A/N: Ik wil langzamerhand dit verhaal gaan afronden dus dat is de reden dat er in dit hoofdstuk aardig wat tijdsprongen zitten. Wel wil ik nog een aantal gebeurtenissen helemaal uitschrijven, maar er gaan de komende paar hoofdstukken wel meer tijdsprongen inzitten. Xx
Pov Lando:
Met een gebogen hoofd en een zucht stapt hij uit zijn auto. Hij loopt naar zijn mechanics en samen kijken ze naar de statistieken van de race en wat er is gebeurd met de auto. Waarom moet hij nou uitgerekend deze race uitvallen met een motorprobleem? Shanna is erbij en haar ouders zijn zijn gasten in de garage deze race dus hij had gehoopt dat hij een podium zou kunnen pakken. Al malend in zijn hoofd loopt hij naar de kasten achterin de garage en doet zijn handschoenen uit. Echt veel tijd om na te denken heeft hij niet want het duurt niet lang voordat Shanna voor zijn neus staat en haar armen om hem heen slaat. Hij glimlacht en als ze hem weer loslaat doet hij zijn helm af.
"What happened?" vraagt ze hem. Hij zucht en kijkt naar de auto, waar nu een zwart doek overheen wordt gelegd "Technical issue. I really wanted to finish this race for you and your parents...". "I'm sorry babe" zegt ze en ze pakt zijn hand. Op dat moment komen haar ouders aan gelopen. Lando is niet bang voor de reactie van de twee volwassenen, maar hij is wel teleurgesteld dat hij uitgerekend deze race is uitgevallen. "I'm sorry man, you did an amazing job today and you can be proud of yourself, even though you weren't able to finish the race" zegt Lars terwijl hij Lando in een broederlijke omhelzing trekt. "Thanks". Dan is het Caroline's beurt om hem een hart onder de riem te steken. Ze omhelst hem en dan gaan ze verder de race kijken. Aangezien de familie toch Nederlands blijft en Max nog steeds in de race meerijdt, supporten ze hem en aan het einde van de race is er gelukkig niet alleen voor hun, maar ook voor het McLaren team iets te vieren. Daniel is tweede geworden, achter Max en vóór Lewis.
Zodra het tijd is voor de prijsuitreiking gaan ze met zijn vieren naar het podium en die avond vieren ze met het McLaren team de tweede plek van Daniel.
--Later dat jaar, begin mei, vlak na de voorjaars danswedstrijd van Lucia Marthas--
Pov Lando:
"You did it baby!!" met een grote glimlach en de trofee voor tweede plaats in haar handen komt Shanna op hem af gerend. Hij tilt haar op en slingert haar in het rond "Congrats!". Ze slaakt een gilletje en drukt een zoen op zijn lippen. Olivia en Celeste komen ook aangelopen en hij omhelst de twee meiden "You did an amazing job girls". Ze glimlachen en lopen dan snel door naar George en Charles, die een eindje verderop staan te wachten. "We'll be right there" zegt Shanna en ze geeft de beker aan Olivia voordat ze Lando's hand vastpakt. Ze trekt hem mee naar buiten, gaat op een bankje zitten en kijkt hem met een serieuze blik aan.
"I was thinking..." begint ze "Maybe I should do one of those tests to check my fertility. You know, because of my mom...". Lando slikt. Dat is waar ook, ze hebben het er al een tijdje niet meer over gehad maar het heeft blijkbaar wel degelijk in haar hoofd rondgespookt. Hij knikt "Okay". Ze glimlacht "I want to do it back home so my mom can come along, and I want you to be there aswell". Hij schenkt haar een klein glimlachje en kust haar hoofd "I'll be there for you, whatever happens okay?". Ze knikt. "When do you want to do it?" vraagt hij haar dan. Ze is even stil en antwoordt dan "After the French Grand Prix". Ze draait haar hoofd en kijkt hem aan "I got two weeks off from school so I can come with you and after the weekend I want to fly home to run the tests". Lando denkt na en knikt dan "No matter what happens, I love you". Ze glimlacht en drukt een zoen op zijn mond "I know". Dan pakt ze zijn hand weer vast en neemt hem mee naar binnen, waar de andere twee koppels druk met elkaar in gesprek zijn.
--Zaterdag, de Grand Prix van Frankrijk--
Pov Shanna:
Met een grote glimlach loopt Shanna een paar meter achter Lando door de paddock. Ze weet niet waarom, maar ze heeft zin in dit weekend. Ze heeft er een goed gevoel over. Gisteravond heeft ze, omdat Celeste en Olivia er niet bij zijn dit weekend, met een aantal andere meiden iets gedronken in de hotelbar en er was veel gebeurd. Elena (vriendin van Esteban) was iets té dronken geworden, Sandra (vriendin van Nicholas) had uit alle macht geprobeerd om haar vriendje mee naar de bar te krijgen, maar die had heel verstandig nee gezegd omdat het een raceweekend is, en Isa (vriendin van Carlos), Heidi (vriendin van Daniel) en Justine (vriendin van Mick) hadden besloten dat het een goed idee was om op de bar te gaan staan dansen op een nummer van Christina Aguilera. Gelukkig was Shanna zo slim geweest om zich te gedragen, want ze heeft de andere meiden nog niet in de paddock gezien vanochtend en het is al bijna 12 uur. De derde vrije training is net afgelopen dus als ze nog gaan komen om de kwalificatie te kijken, zullen ze binnenkort wel op het circuit zijn.
Vlak voor de kwalificatie besluit Shanna nog even een rondje door de paddock te lopen voordat ze in de garage gaat zitten om naar de jongens te kijken. Ze loopt langs de Ferrari garage om te kijken of Isa er al is maar als ze Carlos zijn hoofd naar haar ziet schudden snapt ze al dat zijn vriendin er niet bij is vandaag. Ze begroet ook Charles nog even en besluit dan na een kort kijkje bij de RedBull garage voor Max, toch maar weer terug te gaan naar de McLaren garage om Lando succes te wensen. Lando wordt 9e in Q3 en start op zondag dus vanaf de vijfde rij op de grid.
----
Zondag ochtend haasten Shanna en Lando zich naar de leenauto. Het regent en ze zijn laat dus het ziet er niet super goed uit voor de Formule 1 coureur. "I really hope you do well because I can't stop thinking about the next two weeks and it drives me crazy" zegt Shanna tegen haar vriendje en die glimlacht terug "I'll do my best".
Als ze nog net op tijd aankomen is het gelukkig even gestopt met regenen, maar zodra ze een stap in de garage zetten begint het weer. Lando haast zich met klaarmaken en ondertussen besluit Shanna een paraplu te pakken en even naar de buren te lopen, om te kijken hoe het met Isa is. Ze is er inmiddels weer helemaal bovenop en zit te lachen als ze Shanna binnen ziet lopen. Ze kletsen een tijdje maar als Carlos na een tijdje toch weer de aandacht van zijn vriendin terug wil besluit Shanna nog even te gaan kletsen met Sandra in de Williams garage en dan weer terug te gaan naar McLaren. Ze kijkt de laatste race voor de zomerstop met Heidi en tot iedereens grote verbazing blijft het de hele race droog. Lando eindigt na een ietwat saaie race uiteindelijk als 5e, net buiten het podium. Direct na de post-race interviews met verschillende tv-programma's zeggen ze Lando's medecoureurs en hun vriendinnen gedag. De zomerstop is vroeg gepland dit jaar dus ze gaan niet met z'n allen op zomervakantie, en daarom gaan ze elkaar ook niet heel veel zien in de maand die ze vrij zijn. Na een paar korte gesprekjes met coureurs en mechanics stappen ze in de auto en rijden ze naar het hotel, waar ze meteen hun koffers pakken en klaarzetten om 's ochtends vroeg op het vliegtuig te stappen naar Nederland.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
أدب الهواةShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...