Pov Lando:
De wekker gaat. Lando kreunt en klapt een oog open. Hij zet de wekker uit en draait zich om. Hij kijkt naar Shanna, die naast hem ligt. Ze ligt op haar zij, met haar gezicht naar hem toe en is, te zien aan haar ademhaling, niet wakker geworden van de wekker. Lando glimlacht als hij zijn vriendin ziet slapen en hij stapt uit bed. De vloer voelt koud aan onder zijn blote voeten dus hij loopt snel naar de badkamer. Hij neemt een snelle douche en kleed zich daarna aan. Het is warm vandaag dus hij doet een zwarte korte broek aan tot net boven de knieën, zijn McLaren teamshirt en hij pakt zijn Dior zonnebril en McLaren pet mee zodat hij die zo op kan doen als ze naar het circuit gaan. Hij doet witte sneakersokken aan voor in zijn witte Nike's en dan loopt hij naar de kast en spuit een luchtje op. Hij pakt zijn telefoon van de lader en ziet dat het iets na 8 uur is. Hij loopt om het bed heen naar Shanna en geeft haar een kus op haar wang. "Wake up, my love" zegt hij terwijl hij zacht over haar blote arm streelt. Ze doet haar ogen een beetje open en zodra ze hem ziet ontstaat er een glimlach op haar mond. "Morning baby, how did you sleep?" vraagt ze hem terwijl ze zich uitrekt en de deken van zich af schopt. Nu ligt ze in bed met alleen nog een van zijn shirts, die voor haar oversized is, en een zwart slipje aan. Lando likt verlekkerd zijn lippen als hij haar ziet en zegt "Well, I slept pretty good but now I'm awake, I can enjoy my view a little more". Hij ziet Shanna blozen en lachen "No no no baby, not now. You have to concentrate and prepare for the race today" zegt ze. Lando geeft toe en Shanna stapt uit bed en loopt naar de kast om kleren uit te zoeken. Toch kan Lando de dwang niet onderdrukken en hij loopt naar haar toe, pakt haar van achteren vast en laat haar niet meer los. Hij trekt haar terug naar het bed, pint haar handen boven haar hoofd start haar nek te zoenen. Ze zucht van genot en doet haar ogen dicht. "How much... time... do we... have...?" brengt ze hijgend uit. Lando glimlacht. Zo kent hij haar weer. "About an hour before we have to leave to the circuit" antwoordt hij terwijl hij op de klok kijkt. Nog een uur om te genieten.
--Shanna--
Een tijdje later loopt Shanna voor de tweede keer die ochtend naar de kledingkast om haar outfit voor de dag uit te zoeken. Ze kiest voor een simpel kort spijkerbroekje met een wit navel-shirtje. Omdat het in de ochtend en in de avond best fris kan zijn doet ze daaroverheen haar Glitch hoodie van Lando. Ze kleed zich aan, doet wat mascara op, doet haar haar, pakt wat sieraden, trekt haar witte Nike's aan en dan loopt ze naar de keuken, waar Lando aan het aanrecht zit te eten. Snel eet Shanna ook haar ontbijt en dan pakt ze haar spullen en stappen zij en Lando in de auto naar het circuit. Op het circuit moet Lando nog veel dingen doen en regelen en daarbij is het niet hanig als Shanna daarbij is, dus ze besluit naar de fanzone te gaan en daar een tijdje te gaan zitten. Ze wordt een aantal keer gevraagd om een foto, maar verder kan ze de hele ochtend ongestoord in de fanzone zitten. Ze kletst even met een paar meiden die daar zitten, en verder speelt ze nog wat spelletjes op haar telefoon tegen de verveling.
Tegen de tijd dat de race bijna begint en de fanzone zo goed als leeg is, loopt Shanna terug naar het motorhome om te kijken waar Lando is. Ze kan hem niet vinden dus ze loopt naar de garage en daar ziet ze hem staan bij de pitmuur, te praten met Zak en Andreas. Omdat ze niet te veel aan haar vriendje wil plakken, gaat ze in de garage, bij de auto zitten. Ze maakt een foto van zijn auto en plaatst hem op haar story met 'Let's improve yesterday's result and see what we can do. Good luck baby' erbij. Ook tagt ze hem op de plaats waar zijn helm op de foto staat. Dan komt Lando terug naar de garage en zodra hij haar ziet begint hij te glimlachen en komt hij naar haar toe. Snel drukt hij een kus op haar lippen en zegt "Sweetheart, I have to warm up and then I have to get into the car. I'll see you after the race. Love you". Shanna glimlacht en zegt "I love you too baby. You can do this! Go get them and be carefull". Lando knikt en loopt weg. Shanna gaat in de garage bij het scherm zitten en krijgt een koptelefoon aangereikt voor zo tijdens de race. Ze pakt hem aan, appt eerst nog even snel met de meiden en Ivar, en zodra Lando de auto in gaat en naar de startopstelling wordt geduwd, doet ze de koptelefoon op en voelt ze zichzelf zenuwachtiger worden. Even later doen de jongens hun opwarmronde en een paar minuten daarna hoort ze Lando's engineer zeggen "30 seconds till lights out...". Shanna voelt de spanning in haar lichaam opbouwen. "20 secs...". Normaal is ze alleen zenuwachtig omdat ze hoopt dat het een goede race wordt, maar nu is het dubbel zo erg omdat ze ook bijna bid dat er niks ergs met Lando gaat gebeuren. "10 secs... 5... Good luck Lando". De lichten springen een voor een aan en dan.......... Zijn ze uit. Het geluid wat van buiten vandaan komt is oorverdovend en voor even hoort Shanna niet zo veel. Dan begint Lando's engineer weer tegen hem te praten. Shanna kijkt en luistert aandachtig en gespannen naar wat er gebeurt op de baan en houdt haar adem in bij iedere inhaalpoging en ongehoopte kerb die hij meepakt.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...