Hoofdstuk 19 (✔)

900 13 0
                                    

🌶️*SPICE WARNING*🌶️

--Zaterdag--

Pov Shanna:

'TRRRRRRIIIIING' zegt Shanna 's wekker. Ze schrikt wakker en drukt op de snooze-button. Ze kijkt op de klok naar de tijd terwijl ze het antwoord eigenlijk al weet: 8 uur. Ze zucht omdat ze niet uit bed wil, maar snel daarna verschijnt er een glimlach op haar gezicht want vandaag gaat ze naar Lando toe! Ze pakt haar telefoon van de lader en appt hem 'Hey bby, I know you're probably still asleep but when you wake up, I'm high in the sky. See you soon <3'. Ze stapt onder de douche en wast snel haar haren. Dan loopt ze naar haar kast en kiest een wit hemdje en haar Lando Norris Glitch hoodie uit met een blauwe korte broek eronder uit om aan te doen tijdens het reizen. Het is nog niet zo warm dus nu kan ze nog wel een hoodie aan en dan kan ze vanmiddag haar hemdje aan. Ze sjouwt haar koffers naar beneden en zet ze bij de voordeur. Omdat ze niet weet hoe lang ze weg blijft, heeft ze zowel een ruimbagage koffer, als een handbagage koffer, en haar handtas ingepakt. Ze maakt twee boterhammen als ontbijt en gaat dan voor de tv zitten eten. Er is een documentaire over Niki Lauda die ze graag wil zien dus die zet ze aan. Helaas kan ze hem niet afkijken omdat ze dan al op het vliegveld moet zijn, maar ze kijkt in ieder geval alvast het eerste stukje. 

Als ze klaar is met eten zet ze haar spullen in de vaatwasser en loopt ze naar boven om haar tanden te poetsen. Ze zegt haar ouders gedag en dan doet ze de laatste dingetjes nog in haar tas voordat ze weggaat. Ze pakt haar koffers en tas en doet een spijkerjasje aan waarna ze naar buiten stapt en de deur achter zich dicht trekt. Ze ziet Celeste achter haar slaapkamerraam naar haar zwaaien dus ze zwaait terug en geeft haar kushandjes, terwijl ze naar de bushalte loopt. Ze wilde eigenlijk met de auto naar het vliegveld gaan maar omdat de parkeerkosten daar zo ontiegelijk hoog zijn besloot ze toch maar met de dus te gaan. Ze denkt na over de hele reis die ze nog voor de boeg heeft. Eerst gaat ze met de bus naar treinstation Haarlem, dan gaat ze met de trein naar Schiphol, vervolgens gaat ze met het vliegtuig naar Woking, Engeland, om vervolgens daar met de auto naar Lando 's huis te gaan. De bus komt aangereden en de reis kan beginnen. Ze doet haar oortjes in met muziek en gaat met haar koffers in de bus zitten. Ze maakt een story van haar koffers en typt 'England, here I come!'.

Als ze na een bus- en treinreis eindelijk bij Schiphol aankomt, is het al kwart voor 10 en moet ze dus wel een beetje opschieten. Ze checkt in, geeft haar ruimbagage koffer af en laat haar handbagage nakijken door de security. Ze gaat nog even langs de Starbucks en de Subway om koffie en een broodje te halen en daarna gaat ze in de vertrekhal vlakbij haar gate zitten. Ze maakt een foto van zichzelf en met haar hoodie aan en plaatst hem op haar Insta story's. Ze schrijft erbij 'I'll never travel without some @landonorris merch :))'. Een tijdje later wordt er omgeroepen dat ze mag boarden. Ze pakt haar spullen en gaat in de rij staan naar het vliegtuig. Tijdens de vlucht kijkt ze een serie op Netflix en voor ze het weet is het alweer tijd om te landen. Ze kijkt op de klok van haar mobiel. Het is kwart voor 12. Ze glimlacht. Had ze het toch goed met haar gokje dat ze om 12 uur op het vliegveld zou zijn. 

Als het vliegtuig weer aan de grond staat en netjes is geparkeerd bij de gate, stapt ze het vliegtuig uit met haar handbagage en loopt ze naar de bagageband om haar ruimbagage op te halen. Het duurt altijd even voordat de koffers zijn uitgeladen en op de band liggen dus ze luistert naar wat muziek tot de band begint te rollen. Ze pakt haar koffer zodra ze hem ziet en loopt de deuren door, opzoek naar Lando. Ze ziet hem niet dus ze wil gaan zitten op een bankje naast de aankomsthal als ze plots iemand haar naam hoort roepen. Ze kijkt om en ziet Lando staan "LANDO!". Ze rent op hem af en slaat haar armen om zijn nek. "Hi gorgeous, I missed you!" Ze wil hem een zoen geven maar hij fluistert "Not here, there may be paparazzi around". Ze knikt met een glimlach. Ze laat hem los en wil haar koffers pakken, als Lando haar speels op hand tikt. Ze kijkt verbaasd op en hij lacht, terwijl hij allebei haar koffers pakt. Ze lopen naar de parkeerplaats en doen de koffers in de kofferbak, waarna ze in de McLaren gaan zitten en naar Lando's huis rijden. 

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu