Hoofdstuk 47

363 4 0
                                    

Pov Shanna

In de morgen wordt Shanna wakker met een beetje hoofdpijn. Ze stapt uit bed en loopt naar de badkamer om een aspirientje in te nemen en na ook nog even naar de wc gegaan te zijn loopt ze weer terug de slaapkamer in en gaat ze weer in bed liggen. Ze kijkt op haar telefoon naar de tijd en ziet dat het 10 uur is. Ze haalt opgelucht adem. Ze heeft toch nog een uurtje of 6 kunnen slapen, iets wat ze niet had verwacht. Iets wat ze ook niet had zien aankomen was de kleine hoeveelheid impact de alcohol van gisteravond op haar heeft gehad. Ze heeft zich voor haar gevoel helemaal lam gezopen en ze heeft ruim een half uur in de nacht in de badkamer zitten kotsen en nu heeft ze alleen maar een beetje hoofdpijn. Ze gaat weer terug in bed liggen en draait zich zo dat ze naar Lando's slapende gezicht kijkt. De kleine moedervlekjes op zijn gezicht zijn zichtbaarder geworden door de zon de afgelopen dagen en zijn haar zit in slordige krulletjes bij elkaar op zijn hoofd. Ze kijkt alleen maar naar hem en dat is genoeg om haar te doen glimlachen. 

Dan denkt ze aan gisteren, haar verjaardag en het verrassingsfeest van Lando. Aan de meiden die die ochtend het huis binnen waren gelopen, waarna ze waren gaan shoppen voor de jurken van de meiden en daarna gelijk doorgereden waren naar het vliegveld om de jongens op te halen. Het leuke diner met  haar ouders en de andere twee koppels was super gezellig en daarna het feest waar ze absoluut geen idee van had. Ze bekijkt haar linker hand en ziet de belofte-ring om haar vinger. Ze glimlacht bij het aanzicht ervan.

Lando die zich omdraait haalt haar uit haar gedachten en ze stapt weer uit bed. Ze laat Lando even slapen omdat ook hij een korte nacht heeft gehad en ze loopt in zijn shirt met haar telefoon in haar hand naar beneden. Als ze de keuken binnenkomt zitten haar ouders al met de terrasdeuren open aan de keukentafel te ontbijten. "Goeiemorgen lieverd! Heb je lekker geslapen?" vraagt haar moeder met een opgewekte stem. Shanna glimlacht "Beter dan verwacht". "Mooizo" knikt haar vader en ze gaan verder met eten. Shanna zet koffie voor haar en Lando en als de twee kopjes zijn gevuld loopt ze ermee naar boven, naar een nog steeds slapende Lando. Ze glimlacht weer bij het aanzien van zijn slapende figuur maar Shanna vind dat het toch wel tijd is om hem wakker te maken dus ze loopt naar zijn kant van het bed en maakt hem wakker. 

"Goodmorning baby!" zegt ze vrolijk en Lando bromt "Why aren't you hungover?". Shanna lacht en haalt haar schouders op "I have no idea but I actually kinda like not being hungover!". Ook Lando lacht en hij gaat rechtop zitten "Thanks for the coffee and thanks for waking me up, I really have to do my training today because I'm in a very bad shape right now". Shanna luistert naar wat Lando vertelt en vind dat wel een goed idee dus zodra ze hun koffie op hebben en een energiereep naar binnen hebben gewerkt gaan ze een eind hardlopen door de duinen en daarna een workout doen in de achtertuin van het huis. De rest van de dag doen ze niet zo veel en in de avond gaan ze nog een extra rondje hardlopen met de andere twee koppels voordat ze met z'n zessen de avond spenderen in de achtertuin van Celeste bij de vuurkorf.

--Lando--

Donderdagochtend schrikt Lando wakker van de wekker op zijn telefoon. Snel zet hij hem uit en hij draait zich om in bed. Shanna is ook wakker geworden van zijn wekker en ligt hem nu vanaf de andere kant van het bed aan te kijken. Lando zucht en trekt de deken over zijn hoofd "I don't wanna get up... I want to stay like this forever". Shanna moet lachen "I know but we have to get out of bed because you have media duties today". Lando steekt zijn hoofd weer boven de deken uit en trekt Shanna dichterbij zich. "But first I need some good morning cuddles" zegt hij. Hij duwt de deken omlaag en gaat lager in bed liggen, waarna hij zijn armen om haar middel slaat en zijn hoofd op haar buik legt. Lando zucht nog eens. Het klopt wel wat Shanna zegt, hij moet een aantal dingen doen vandaag waar hij niet onderuit kan.

Na een minuutje of tien heeft Shanna door dat hij tijd aan het rekken is dus ze lacht en duwt hem weg, waarna ze zelf uit bed stapt en naar haar kledingkast loopt om kleding te pakken voor de dag. Lando blijft liggen en kijkt wat ze uit de kast trekt. Ze kiest voor een witte hoodie met een zwart leren jasje erover, op een lichtblauwe ripped jeans en haar zwart-witte Nike AirForce 1's eronder. Ze legt de kleding op haar bureaustoel en pakt een sportlegging en een shirtje uit de kast om aan te doen tijdens het sporten. Lando zucht opnieuw bij de gedachte dat hij ook nog moet sporten maar stapt daarna toch ook maar uit bed. Hij pakt zwarte jeans en een McLaren team polo met daaroverheen een McLaren team hoodie voor de dag en doet joggers en een lichtroze hoodie aan voor tijdens het sporten. Ook pakt hij een van zijn New York Yankees petten en doet deze erbij op. Nadat ze zich zowel fysiek, als mentaal hebben klaargemaakt, lopen ze naar beneden en pakken ze snel een energiereep en een fles water voor onderweg voordat ze de deur uit gaan. Ze willen net beginnen aan hun rondje hardlopen als ze Celeste en Charles het huis van Celeste uit zien komen dus ze besluiten met z'n vieren te gaan rennen.

Als ze weer thuis komen na iets meer dan een uur hardlopen zijn ze doodop. Lando wil gelijk doorlopen naar de badkamer om te douchen maar Shanna houdt hem tegen. "No no no sneaky boy... We are not done yet" zegt ze en ze pakt zijn arm vast om hem vervolgens mee naar de achtertuin te sleuren. Lando lacht en Shanna geeft hem zijn matje voor op het gras. Hij heeft een workout voor vandaag gepland omdat hij de afgelopen anderhalve week niet veel heeft gedaan en hij wilde doen alsof hij het vergeten was, maar gelukkig had Shanna daar andere ideeën over want anders had hij helemaal niks meer gedaan.

 Hij opent FaceTime op zijn telefoon en belt Jon. Als zijn trainer opneemt zit hij al helemaal klaar om met de workout te beginnen dus Lando trekt een pijnlijk gezicht en zet zijn mobiel tegen de schutting aan zodat Jon hem instructies kan geven en kan controleren of hij het goed doet. "Jon, because I know he doesn't like to do this I'm gonna join him by doing the workout as well, but probably can't do everything as fast or as heavy as Lando does it so I'm just gonna follow your lead and see what I can do" zegt ze dan terwijl ze ook een matje voor zichzelf pakt en naast hem op het gras gaat liggen. Jon lacht "It's okay Shanna, you know your own body better than anyone else". Lando kijkt Shanna aan en zegt met een pokerface "I could swear I know her body better after all the time I spend inside her...". Shanna kijkt hem verbaasd aan en proest het uit. Ze komt niet meer bij van het lachen en ook Jon houdt het niet meer als hij Lando's pokerface ziet. "Laughing also counts as working-out right? My abs are sore already" vraagt Shanna terwijl ze nog steeds over het gras rolt van het lachen. "What abs? I don't see them..." Lando tilt haar shirtje een klein stukje op en kijkt eronder om te zien of ze wel buikspieren heeft en dat zorgt ervoor dat Shanna nog harder moet lachen dan ze al deed. "OKAY I GIVE UP" roept ze "YOU WIN!". Lando moet nu ook lachen en echt veel komt er niet meer van de workout die hij had ingepland. Heeft hij toch zijn zin gekregen.

Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu