OTUZ BİRİNCİ BÖLÜM

1.5K 150 33
                                    





O zaman Let's go Let's gooo 😸


Jennie

Ağlayarak sabaha karşı uyuyakalmıştım. Rose'nin odama girmesiyle gözlerimi açtığımda bana acıyan gözleriyle karşılaştım. "Günaydın Jennie. Nasıl olduğunu kontrol etmek için geldim ve bir de doktor hanım geldi. Kahvaltıdan sonra Bayan Manoban'la görüşecek." Yatağımda doğrulup şişmiş gözlerimle "tamam Rose hazırlanıp geliyorum hemen." Temkinli bir şekilde bir kez daha iyi olup olmadığımı kontrol eder gibi gözlerini üzerimde gezdirdi. "İyisin değil mi? Benim mutfağa dönmem gerekiyor ama..."

"İyiyim Rose, görevlerimizi yerine getirmeliyiz. Sonuçta bu evde hepimiz çalışanız."
Çalışanız. Gözlerimi yaşartan kelime olmuştu. Gizlemek için hemen banyoya attım kendimi. Elimi yüzümü yıkayıp, gözyaşlarım daha da yoğunlaşmadan engellemeye çalıştım. Banyonun kapısı çalındı. "Jennie bir şey daha söylemeliyim." Kapıyı açmadan boğuk bir sesle "söyle Rose dinliyorum."

"Bayan Manoban'ın kahvaltısını odasına bıraktım. Bizimle yemeyecek." Tanrım onu hayata döndürmek için başardığım her şey çöpe gitmişti. Onu yine karanlık zindanına hapsetmiştim. Bütün kabahatin kocamda olduğunu düşünebilirdim ama öyle değildi. Verdiğim karar, söylemediğim her gerçek beni suçlu yapıyordu. Jiyong kadar suçluydum. Onun aşkına, aşkımıza ihanet etmiştim. "T-tamam Rose, anladım." Rose'nin odamdan çıktığını kapı kapanma sesinden anlamıştım.

Mutfağa indiğimde masada Tzuyu da vardı. Lisa'yla kahvaltı yaparken masaya oturması yasaktı. Anlaşılan hemen duymuştu olanları. Bana attığı suçlayan bakışlarının hedefiydim. Masada arkası bana dönük oturan yabancı bir kadın da vardı. Bu doktor olmalıydı. Mutfağın kapısında dikilmeyi bırakıp, masaya doğru ilerledim. "Günaydın." Herkes güçsüz bir sesle karşılık vermişti. Yerime otururken Jisoo doktoru tanıştırmak için "Jennie bu doktor Joy. Joy bu da Jennie, Lisa'nın hasta bakıcısı." Çok değil daha düne kadar sevgilisiydim.

Doktor masadan elini uzatıp "tanıştığıma memnun oldum Jennie. Bu süreçte yardımına çok ihtiyacım olacak." Anlamadığım şey Lisa'nın doktoru yaşlı bir kadındı. Şimdi ne oldu da bu genç ve güzel kadın gelmişti? Merakımı içimde tutmamaya karar verdim.
Doktorun elini tutarak "ben de memnun oldum. Ancak Bayan Manoban'ın doktoru mu değişti?"

Jisoo hemen söze girerek "Lisa'nın doktoru emekli olmaya karar verdi Jennie. Joy Profesörün bize önerdiği en başarılı öğrencilerinden biri. Lisa'nın iyiliği için tanıdığımız ve güvendiğimiz kişilerden destek almalıyız." Bu kadar güzel olmak zorunda değildi. Eminim yaşça daha ileri ve tecrübeli doktorlar vardır. Neden bu kadın olmak zorunda? Joy gülümseyerek "sanırım Jennie benim yaş olarak genç olmamdan dolayı tecrübesiz olduğumu düşünüyor? Öyle değil mi Jennie?"

Kaşımı kaldırarak "sanırım siz de öyle olduğunuzu düşünüyorsunuz ki, ilk aklınıza gelen bu oldu. Öyle değil mi?" Masada benim tarafımdan bakıldığında soğuk bir savaş vardı ancak Joy'un birden sevecen bir gülümsemeyle kendini açıklaması savaşı bitirmeye yeten cinstendi. "Bu her zaman karşılaştığım bir sorun Jennie. Danışanlarıma en iyi hizmeti vermek önceliğim olmuştur. Zamanla benim bir çaylak değil, işinde başarılı ve çözüm odaklı olduğumu anlayacaksın."

Kahvaltının devamında masadakiler aralarında sohbet ederken, ben sessizliğe gömülmüştüm. Kahvaltı bittikten sonra Basti ve Tzuyu işlerinin başına dönmüş ve masada sadece Rose, Jisoo, Joy ve ben kalmıştık. Jisoo ciddi bir tonda "Joy, telefonda anlattıklarımı hatırlıyorsun değil mi?" Sorulan soru karşısında hemen bakışlarını bana çevirmişti.
"Evet, elbette hatırlıyorum. Hastanın iyileşme sürecinde tekrar benzer bir travma yaşaması gerçekten zor bir durum. Hasarı ve tedavi sürecini hastayı gördükten sonra anlayabilirim ancak."

MANOBAN MALİKANESİ (JENLİSA) G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin