Hoofdstuk 28

532 9 0
                                    

In de morgen wordt Shanna wakker door de zon die door de gordijnen de slaapkamer binnen schijnt. Lando ligt nog te slapen en Shanna hoopt dat hij vannacht niet al te lang wakker heeft gelegen waardoor hij nu moe is. Ze stapt uit bed en doet haar teenslippers aan. Ze loopt in haar korte pyjamabroekje en topje het woongedeelte van de hotelkamer binnen en zet het weerbericht op tv aan. Het is bijna half 10 en het is nu al warm buiten. Het is Monaco, dus wat verwachtte ze anders, maar zelfs in Monaco is 28 graden om half 10 in de ochtend met dit jaargetijde niet helemaal normaal. Ze kijkt snel het weerbericht af en zet het dan zachtjes over naar radio. Ze loopt terug naar de slaapkamer en past wat kledingstukken bij elkaar die ze aan wil vandaag. Ze gaat voor een van stof gemaakt, lichtblauw kort broekje (net zoiets als haar pyjamabroekje) en een strak wit naveltopje met daaroverheen een lichtblauw spijkerjack en haar haren doet ze in een hoge paardenstaart met een zonnebril erin. Ook doet ze wat mascara en een luchtje op en omdat het nu al warm en zonnig is, smeert ze zich ook alvast in met zonnebrandcrème. Ze pakt haar witte Nike Airforces en doet ze aan haar voeten voordat ze naar het bed loopt om Lando wakker te maken. "Sweetie, wake up. It's raceday, you have to get ready and then we have to go and get breakfast downstairs before we leave to the track" zegt ze en Lando wordt al snel wakker. Hij besluit niet te wachten met vragen over vannacht want zodra hij het bed uit stapt is de eerste vraag al afgevuurd. "Babe, where the hell were you last night? I was worried that I did something wrong or that you were gonna break-up with me!" zegt hij terwijl hij naar de kledingkast loopt om kleding te pakken. Shanna slikt. Waarom zou hij dat nou weer denken? "No of course not baby! You were asleep and I couldn't sleep so I just went for a quick walk outside! I didn't mean to wake you up and find you almost crying on the couch when I came back..." antwoordt ze met enige onschuldigheid in haar stem. Ze wil hem nog niet laten weten dat ze Max is wezen ophalen van het vliegveld dus ze moet voorzichtig zijn met wat ze zegt. Lando legt zijn kleding op bed en komt naar haar toe lopen. Hij kijkt haar aan en zegt "It's okay sweetheart. You're back and I'm happy that nothing happened. Now I'm going to get ready because we have to leave to the circuit soon". Shanna lacht "Alright Lando! I'll wait in the livingroom".

In plaats daarvan loopt ze, zodra ze de douche aan hoort gaan, snel naar de kamer van Max. "MAX are you there?" roept ze terwijl ze op de deur klopt. Max doet open en geeft haar lachend een knuffel "Hi girl, how are you today?". "I'm very good thanks! What about you?" antwoord ze. "I'm great too! I'm so exited to see Lando racing today and be at the track again!" zegt Max en Shanna schiet in de lach "Yeah I can understand that. Well, are you ready to surprise Lando?". Max knikt en doet ondertussen zijn schoenen aan. "Great. I'll see you at the restaurant then. Lando is in the shower and I said I would wait in the livingroom so I have to get back to our room before he comes out of the shower and sees that I'm gone again. Bye!" legt Shanna uit en ze loopt weer terug naar hun eigen kamer. Ze gaat op de bank zitten in de woonkamer en gaat naar Insta om te kijken of Lando de story met Max al gezien heeft. Ze ziet dat Lando online is en net op haar story heeft getikt. Nog geen vijf seconden later steekt Lando's hoofd al om de deur en komt hij naar haar toe gelopen met grote ogen en een voorzichtige lach om zijn mond. Shanna moet haar best doen om niet te lachen om zijn reactie want ze moet nog eventjes acteren voordat ze zo meteen alles uit kan leggen. "Darling, what is this?" vraagt hij haar terwijl hij het scherm van zijn telefoon naar haar gedraaid houdt. Ze ziet haarzelf en Max naast elkaar in de auto zitten, precies zoals gisteravond toen ze de selfie maakten, met de tekst 'Missed you my friend <3' erbij. Ze houdt een pokerface als ze zegt "I just miss him and I found this pic in my cameraroll so I decided to post it, is that a problem?". "No" zegt Lando terwijl hij zijn hoofd schudt en weer naar de foto kijkt "But I didn't know that you two were friends too?". Shanna glimlacht en drukt een zoen op Lando zijn lippen. "Well, yes we are. But now hurry up, we have to go and get some breakfast before Charlotte yells that we have to get into the cars" lacht ze en ze trekt Lando aan zijn hand mee de hotelkamer uit, naar de eetzaal om te ontbijten.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu