A/N: Dit is een redelijk lang hoofdstuk, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie dat heel erg vinden. Het gaat wat dieper in op alle details en het zou dus ook best kunnen dat de aankomende paar hoofdstukken allemaal wat langer zijn. Enjoy! xx
Tijdens de autorit kletsen Shanna en Lando honderd uit over van alles en nog wat. Shanna vertelt aan Lando allerlei dingen over haar leven en zij is natuurlijk ook benieuwd naar die van hem. Ze vertelt hem bijvoorbeeld dat ze vanaf halverwege volgend jaar met Celeste en Olivia wil beginnen met de dansopleiding, ze vertelt hem over thuis en over Nederland, en hij vertelt haar over hoe hij is opgegroeid, over Engeland en over bijvoorbeeld zijn jeugd in het go-karten. De rit naar de afterparty duurt eigenlijk te kort want als ze aankomen zijn ze nog lang niet uitgepraat.
De Ferrari van Carlos staat al geparkeerd op de parkeerplaats en de meiden staan er ook al naast op het moment dat Lando en Shanna aankomen op de locatie. Er staan zoveel dure en gave auto's op de parkeerplaats dat de meiden het gevoel hebben dat ze in de hemel zijn beland. Ze kijken hun ogen uit en Shanna ziet dat Lando haar elke beweging volgt met zijn blik. Ze krijgt een heel apart, warm achtig gevoel vanbinnen, maar eventuele ideeën veegt ze al snel uit haar hoofd. Ze loopt naar de meiden toe en ze kletsen een tijdje, tot Lando hen een half uurtje later meeneemt naar backstage, waar ze de choreografieën nog even doornemen en zich gaan klaarmaken voor het optreden. Lando vertelt hun ondertussen dat hij eerst een korte toespraak gaat doen en dat zij daarna mogen beginnen met dansen. Dan kunnen ze 3 dansen doen, dan komen er van sommige coureurs bedankpraatjes, dan doen ze nog 2 dansen en dan kunnen ze zich gaan omkleden in de badkamers van het gebouw. De meiden knikken en gaan verder met zich opwarmen. "Good luck girls" zegt hij en de meiden wensen hem hetzelfde. Hij glimlacht en loopt het podium op om aandacht te vragen van de andere coureurs.
Hij begint de toespraak met een bedankje aan zijn collega's omdat het zo'n sportieve race was en een bedankje aan de teambazen en pitcrews voor alle moeite die ze weer hebben gedaan om de auto's werkend te krijgen het hele weekend. Dan begint hij te vertellen over Shanna, Celeste en Olivia. Na een korte introductie roept hij de meiden het podium op en geeft ze alle drie een high five. Olivia lacht "Hello everyone!". Er klinkt een lauw applausje en de muziek start. De meiden beginnen te dansen en als ze klaar zijn doen ze meteen een tweede dans er achteraan. Gelukkig krijgen ze nu alweer wat meer applaus en beginnen de meiden er een beetje plezier in te krijgen. De eerste twee dansen waren groepsdansen, en nu is het tijd voor een solodans. Olivia kan heel goed modern dansen dus ze doet een supermooie floorwork dans en de andere twee meiden staan er met open mond naar te kijken. Ze verbazen zich nog altijd hoe goed hun vriendin is in moderne dans.
Als Olivia klaar is met dansen krijgt ze een oorverdovend applaus en Lando stapt het podium weer op. Hij vraagt Stroll, Schumacher, Vettel en Hamilton het podium op om iets te zeggen over de race en de coureurs staan op. Ze vertellen allemaal iets over hun race en waar ze het meest naar uitkijken voor de volgende race. De meiden krijgen een momentje om af te koelen en wat te drinken voordat ze na de praatjes weer verder moeten dansen.
Als alle vier de coureurs klaar zijn met hun praatjes komt Lando terug het podium op om de meiden weer aan te kondigen. Eerst dansen Shanna en Celeste een duodans en daarna is het alweer tijd voor de laatste dans, die ze weer met zijn allen dansen. Als ze van het podium afkomen staat Lando al backstage te wachten. Hij omhelst de meiden en zegt "Girls, you are the best dancers I've every seen in my life. It's so cool to see you perform!". Shanna kijkt naar hem en hij knipoogt naar haar. Ze bloost en kijkt snel weg. Dan pakt Lando haar en Celeste's handen en wenkt Olivia om ook mee te lopen. Ze lopen het podium op. "A huge applaus for Celeste, Shanna and Olivia!" roept hij en de coureurs geven de meiden een staande ovatie. Ze buigen een paar keer en gaan dan het podium af om zich om te gaan kleden terwijl Lando het begin van de avond aankondigt met een toost.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
Fiksi PenggemarShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...