Hoofdstuk 33

511 7 0
                                    

Pov Lando:

"Bye guys! Drive safe!" roepen Lando en Shanna vanuit de deuropening terwijl de andere twee koppels met open ramen in de auto van de oprijlaan afrijden. Ze zwaaien nog tot de twee auto's uit het zicht verdwenen zijn en dan gaan ze weer naar binnen. De afgelopen halve dag was erg gezellig geweest nadat ze allemaal lang hadden uitgeslapen door de afgelopen nacht. Eerst hadden ze in de ochtend met z'n allen ontbeten en na het ontbijt hadden ze een bioscoopje gepakt. Daarna was het alweer tijd om te lunchen dus zijn ze toen naar een klein eettentje gegaan en hebben daar lekker geluncht. Na de lunch zijn ze terug naar Lando's huis gegaan en hebben de jongens een tijd zitten gamen op de Xbox en ondertussen zijn de meiden boven op de slaapkamer gaan zitten kijken naar de middag-stream van Max Fewtrell op Twitch. Inmiddels is het 4 uur in de middag en de twee andere koppels zijn net vertrokken dus Shanna en Lando ruimen alle zooi op die ze hadden gemaakt en gaan dan op de bank zitten. "Well that was fun" zucht Shanna. Lando lacht en knikt "You can definitely say that. Oh, by the way, I have to give you something". Hij springt van de bank af en rent de trap op naar boven. Hij pakt het shirt van Nova, het meisje uit Italië, uit zijn koffer en neemt het mee naar beneden. "I think you recognise this tshirt?" vraagt hij als hij beneden komt. Shanna knikt en pakt het shirt van hem aan. "I met a girl who told me that you're her idol and she would love it to meet you. She also asked me to take this tshirt home with me so you could sign it and I'm going to meet her again at Zandvoort to give it back" legt hij haar uit. Shanna knikt en kijkt naar het shirt. "What's her name?" vraagt ze plotseling terwijl ze een watervaste stift pakt. "Her name is Nova and she's also student at Lucia Marthas', but in the Netherlands" antwoordt Lando en hij gaat weer op de bank zitten. "Oh she's Dutch? Great!" zegt Shanna. Ze legt het shirt op tafel en begint te schrijven.

"What are you writing?" vraagt Lando na een paar minuten. "It's in Dutch so I don't think you will understand" waarschuwt ze hem, maar als hij zijn schouders ophaalt moet ze lachen en begint ze voor te lezen. "Lieve Nova, Lando kwam net naar me toe en vroeg of ik iets op dit shirt wilde zetten voor jou. Natuurlijk wilde ik dat doen maar ik wist niks over je, dus hij vertelde me dat je Nederlands bent, dat je net als ik bij Lucia Marthas' danst en dat ik je idol ben. Dat vind ik echt super leuk en ik hoop dat ik je inspiratie geef om het leven door te blijven dansen. Ik zal ook aan je denken als ik een keer op het podium sta en ik weet dat jij in de buurt bent. ;) Ik zou het erg leuk vinden om een keer samen met je te dansen! Xx Shanna Lemmya. PS: Draai je eens om?". Lando heeft er bijna niks van verstaan, maar alleen al aan haar gezichtsuitdrukking te zien vind ze dit leuk om te doen. "Did you understand anything?" vraagt ze als ze zijn gezicht ziet. Hij schud zijn hoofd en lacht eigenwijs. Ze gooit haar hoofd in haar nek als ze lacht en Lando glimlacht bij het aanzicht ervan. Hij wil haar echt nooit meer kwijt. Shanna doet de dop weer terug op de stift en legt hem weer weg, voordat ze het shirt over de leuning van de bank gooit en bij Lando komt zitten. Ze legt haar hoofd op zijn schoot en haar voeten op de bank, terwijl hij haar hoofd aait met zijn handen. "I can't wait to go back home again" zucht Shanna en ze speelt met het kettinkje om haar nek. "I know, I'm very excited too. Why don't we buy the tickets already? That way we can go there on Wednesday" stelt hij voor. Ze kijkt hem aan en knikt "That's a great idea". Ze staat op en pakt haar laptop.

"What about flying with KLM, straight to Schiphol, on Wednesday at 10 AM?" zegt ze na even zoeken. Lando denkt even na, hij moet nog wel even naar het MTC dus misschien is 10 uur in de ochtend niet zo handig... "Is there another flight Wednesday, but a little later?" vraagt hij. Shanna knikt en antwoord "We can also take the one at 5 PM? There are no other ones, so it's this one or the other". Lando knikt "5 PM is perfect. Let me pay for it". Shanna schuift haar laptop zijn kant op en staat dan op om avondeten te maken. Lando boekt de vliegreis, en als hij haar laptop weer dicht wil doen, valt zijn oog op een documentje: 'Reasons why I love him'. Hij haalt diep adem en klikt erop. Er opent een word-document met de titel 'Reasons why I love him'. "1.The way he looks at me/smiles at me, 2.The passion he has when gaming or talking about motorsports, 3.The way he kisses me/touches me, 4.The way he is so eager to meet my family, 5.The way he keeps telling me that he wants to be with me forever and that he wants children with me..." fluistert Lando terwijl zijn ogen over het blaadje vliegen. Is dit allemaal waarom zij hem leuk vind? "Wauw..." zucht hij verbaasd en een tikkeltje verslagen en hij sluit het document weer. Hij doet de laptop dicht en loopt naar de keuken, waar Shanna bij het aanrecht staat te videobellen met een jongen. "Oh hi baby! This is Ivar. Ivar, this is Lando, my boyfriend" zegt ze als hij zijn armen om haar middel slaat. "You mean future husband and stuff" verbetert hij haar met een knipoog en hij stelt zich voor aan Ivar. Ze blijven een tijdje kletsen en daarna vertelt hij Shanna dat hij vandaag mag eten wat hij wil dus dat ze zelf mag weten wat ze maakt. "We can also go out for dinner?" vraagt ze terwijl ze Lando's armen sterk om zich heen voelt. Ze draait zich om en legt haar platte handen op zijn borstkas. Lando haalt diep adem door de tintelingen die ineens door zijn lichaam schieten en knikt. "I like that babe" zegt hij en hij zoent Shanna. "Hey! Stop making out in front of the camera please!" roept Ivar vanaf de achtergrond en ze schieten in de lach. Ze kletsen nog eventjes en nemen dan afscheid.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu