🌶️*SPICE WARNING*🌶️
Pov Shanna:
Zodra Lando en Shanna klaar zijn met eten willen ze weer teruglopen naar de studio, maar ze worden tegengehouden door een fan van Lando. "Omg... Lando Norris! Can I get a picture with you?" vraagt ze hysterisch. Lando lacht en zegt "Yea of course!". Het meisje geeft haar mobiel aan Shanna, die een paar foto's maakt en dan de mobiel weer terug geeft. "I also saw your story Lando! Are you having a good time?" vraagt ze. Lando knikt "I am actually, thanks for asking! What about you?". "I'm amazing now to be honest, I've always wanted to meet you! And who is she?" vraagt ze dan met een blik op Shanna. Lando glimlacht "This is my dear friend Shanna, and she was also my PR-lady during the Spanish GP". Het meisje knikt en geeft Shanna een hand "Nice to meet you!". Dan zegt Lando dat ze weer door moeten dus ze nemen afscheid van het meisje en zien haar weglopen.
Nadat Lando de lunch heeft betaald, lopen ze terug naar de studio en gaan ze weer verder met de shoot. Nu doen ze ook een paar stukjes buiten. Ze maken wat foto's op de houten brug en gaan bij het beekje zitten met hun rug naar de camera en hun handen vast. Zo gaan ze nog een tijdje door en als ze na ongeveer 2 uur foto's maken eindelijk helemaal klaar zijn, gaan ze bij een laptop zitten om uit te kiezen welke foto's ze willen houden en welke er weg mogen. Lando en Shanna overleggen even en kiezen dan de foto's die ze het leukste vinden. Als ze daar eindelijk mee klaar zijn is het 14:30 en lopen ze samen naar de auto. Onderweg komt er een klein meisje naar Lando toe gerend. Er komt een vrouw achter haar aangelopen en het meisje maakt een 'kom hier' gebaar naar haar. "HI LANDO! My mother thinks thinks you are one of the best drivers and I think that too!" zegt ze helemaal blij en enthausiast. Lando lacht en omhelst het meisje. "Awh, that's very sweet! Can I ask how old you are?" vraagt hij haar. Ze knikt "I'm Amy and I'm 5 years old!". "Wow!" antwoord Lando "That means you're a big girl already! Would you like to take a picture with your mom and me?". Amy knikt en trekt haar moeder aan haar hand mee naar Lando. Shanna 's hart smelt als ze haar vriendje zo met kinderen om ziet gaan. De moeder van Amy stelt zich voor als Valerie en ze kletsen een tijdje. Ondertussen is Shanna even met kleine Amy aan het spelen. Als Lando en Valerie uitgekletst zijn, maakt Shanna een foto van Valerie, Amy en Lando en dan nemen ze afscheid.
Shanna en Lando lopen naar de auto en gaan zitten. Ze rijden naar huis en onderweg vertelt Lando dat Valerie als verrassing voor Amy 's zesde verjaardag, tickets heeft gekocht voor Silverstone over een weekje, dus dat hij ze heeft uitgenodigd om op vrijdag een kijkje te komen nemen in de pits tussen de vrije trainingen in. "That's so sweet Lando!" roept Shanna uit "I loved seeing you interact with Amy by the way. It was so cute". Lando grijnst "I really want kids one day. I always dreamed about being a father. And you? Do you want kids?". Shanna denkt na. "I have never really wanted children, but lately my babyfeaver won't stop coming up. So, I think I would like to have children one day, yes" zegt ze dan. Ze kletsen nog een tijdje en dan komen ze thuis aan.
"Welcome home my lady" zegt Lando en hij doet de deur voor haar open. "Thank you mister Norris" zegt ze met een glimlach en ze doet haar schoenen uit voordat zo op de bank ploft. Lando loopt naar de keuken om wat te drinken voor haar en zichzelf te maken. Hij zet de volle glazen op de salontafel en komt dan naast haar zitten. "Shanna I'm gonna ask you something, and you have to answer honestly okay? Don't say things because I want to, just tell me what you think" zegt hij plots. Shanna knikt en legt haar telefoon weg als teken dat hij haar aandacht heeft. "Do you ever think about making our relationship public?" vraagt Lando en hij kijkt haar aan. Ze haalt haar schouders op "I actually don't want to wait too long... I think it's best to just be honest about it with the fans, but I also don't know when it's the best time to do it". "We could post mysterious stuff on our Instagram all week, and somewhere next week we can post a picture online to make it official. How does that sound?" stelt Lando voor. Shanna knikt "I think that sounds like a plan" en ze kruipt tegen hem aan op de bank.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...