(m)BEŞİNCİ BÖLÜM

5.8K 208 40
                                    

m = smutumsu

M =Smut gibi smut demek bilginize 😸

Çok istediniz diye yemedim içmedim yeni bölüm yazdım. Yarın iki bölüm değil bir bölüm alacaksınız haberiniz olsun ❤️

O zaman Let's go Let's gooo 😸



Lisa

O kız...
Ne yapmaya çalışıyor? Neden sürekli bana gülümsüyor? Yüzüne bile bakmıyorum ama o kız ısrarla bana gülümsüyor. Üstelik anormalliğimi bile sanki normalmiş gibi karşıladı. Diğer bakıcılar ilk gördüklerinde korkarak kaçıyordu. Üstelik aldığım ilaçlardan dolayı kontrol edemediğim ereksiyonum yüzünden bana sapıkmışım gibi davranırlardı.
Sonra da Jisoo onlara yüklü bir miktar tazminat ödeyip gönderirdi.

Bu konuda beni anlayan tek kişi Tzuyu'ydu. Hayır onunla yakın değildim. Kimseyle yakın değilim. Sadece sertleştiğim zaman hiçbir şey söylemeden beni rahatlatır ve işine dönerdi.
O kızın bana daha fazla dokunmasına izin verseydim muhtemelen o da aynı diğer bakıcılar gibi korkup bana sapıkmışım gibi bakacaktı. Aslında ilk fark ettiğinde beklediğim gibi bir tepki vermemişti.

Neden umrumda ki? Diğerleri gibi kaçıp gitsin banane.

Küvetin içinde Tzuyu'yu beklerken, üşüdüğümü hissettim. Ereksiyonum kendini iyiden iyiye belli ederken, normalden daha uzun süre banyoda kalmıştım. Sonunda Tzuyu banyonun kapısında belirdiğinde, yüzüme memnun bir ifadeyle bakıyordu. Beni rahatlatmak onun için bir oyun gibiydi. Benim içinse mecbur kaldığım bir işkence. Ellerimi küvetin kenarlarına yerleştirerek bakmasına alıştığım gözlere kendimi rahatça sergiledim. Jennie'ye karşı o kadar rahat değildim. Sonuçta 3 günlük biriydi.

Tzuyu birkaç adım yaklaştıktan sonra, hizmetçi kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı. Beni etkilemeye çalışır gibi yavaş ve seksi hareketler sergilemeye uğraşıyordu. Bakışlarımı ondan ayırarak karşıya bakmaya başladım. Aşk, sevgi, zevk, şehvet... Bunlar ilgilendiğim ve diğer insanlar gibi beni cezbeden duygular değildi. Ben yalnızca acıyı bilirdim. Yalnızca üzüntü hissedebilirdim. Diğer duygulara kalbimde yer yoktu.

Tzuyu küvetin kenarına geldiğinde hiçbir şey söylemeden bir ayağını suyun içine soktu. Neden bu kadar yavaş hareket ediyor? Hızlı ol ve kurtar beni şundan. Diğer ayağını da suyun içine soktuğunda bacak arası gözlerimin hizasına gelmişti. Hiçbir zaman incelememiştim. Şimdi de incelemeye niyetim yoktu. Başımı yana çevirerek, yapacağını yapmasını bekledim.

Yavaşça sertliğimin üzerine oturduğunda ağzından bir inleme kaçırmıştı. İnlemesini istemediğimi biliyordu. Bunu zevk almak için yapmıyordum. Küvetin kenarlarına ellerini yerleştirerek penisimin üzerinde oturup kalkmaya başlamıştı. Hızlanan nefesini duyabiliyordum. Gittikçe hızlanıyor, küvetin kenarlarını sıkan parmakları beyazlaşıyordu. Bir an yüzüne bakma ihtiyacı hissettim.

Gözleri kaymış, yanakları kızarmış ve inlememek için dişlediği dudakları şişmişti.
Geleceğimi anladığımda dişlerimi sıkarak "kalk!" Hızlıca penisimin üzerinden kalkarak küvetin karşısına kendini attı. Dalgalanan suya karışan spermlerime değişik bir ifadeyle bakıyordu.
Değiştirdiği suyla yıkanmamı tamamlayıp beni odama çıkardı.

Jennie

Rose'yi dinleyip odama çıkmıştım ama içim hiç rahat değildi. Neden Tzuyu'yu istemişti? Rose de ona yardımcı olamaz mıydı? Banyoda neler olduğunu merak etmeme engel olamıyordum. Onunla daha mı rahat hissediyordu? Ya beni hiç kabul etmezse? Kendine gelmelisin Jennie. Sen buraya işe ve kalacak yere ihtiyacın olduğu için geldin. Evin hasta hanımıyla oynaşmaya değil. Düşüncelerini kontrol etmelisin.

Daha fazla dayanamayarak parmaklarımın ucunda sessizce aşağıya indim. Banyoda neler oluyor bilmeliydim. Neden özellikle Tzuyu bilmeliydim. Kapının önüne geldiğimde, içerden belli belirsiz bir inleme sesi duyduğumu sanmıştım. Yanılıyor olabilirdim.
Sessiz olmaya çalışarak kapıyı hafifçe araladım.
Hayır bu... bu doğru değil! Tzuyu Bayan Manoban'la birlikte küvetin içinde ve kucağında inip kalkıyor.

Bayan Manoban'ın yüzünde en ufak bir zevk alma belirtisi yokken, Tzuyu halinden oldukça memnun görünüyordu. Ona bakmıyordu bile.
Birden Tzuyu'nun beni fark etmesiyle olduğum yerde donakalmıştım. Sırıtıyor mu o? Seni lanet sürtük! Yüzündeki iğrenç zevk alan ifadeyle nefes nefese gözlerimin içine bakıyordu. Rose haklıydı. Bu kızın bir şeyler çevirdiği konusunda. Bayan Manoban'ı etkisi altına mı almıştı? Kendine aşık mı etmişti?
Hayır bu olabilir miydi?

Daha fazla bu manzarayı izlemeye gücüm yoktu. Araladığım kapıyı tekrar kapatarak odama çıktım. Hemen arkamdan Rose girmişti.
"Gördün değil mi?" Sorduğu soruyla bembeyaz olmuş suratımla ona döndüm. Başımı sallayarak "e-evet. O... Yani Tzuyu... Bayan Manoban'ı kendine aşık mı etti?" Rose gözlerini devirerek "hayır tabiki Jennie. Bayan Manoban Tzuyu gibi bir sürtüğe aşık olmaz. Bu imkansız. Tzuyu Bayan Manoban'ı kullanıyor. Onun ihtiyaçlarını kendi lehine çeviriyor. Doktoru Bayan Manoban'ın olur olmadık zamanlarda aldığı ilaçlar yüzünden erekte olabileceğini söylemişti. Tzuyu da bulduğu her fırsatta Bayan Manoban'ı rahatlatmaya başladı."

"Ne zamandan beri sürüyor bu?" Rose uzaklara bakar gibi yapıp "mmmm sanırım 1 senedir. Evdeki kimse Tzuyu'dan hoşlanmaz, Bayan Kim dahil. Ama Bayan Manoban'ı rahatlattığı için bu zamana kadar kovulmadı. O kız tam bir şeytan Jennie. Bayan Manoban'ın ondan kurtulması için her şeyi yaparım."

Aklım almıyordu. Bir insan sırf işten atılmamak için hasta patronunun cinsel ihtiyaçlarını nasıl karşılardı. Bu fahişelik değil de neydi? Peki Bayan Manoban neden buna izin veriyordu?

"İşten ayrılan bakıcılar bu yüzden mi ayrıldılar Rose?"
Üzüntülü bir şekilde bakışlarını yere indirdi.
"Gelen herkes Bayan Manoban'ın özel durumunu fark edip, onu tacizle suçlamaya kalktı. Kolunu bile kaldırmaya hali olmayan zavallı Bayan Manoban'a iftira attılar. Bayan Kim hepsine yüklü miktarda çekler vererek iftiraların yayılmasını engellemeye çalıştı. Ama ne kadar engel olabilirdi ki? Bazı bakıcılar para aldıkları halde konuşmaya devam ettiler ve artık Manoban Malikanesi'ne kimse iş için gelmemeye başladı. Sen hariç. Sen aylardır bu iş için gelen tek kişisin Jennie."

Anlamaya başlıyordum.

Naber gençler 😸








.

MANOBAN MALİKANESİ (JENLİSA) G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin