knikt begrijpend en ziet Shanna door de ruimte naar de andere kant lopen. "Come here" wenkt ze hem als hij blijft staan. Hij loopt naar haar toe. "You can see the pit boxes when you look out the window here" laat Shanna zien. Ze kijken een tijdje naar de mensen die door de pits lopen en de vrachtwagens leeghalen. Een paar mensen met oranje werkkleding aan, volgens Lando van team McLaren, zijn druk in de weer met buizen, zeilen, kasten en karretjes. Dan heeft Lando een idee. "Come with me" zegt hij en hij neemt Shanna's hand in de zijne.
--Shanna--
Ze lopen het gebouw uit en terug richting de hoofdingang, maar vlak voordat Shanna linksaf wil slaan naar de hoofdingang, zegt Lando dat ze naar rechts moeten. Shanna luistert en hand in hand lopen ze verder. "Why are you taking me here Lando?" vraagt Shanna nieuwsgierig als ze een idee krijgt waar ze heen gaan. Ze denkt dat hij de paddock in wil maar ze weet niet of ze er al in kunnen. "We're gonna take a look in the paddock" zegt Lando en Shanna knikt "That's what I thought. I don't know if the gates are working already". Lando glimlacht. "I don't know either but we can always try right?" zegt hij en Shanna knikt weer. Als ze bij de toegangspoortjes aankomen pakt Lando zijn paddock-pass en legt hem op een van de scanners. Er gebeurt niks. Er klinkt geen gepiep en de poortjes gaan niet open. "You're right they don't work yet" hoort Shanna Lando mompelen. "Hold on a second" zegt Shanna en ze pakt haar mobiel om Hans te appen.
Nog geen vijf minuten later is het geregeld en Shanna legt een hand op Lando's schouder. "Babe can you try it again?" vraagt ze en hij knikt. Hij houdt de kaart weer voor de scanner. Nu horen ze wel een piepje en een van de poortjes klapt open. Lando lacht en loopt door. "I don't know how you do all this but thanks" zegt hij en Shanna lacht ook. Ze pakt op haar beurt haar eigen kaart uit haar jaszak en volgt Lando's voorbeeld. Ze loopt naar Lando toe en pakt zijn hand weer vast. Ze staan eventjes stil. "I love you" zegt Lando uit het niets. Shanna kijkt op en ziet een grote glimlach zijn gezicht bedekken. "I love you too" antwoordt ze en ze rijkt omhoog om hem een kus te geven. "Come with me" zegt hij dan en Shanna knikt, waarna ze rustig door de paddock lopen.
Als ze aankomen bij de McLaren garages laat Lando haar hand los en sluipt hij richting een van de mensen in een oranje shirt. Hij maakt een stiltegebaar met zijn hand naar haar en ze glimlacht en knikt. Lando laat de man schrikken, die zich daarna omdraait en de coureur verrast aankijkt. "Lando! Hey man, why are you here already?" vraagt hij. Lando gebaart naar Shanna en glimlacht "My girl took me to the Netherlands sooner to meet her parents and friends and because we had nothing to do today, we decided to come and take a look at the circuit". Shanna bloost als Lando haar haar zich toe trekt en een zoen op haar hoofd drukt. De man lacht en stelt zich voor als Lorenzo, een van Lando's monteurs. Hij vertelt dat hij uit Italië komt en hij vertelt wat meer dingetjes over zichzelf voordat hij haar en Lando dingen vraagt over hun relatie.
Na een hele tijd gepraat te hebben met Lorenzo lopen Lando en Shanna verder door de paddock en ze genieten van hun momentje alleen. Als ze de hele paddock door zijn gelopen krijgt Shanna een idee. Ze kijkt op haar mobiel en ziet dat het kwart voor 4 is dus dat het nog wel kan. "You wanna walk on the track?" vraagt ze aan Lando en hij knikt "Yea sure, an extra trackwalk never hurts". Shanna lacht en ze neemt hem mee dóór de McLaren garage heen, naar de pitlane en ze lopen hand in hand naar het warme asfalt van de baan.
Ze lopen naar de finishlijn en blijven daar even staan. "Can you snap a few pictures of me darling?" vraagt Lando en Shanna knikt. Ze laat zijn hand los en pakt zijn mobiel aan, waarna hij onder de lichten gaat staan en omhoog wijst met een grote glimlach op zijn mond. Ze maakt een aantal foto's en Lando komt naar haar toe om te kijken hoe ze zijn geworden. "Thanks babes, your turn!" zegt hij en Shanna schudt plagerig haar hoofd. "What? Why not?" vraagt Lando semi-verontwaardigd. Shanna lacht en gaat net zoals Lando dat net deed onder de lichten staan. Ze glimlacht naar haar vriendje met de camera en na een aantal poses komt hij naar haar toe. "You look beautiful baby" vertelt Lando haar en ze bloost weer. Dan zet Lando zijn telefoon een stukje verder weg neer op het ingebouwde standaardje en zet de timer aan. Hij komt naar haar toe gerend en zoent haar. Ze is een beetje van haar stuk geslagen en ze hoort de telefoon een geluidje maken als teken dat de foto is gemaakt. Lando loopt naar de telefoon en zet zonder de vorige foto te bekijken opnieuw de timer aan en rent weer in haar richting. Hij tilt haar op en ze krult haar benen om zijn middel met haar armen om zijn nek als ze opnieuw het geluidje van zijn telefoon hoort. Ze wordt meteen enthousiast om de foto's te zien want ze heeft zo'n voorgevoel dat dit zomaar eens hele leuke foto's zouden kunnen worden.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
Fiksi PenggemarShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...