Merhabalar.
Bu bölüm bombaları patlatıp patlatıp kaçıyorum. Kontrol etmedim. Hatam varsa affola. Yorumlarda buluşuruz.
Beyefendi yerinden kalkıp iki elini de masaya vurduğu zaman bir damla kehribar renkli sıvı bardağın içinden dışarıya fırlamıştı.
"Ne dediğinin farkında mısın sen?" Eren Kazım'ın cesedinin yanında bulduğu kağıdı masaya fırlatırcasına atarak cevabını verdi. herkesin önünden kaçtığı adamın karşısında diklenebilen ona karşı durabilen nadir insanlardan biriydi. Daha doğrusu beyefendi henüz onu ortadan kaldırmamıştı.
Beyefendi bakışlarını Eren'in yüzünden çekti. Bu adam bugün buraya böyle ölümden korkmadan gelebildiyse eğer mesele gerçekten büyük olmalıydı. Eren'in canından daha önemli, canını feda edebileceği kadar kıymetli olan olmalıydı.
Sinirle okunan satırlar hemen ardından beyefendinin avucunda yok olurken yeşil gözleri alev aldı. Hemen ardından parmağında üçgen ve dairelerden oluşan yüzüğünü okşayıp Cengiz'in kalemini kırmaya hazırlandı. Tok ses önce ses tellerini hemen ardından da odasını inletti.
"Hazırlanın Cengiz'in deposuna gideceğiz!" dedi.
*******
Bir tarafta karanlık kendi içinde seni oyunlar çeviredursun, öte tarafta Hasan ise Ramiz ile görüşmek üzere kendine verilen adrese gelmişti. Görev için kiralanan lüks aracını, gösterişli restorandın önüne hızlı bir manevra ile bıraktı. Aracın kapısını açtı ve ben buradayım diyen süslü kıyafetleri ile inerek karşısındaki binayı süzdü. Aracının kapısını kapatırken yanına yaklaşan vale "Hoş geldiniz efendim" diyerek hafifçe başını eğdiğinde Hasan elini arkadan çevirip anahtarı attı.
"Güzel bir yere çekin lütfen" diyerek merdivenlere yöneldiğinde Akif "Lan gören de araba gerçekten senin sanacak." dediğinde Hasan sakalını kaşırmış gibi yaparak "Zaten öyle."dedi. Akif "Arabanın kirası maaşın kadar Hasan. Arabaya bir şey olursa emekli olana kadar taksitini bitiremezsin söyleyeyim" dediğinde İsmet içeriden çıktı. Kapının ağızında karşılaştığı adama elini uzatarak "Hoş geldiniz Hasan Bey" dedi.
Hasan gözündeki gözlükleri çıkararak "Hoş buldum." dedi ve İsmet'in elini nazikçe tutup öptü. İsmet elini nazikçe çekip gülümsemesi ile teşekkür ettikten sonra "Buyurun içeriye" dedi. Hasan "Önden bayanlar" diyerek geçişine izin verdiğinde İsmet önde Hasan arkada içeriye girdiler.
"Kuş yuvaya girdi." dedi Gamze. Hemen bir kaç tuşa basarak konuştu. "Maske beni duyuyor musun?" dedi. Akif üzerine giyindiği teknik ekip kıyafeti ve kamufile ettikleri aracın içinden konuştu.
"Biz yerimizdeyiz merkez." dedi. Gamze hemen başka bir bilgisayara geçti. "Beni dikkatli dinleyin. On beş dakika sonra asansörlerin bakımı için şirketten görevliler gelecek. Görevlileri ben arayıp geri döndüreceğim ve siz görevli kılığında içeriye sızacaksınız." dedi.
"Daha sonrasında siz içeriye girdiğinizde Seher bodrum katına inip yangın çıkaracak ve eğlence başlamış olacak." dedikten sonra "Binanın analizini yaptım hedef bilgisayar üçüncü katta. Hasan siz kaçtasınız?" dediğinde Hasan ellerini arkaya atıp kameraya doğru eliyle iki işareti yapınca Gamze "Pekala gençler adamımız ikinci katta olacak." dedi.
"Bu iş eğlenceli olacağa benziyor." dedi Seher. Kendisi temizlik görevlisi kılığına girmiş ve şimdi üçüncü katı temizliyordu.
Hasan sonunda üçüncü katta çıktı. Seher ile kısa bir bakışma yaşarken Seher kafasını hafifçe eğip işine devam etmeyi seçti. Plan basitti. Şimdi Hasan içeride anlaşmayı yaparken Yavuz, Akif ve Osman üçlüsü de asansörlere bakım yapmaya geldiklerini söyleyerek içeriye girecek. Hasan onları oyalarken diğerleri de İsmet'in bilgisayarına sızacaktı. Seher ise Akif içeriye sızarken kollayacaktı. Hedef bir şekilde partiye sızmaktı ki ekip bunu sorunsuz halletmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu 2 Hesap
ActionKapak tasarım @lavender_odor a aittir. Ne adalet bekçisi,ne de kanun kaçağıydım artık . Arada , arafta kalmış , duygularının kaybetmiş , umudunun yerine ölümün soğunu doldurmuş hiç kimseydim. Ben gri olmuştum. İnsanlar üçe ayrılır ; Beyaz olanla...