Merhabalar ....
Aksiyon dolu bir bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz."Bedelini kanla ödenmiş koltuğa tek başına oturursun."
"Öyleyse, dedi, beni azdırmana karşılık, and içerim ki, ben de onlar(ı saptırmak) için senin doğru yolunun üstüne oturacağım." "Sonra (onların) önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden, bulmayacaksın." ( Araf suresi 16-17. Ayet)
Seher aracını tam da tanımlanan aracın arkasına park ederken silahını alıp sıkmamak için kendini zor tutuyordu. Ancak bir plan yapılmış ve plana sadık kalması gerekliydi.
"Gamze ne yaptı bu ekip?" dediğinde Gamze ," Beş dakika içinde orada olacaklar" dediğinde Seher, "Benim aklımda bir plan var. Beni gelen ekip ile bağlayabilir misin?" dediğinde Gamze , "Bana sadece bir dakika ver" dedi.
"Efendim" dedi ikinci ekibin lideri. Seher,
"Ben Seher. Kaybedecek vaktimiz olmadığı ve işin içinde siviller olduğu için acele etmeliyiz. Siz buraya geldiğinizde arabanın kaçmasına engel olacak şekilde sokağın kuzeyinde bekleyin. Ben birazdan arabadan ineceğim ve dikkatlerini dağıtacağım. Siz de o anda devreye girersiniz." Dedi.
"Anlaşıldı" dedikten sonra Seher "Ben başlıyorum o zaman" dedi ve aracından indi. Saçlarını sağa sola dağıtıp kendine perişan bir hava katıktan sonra beyaz aracın yanına gidip camı tıklattı. Adam camı açtığında Seher , "Şeyy merhaba, sizden küçük bir şey rica edebilir miyim? Arabam yolda kaldı ve gitmiyor. Acaba içinizden biri anlar mı bu işten. Şimdi çekiciler ile uğraşmak istemem" dedi.
Şoför koltuğunun yanında oturan diğerine dönerek bakınca adamdan onay aldı.
Bu durum egosunu da okşamamış değildi.
"Ben biraz anlarım size yardım edebilirim" dediğinde Seher elini saçına götürüp güldü.
"Ay gerçekten mi çok teşekkür ederim."
Gözünü Seherden çekip yanındakine tekrar döndü.
"Sen arabada bekle ben hemen geleceğim." Dediğinde diğeri onu onayladı . Arabanın kapısını açıp dışarı çıktı.
******
Hulusi ise bodrum kata doğru giderken ensesine dayanan silah ile kalmıştı. Hızlıca arkasını dönecekti ki adam,
"Yerinde olsam hiç denemezdim bile bey amca" dediğinde Hulusinin karşısına karısı ve torunu çıktı. Karısının anlına silah dayanmışken gözleri korkudan titriyordu şimdi. Maalesef Seher haber vermekte geç kalmış, silahını alıp aşağıya inmeye hazırlanırken yakalanmışlardı.
Hulusi ellerini kaldırırken birisi omzuna astığı tüfeği ve belindeki silahı alırken diğeri karısının kafasına vurarak "Şimdi yürüyün!" dedi. Yaşlı kadın silah zoruyla yürürken kucağındaki Emir ağlamaya başlayınca hızlıca torununa sarıldı kadın,
"Sakin ol oğlum! Geçecek hepsi geçecek baba gelecek" dediğinde adam, "Sustur şu çocuğu yoksa sıkacağım kafasına bir tane" dediğinde merdivenlerden inmeye başlamışlardı bile.
Ali kolundaki saate bakarken silahının ucunu sallayarak konuştu, "Hadi ama bir karar ver sende! Bak benim fazla vaktim yok. Bir an..." dediğinde telefonu çaldı. Genç adam telefonunu çıkarıp arayanın kim olduğuna bakmadan açınca "Yaa öyle mi hemen?" diyerek gülümsedi ve telefonu kapattı. Bilgisayarın yeniden bir iki tuşuna dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu 2 Hesap
ActionKapak tasarım @lavender_odor a aittir. Ne adalet bekçisi,ne de kanun kaçağıydım artık . Arada , arafta kalmış , duygularının kaybetmiş , umudunun yerine ölümün soğunu doldurmuş hiç kimseydim. Ben gri olmuştum. İnsanlar üçe ayrılır ; Beyaz olanla...