--Dinsdag--
Als Shanna de volgende ochtend wakker word, ligt Lando niet meer naast haar. Ze kijkt verbaast om zich heen en kijkt dan op de klok. Kwart voor 10. Hij zal wel aan het trainen zijn. Ze stapt uit bed en loopt naar de badkamer. Daar zet ze de douche aan en kleed ze zich uit. Ze bekijkt zichzelf in de spiegel en is tevreden met het kleurtje wat de zon op het strand haar gisteren heeft gegeven. Dan stapt ze onder de douche.
Na een lange, uitgebreide douche loopt Shanna naar de kast en pakt ze haar witte zomerjurkje en haar witte sneakers om aan te trekken. Omdat het lekker warm weer is en ze verwacht dat ze vandaag wel weer naar het strand zullen gaan, doet ze haar zwarte bikini als ondergoed onder haar jurkje aan. Het jurkje schijnt een beetje door en eigenlijk geeft het wel een leuk effect dus ze gniffelt en doet dan een beetje make-up op. Ze hangt haar handdoek van het douchen over het wasrek op het balkon en loopt dan naar de woonkamer. Daar ziet ze Lando onder leiding van zijn trainer Jon oefeningen doen. Ze blijft even staan kijken en als Lando na een tijdje doorheeft dat ze wakker is stopt hij onmiddellijk met zijn oefeningen, staat op, en komt naar haar toe om haar een kus te geven.
"Goodmorning beautiful" zegt hij en Shanna schrikt ervan. "I thought we agreed on keeping us a secret?" sist ze in zijn oor. Hij lacht "We will spend about 50% of our time together with Jon so I thought I could tell atleast him about us?". Shanna glimlacht "Hmmm, that's okay" ze geeft hem een zoen terug en zegt met een knipoog "Well, you can continue your traing! I wouldn't want to be the one who distracts you from it". Lando geeft haar een speels duwtje en gaat dan door met trainen. Ze loopt naar de kamer van Olivia en klopt op de deur. Ze heeft geen idee of George er nog is dus ze wacht netjes op een antwoord voordat ze naar binnen gaat. Als ze Olivia hoort roepen doet ze de deur open en ze kijkt om de deur heen naar binnen. Daar liggen George en Olivia knuffelend in bed. "Oh hi!" zegt Shanna lachend "I'm going downstairs to get some breakfast, do you want someting?". Olivia kijkt George even aan en schudt haar hoofd dan.
Als ze weer terug loopt naar de woonkamer zegt ze tegen Lando en Jon dat ze ontbijt gaat halen en ze wil weglopen. "Wait! If you wait a minute, I'll come with you. I'm almost done anyway" zegt Lando. Ze knikt en gaat op de bank zitten wachten tot hij klaar is en gedoucht heeft. Ongeveer 10 minuutjes later pakken ze de lift naar beneden om in het winkeltje wat ontbijt te halen.
Er staat nu een jonge man in de winkel en die is gelukkig een stuk vrolijker dan de oude vrouw van een paar dagen geleden. Ze lopen naar het brood, pakken een paar croissantjes, wat verse bolletjes en een stokbrood voor als iemand nog extra honger heeft. Dan pakken ze nog wat vleeswaren en rekenen dan af. Als ze weer naar buiten lopen ziet Shanna dat vlakbij hun hotel een heleboel persstaat. "Uhhh... Lando? Look over there?" zegt Shanna en ze wijst naar de groep fotografen die bij de ingang staat. "Oh no- they found us... Well, we we have to go through. Is that okay?" vraagt hij haar. Ze aarzelt. "Uhm... Preferably not, but if we have to, we should" zegt ze met een zacht trillende stem. Lando hoort dat er iets is dus hij trekt haar mee langs de winkel, het hoekje om, en neemt haar in zijn armen.
"Relax Shanna. You know what we can do? I can go and talk to the press while you go inside and grab my car keys from the nightstand. Then we'll go somewhere so we can have a fun day together and if you want I can text George and Charles to let them know what's going on, is that okay?". Ze knikt. "But then we can't arrive at the hotel at the same time because then they still know we're here together. I'll go first so they won't see you" zegt hij. Hij omhelst haar nog één keer en loopt dan richting de pers. Shanna hoort het geroep van de journalisten en fotografen dat ze Lando willen zien en spreken. Ze wacht een paar seconden en loopt dan ook de hoek om. Redelijk ongezien kan ze het hotel in lopen en met enige vaart loopt ze richting de hotelkamer. Ze wil Lando niet te lang lastig laten vallen door de pers, dus ze schiet op met het pakken van de autosleutels. Dan pakt ze een pen en papier en maakt een briefje voor Olivia waarop ze schrijft: 'Lando en ik werden net lastiggevallen door de pers, we zijn een dagje samen weg. De boodschappen liggen in de koelkast. We komen eind van de middag terug'. Dan haast ze zich naar buiten en loopt ze zonder dat iemand het ziet weer terug naar de hoek van de winkel. Ze belt Lando en als hij opneemt zegt ze "I'm done, I'll wait for you around the corner".
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...