--Half jaar later, begin augustus--
Pov Shanna:
Vol zenuwen wordt Shanna wakker. 'Twee weken geleden hebben zij en Lando te horen gekregen dat er een alleenstaande moeder was die haar kindje aan hun wilde overdragen als het geboren zou zijn. Daarom hebben ze diezelfde dag nog een videocall gehad om kennis te maken met de moeder, Tara, en hebben ze gelijk afgesproken om de week erna een keertje langs te komen om elkaar eens goed te leren en kennen. Die dag was vorige week woensdag en het was de aller gezelligste vrouw die het koppel ooit had ontmoet. Gistermiddag kregen ze een belletje van de moeder, dat het kindje elk moment geboren zal kunnen worden omdat de volgende dag de uitgerekende datum zou zijn. Met open mond en hand in hand zaten Lando en Shanna te luisteren naar dat ene zinnetje "You guys are gonna be parents really soon". Wat bizar was het eigenlijk. Eerst trouwen en binnenkort ouders. Ze kunnen niet wachten.
En vandaag is het zover! Shanna gaat eindelijk trouwen met de liefde van haar leven. Omdat ze de bruiloft een beetje traditioneel willen hebben, hebben Lando en Shanna vannacht apart geslapen en zien ze elkaar vandaag pas voor het eerst bij het altaar. Al geeuwend kijkt ze op de klok naast haar bed; het is 8:00. Ze klapt de lakens open en stapt uit bed om zich een beetje op te frissen. Gisteravond had ze haar haren al gewassen onder de douche en haar nagels zijn ook gisteren al gedaan, dus het enige wat nu nog hoeft te gebeuren is het haar en make-up, en natuurlijk de jurk. De stylisten komen rond 9:00, om 10:00 komen Olivia, Celeste en Nova naar haar hotelkamer om zich klaar te maken en ook Shanna's moeder komt rond 10:00 nog even langs om de laatste dingetjes te regelen. Met een glimlach kijkt Shanna in de spiegel van de badkamer en zucht. Dit gaat de beste dag van haar leven worden.
Om kwart voor 9 wordt er op de deur geklopt en Shanna haast zich er naartoe. Het zijn de stylisten. Binnen 10 minuten hebben ze alles klaar gezet en is het tijd om Shanna's haar te krullen. Ze gaat in de stoel voor de spiegel zitten en laat de stylist genaamd Gemma haar gang gaan met haar haar. Ze pakt haar telefoon erbij en maakt een foto van zichzelf in de spiegel terwijl Gemma bezig is, en plaatst hem op haar instastory's met de tekst "Getting ready for the best day of my life!" erbij. Binnen een paar minuten stromen de reacties van fans binnen die haar veel plezier wensen en zeggen dat ze moet genieten van haar dag. Nou, dat gaat zeker lukken!
Op het moment dat Gemma de laatste finishing touch doet aan Shanna's haar, wordt er weer op de deur geklopt. De bruid staat op en doet open, om haar vriendinnen binnen te laten. Ook zij gaan nu klaar gestoomd worden voor de bruiloft; de jurken hingen al in de hotelkamer en de stylisten gaan zich niet alleen over Shanna, maar ook over de meiden ontfermen. Maar eerst is het tijd om nog één laatste keer de bruidsjurk te bewonderen.
"Wauw..." zucht Olivia "Ik heb altijd al zo'n bruidsjurk in het echt willen zien maar dit is nog mooier dan ik had kunnen dromen". Shanna glimlacht en omhelst haar vriendin. Dan gaan ze allemaal op de stoelen bij de spiegels zitten om zich klaar te maken. Weer pakt Shanna haar telefoon en filmt de meiden in de stoelen terwijl hun haar en make-up gedaan wordt. Ze plaatst ook deze op haar story's maar nu met de tekst "Guess who arrived?? Last BTS for now because Lando can't see me before the ceremony". Ze tagt de meiden erin en doet dan haar telefoon weg. Ze kletst met de meiden tot het haar en de make-up helemaal klaar is en het tijd is om de jurken aan te trekken. Ze filmen een aantal tiktoks en maken een paar foto's voor op insta en rond 11:30 lopen ze de kamer uit en gaan ze naar beneden, naar de lobby van het hotel. Daar worden Shanna en de drie meiden opgehaald door een limousine met chauffeur, die hun naar het Monte Carlo casino brengt om trouwfoto's te maken van Shanna en de bruidsmeisjes.
Na een hele hoop foto's gemaakt te hebben in en voor het casino, en zelfs een paar op het grote balkon van het historische gebouw, gaan ze door naar een hotel in het Noordoosten genaamd Monte-Carlo Bay hotel. Daar maken ze nog een hele hoop foto's in en rond het hotel om een tropische look na te bootsen, voordat het dan rond 13:00 toch eindelijk tijd is om naar de trouwlocatie te gaan.
Shanna zit gespannen in de limousine schietgebedjes te maken terwijl Olivia en Nova hun ogen uit kijken door het raam naar buiten. Celeste is al vaker bij Charles op bezoek geweest en gaat ook in Monaco wonen nu ze klaar is met haar dansopleiding, dus voor haar is dit alles niet echt nieuw meer. "Meiden, dankjulliewel dat jullie dit willen doen met mij" zegt ze plotseling tegen de meisjes. Ze kijken haar verbaasd aan. "Wat bedoel je?" vraagt Nova en ze kijkt naar Celeste en Olivia, die ook verbaasd hun hoofd schudden. Shanna verstijft "Wat nou als ik niet de goede keuze heb gemaakt? Wat als Lando niet de liefde van mijn leven is, en alles één grote leugen blijkt te zijn? Wat als we dit allemaal veel te snel doen?" ratelt ze. Celeste schiet in de lach "Shanna Lemmya... Heb jij soms last van 'cold feed before the wedding'?". De andere twee meiden halen opgelucht adem en Olivia pakt Shanna's handen vast "Lieverd, Lando houdt van je met heel zijn hart. Jullie twee zijn bestemd voor elkaar en dat zal je weten zodra je zometeen naar hem toe loopt met je vader naast je. Geniet gewoon van deze dag en je zal zien dat we gelijk hebben hierover". Shanna knikt en haalt diep adem. "Hij houdt van je, hij is de liefde van je leven... Geniet van de dag" zegt ze de meiden zachtjes na. Nova slaat een arm om haar vriendin heen "Je ziet er prachtig uit meid, ik begin bijna jaloers te worden op Lando dat hij met je gaat trouwen". De vier vriendinnen lachen en voor ze het weten zit de autorit er alweer op.
Ze stappen uit bij de haven genaamd 'Port of Fontvieille' en daar stappen ze in een kleine boot, die ze naar een grotere jacht brengt die verderop in het water ligt. "Lando is al eerder de boot op gegaan en zit aan de andere kant van de boot in een kajuit met z'n broer, Carlos en Max Fewtrell" weet Celeste haar vriendinnen te vertellen nadat ze hun ogen uitgekeken hebben. Shanna knikt opgelucht en volgt een van de hosts naar hun kajuit om de laatste dingetjes te regelen voordat de ceremonie wordt gehouden op het voorste deck van de jacht. "Wauw..." zucht Nova terwijl ze hun kajuit binnenlopen. De kajuit die ze hebben op de boot is bijna twee keer zo groot als de suite in het hotel, en die was al aardig aan de maat, dus Shanna snapt de bewondering van de meiden wel. Ze gaat zitten op de bank en kijkt de ruimte rond. Ze had Lando gevraagd of hij het een beetje rustig aan wilde doen met geld uitgeven aangezien ze een 'simpel' thema wilden, maar toen ze deze jacht zagen liggen in de haven met een bordje 'te huur' erop, waren ze al gauw verkocht. "Meiden kom eens?" vraagt ze plotseling, en de meiden komen naar haar toe. Shanna zet ze op de bank neer en maakt een foto. "Voor morgen, op insta" giechelt ze en de meiden lachen. "Schat, relax een beetje. Je vader kan hier elk moment zijn en dan begint de chaos, dus geniet nu nog even van de rust" raad Celeste aan. Shanna knikt omdat ze weet dat haar vriendin gelijk heeft en dus laat ze zich met een zucht op de bank vallen, alleen maar om nog geen halve minuut later weer op te springen omdat er op de deur wordt geklopt.
"Wie is daar?" vraagt Olivia. "Lars, de vader van Shanna!" wordt er geroepen en Olivia doet de deur open "Sorry, we konden het risico niet nemen dat het Lando was". Lars lacht en kijkt dan met open mond naar zijn dochter "Mijn god Shan wat ben je prachtig". Shanna glimlacht en kijkt naar haar vader, die met open armen en een traan in zijn ooghoek op haar af komt lopen. Nu krijgt ook Shanna tranen in haar ogen "Pap, stop" lacht ze door haar tranen heen "Ik kan niet huilen want dan gaat mijn make-up eraan!". De meiden lachen en snel stopt Nova haar een zakdoekje toe. Lars omhelst zijn dochter en kijkt naar de andere drie meiden "Jullie zien er allemaal fenomenaal uit. Echt prachtig". "Thanks pap" glimlacht Shanna en ze droogt haar laatste tranen af. Dan komt een van de hosts naar de kajuit "It's time". Shanna knikt langzaam en pakt haar bouquet erbij. Het is tijd om te trouwen met de liefde van haar leven.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...