Pov Shanna:
Met de hand van Lando op haar buik wordt Shanna de dag na hun bruiloft wakker en ze glimlacht. Het gebeurt wel vaker dat hij haar in zijn slaap vastpakt, maar nu voelt het anders omdat ze de ring om zijn vinger kan zien op het moment dat ze wakker wordt. De liefde van haar leven is eindelijk haar man. HAAR MAN. En zij is nu Shanna Norris in plaats van Shanna Lemmya. Ze glimlacht nog eens bij de gedachte en draait zich naar hem om. Hij ligt er zo vredig bij tijdens het slapen... Dan krijgt ze een idee. Ze wil zich weer omdraaien en uit bed stappen, maar voordat ze daar de kans voor krijgt grijpt Lando haar vast en trekt hij haar naar zich toe. "Goodmorning wife" zegt hij met een slaperige stem. Shanna lacht en geeft hem een kus "Goodmorning husband". "I wanted to make you breakfast in bed but I can't if you keep holding me this tight" gaat ze lachend verder. Hij schudt zijn hoofd en glimlacht "No, I would really like to have some breakfast in bed, I just don't want YOU to make it. From now on, I'll take it as my job to make us breakfast in bed whenever I'm home okay?". Shanna smelt bijna bij wat hij zegt dus ze knikt "I love you". "I love you too my love" zegt hij en hij staat op uit bed. Hij doet een wit shirt aan en loopt dan naar beneden om ontbijt te maken, waardoor Shanna wat tijd heeft om haar Instagram bij te werken.
Ze leest berichtjes van fans die hun feliciteren met de bruiloft en ze bekijkt een paar fan-edits van fans die er al vanaf het begin bij waren en die dus twee jaar aan foto's en filmpjes achter elkaar hebben geplakt om een soort 'progressie' van hun relatie te laten zien. Ze liket er een paar en kiest dan een foto van gisteren uit om op haar verhaal te zetten. Ze schrijft een kort verhaaltje: 'Yesterday was, without a doubt the best day of my life so far: I married the love of my life and I had all my friends and family around me. I'm so grateful for everything and I want to say thanks to you guys aswell, because even though I don't know all of you, you guys mean a lot to me. I can't wait to see you guys again after the summerbreak. <3'. Dan komt Lando weer boven met een dienblad vol lekkers. Er ligt fruit en brood, maar ook croissantjes en er staat verse Jus d'orange en thee. Shanna gaat rechtop zitten zodat hij het dienblad kan neerzetten en dan komt hij zelf ook naast haar zitten. Hij pakt de kan met verse Jus en schenkt twee glazen vol, waarna hij er een aan haar geeft en hij zijn eigen glas heft om te proosten. "To us" zegt hij als de glazen klinken. "To us" herhaalt Shanna met een glimlach en ze geeft hem snel een kus voordat ze een slok neemt.
Ze zijn net halverwege hun ontbijt als Shanna's telefoon ineens begint te zoemen op het nachtkastje. Ze kijkt wie het is en als ze ziet dat het Olivia is neemt ze verbaasd op "Hey girl! You're on speaker, what's up?". Het is nog vreemder als ze niet haar vriendin, maar George hoort praten "Hey guys, can we come over in an hour or so?". "Uh yea sure I guess! Everything alright?" antwoord Lando. George grinnikt "Yes yes everything's fine, we'll see you guys in an hour!". Dan hangt hij op. Lando kijkt Shanna vragend aan, die op haar beurt haar schouders weer ophaalt en haar telefoon weer teruglegt op het nachtkastje. "Well that was weird..." mompelt ze en Lando moet lachen "Yea that's for sure". Ze eten hun eten verder op en haasten zich dan om te douchen en aan te kleden. Shanna geeft de slaapkamer nog een grondige schoonmaak na alles wat er gisteravond is gebeurd terwijl Lando de huiskamer een beetje netjes probeert te maken.
En dan gaat de bel. Shanna rent de trap af naar beneden en doet de deur open, waarbij ze niet alleen Olivia en George, maar ook Celeste en Charles, en Max en Nova ziet staan. "Oh hi guys, come in!" zegt ze met een glimlach en ze seint met haar ogen naar Celeste om te vragen of alles oké is met hun vriendin. Het enige antwoord wat ze terug krijgt is een schouderophaal en een zoen op haar wang, voordat de drie koppels doorlopen naar de woonkamer.
--Pov Lando--
"Okay so..." begint Oliva als alle vier de koppels een plekje hebben gevonden in de woonkamer "We actually wanted to call you guys and tell you but we decided that I'd be more fun if we told you in person". Ze kijkt naar haar vriend en knikt. George legt zijn ene hand op haar buik en de andere op haar hand en zegt "We're pregnant". Iedereen barst los van blijdschap en ze omhelzen het koppel. "When did you find out?" vraagt Nova en Olivia lacht "Yesterday, just before the wedding". "Then why didn't you tell us yesterday?" vervolgt Celeste en Lando ziet Olivia van Shanna naar hem kijken en weer terug "Because yesterday was their big day, we didn't want to take the attention off of our newly married couple". "That's very sweet of you, thanks" antwoordt Lando, denkend dat het gesprek afgerond is. Tot George een paar seconden later weer de aandacht opeist met één simpel woordje "But,".
Iedereen kijkt hem aan en Olivia lacht. Ze pakt de hand van haar vriend vast en glimlacht. George geeft haar een kus en knikt op zijn beurt naar Olivia. Ze haalt diep adem en zegt "We're not having only one baby... They're twins". Weer houdt niemand het stil en de meiden gillen van blijdschap. "How do you know already? You said you only found out you're pregnant yesterday morning?" vraagt Max verbaasd. Olivia steekt haar hand in haar tas en haalt er een envelop uit. "We went to the midwife this morning and she said we're already 9 weeks pregnant. That's also why she could tell us that we're having twins, you can see the number of fetuses after a minimum of 8 weeks pregnant" zegt ze terwijl ze de envelop open maakt en de echo foto's aan iedereen laat zien. "Oh my god, I'm so happy for you guys!" roept Shanna en ze omhelst haar vriendin nog een keer. Ze kijkt met een brede glimlach de kamer rond. Ze had altijd gehoopt, maar nooit gedacht dat deze vriendengroep dit alles met elkaar zou meemaken. Bruiloften, zwangerschappen en alle zorgen en problemen, maar ook de mooie en onvergetelijke momenten eromheen. Dit is de beste vriendengroep die ze ooit heeft gehad.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanficShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...