Merhabalar ...
Size uzun bir bölümle geldim. Bölümde hatalar olabilir. Yetiştirmek adına kontrol etmeden yayınlıyorum. Hatamız varsa affola.
Daha fazla konuşmadan iyi okumalar.
Berfu'nun eli çok kısa bir süre havada kalmış Cenk elini sıkmıştı.
"Hoş geldiniz Berfu Hanım" demiş ve Çağatay'da Berfu'nun elini sıkmakla yetinmişti. Eren bu kısa tanışma faslının hemen ardından "Tanışma faslı bittiğinde göre hadi çöplüğümüze geçelim. Konuşulması gerekenler var" dedi.
Çağatay'ın kaşları çatılmıştı bile. Çöplük derken neyi kastetmişti bu adam. Gerçekten çöplüğe gidecek değillerdi her halde.
"Çöplük benim intikam planı için annemin mirasından kalan eski bir depo. Zamanında dedem işletiyormuş ancak o öldükten sonra annem kocasının baskısı yüzünden yönetmediği için terk edilmişti. Ta ki şimdiye kadar. Konvoy halinde gitmek dikkat çekebilir. Eren amca sen diğer yoldan git. Berfu da seni takip ederken ben Çağatay ile bilinen yoldan gelelim. Orada buluşalım" dedi. Daha ilk dakikada bir liderlik yarışına girerken diğerleri kafa salladı.
Çağatay, "O zaman gidelim" dedi ve arabayı işaret etti. İki genç adam arkasına döndü. Çağatay Cenk'in önüne geçip şoför koltuğunun kapısını açtı. Çağatay arabaya geçerken Cenk çoktan yanına geçmiş, o da anahtarı yerine takıp kontağı çevirip arabayı çalıştırdı.
"Sence bu kız güvenilir mi?" Dedi Cenk.
"Bilemiyorum. Bu işin içine niye girdiğine bağlı değil mi?"
"Eren amca bulmuş, zamanında babamın canını yaktıklarından birinin çocuğuymuş. Sağlam kız olduğunu söyledi. Bu kızı Cengiz'in yanına sızdırmak istiyorum" diyerek cümlesini tamamladı.
"Sağa döneceksin" dedi. Çağatay sağa dönmek için kırmızı ışıkta durup "Cengiz'in yanına mı? Kurda kuzu yollanır mı? Planı tam anlamıyla bilmiyorum ancak bu kız yerinde Cengiz'in yanına benim gitmem gerekli. Hatta dur Albastı ile onu da indirelim olmaz mı? "dediğinde Cenk,
"Çok boş vaktin var galiba, biz hiçbir şeye dokunmayacağız Çağatay. Sadece fitilin ucunu yakıp onların birbirini patlatmasını bekleyeceğiz. Tam tamına beş bombanın pimini çekeceğiz" diyerek önüne döndü.
"Aklından neler geçiyor senin?"
"Hepsini anlatacağım, hepsini konuşacağız" dedi ve gri renkli arabanın yolu bu sefer okula veya istihbarat binasına değil intikama döndü.
Sabah toplanmış olan ekip ise Hasan'ın meselesini konuşuyordu. Akif Hasan'ın saçını karıştırıp "Aferin lan kıdemli çaylak" dediğinde Seher, "Akif haklı kadını güzel etkiledin şimdi. İki hafta içinde onu etkileyeceğine kesin gözü ile bakabiliriz. Sonraki hedef yemek bir sonraki de belki de ev olmalı. "
"Ama evden önce ofisine sızmak lazım. Bu akşam bir mesajla işe başlayabilirsin bence. O gece bana eşlik ettiniz için teşekkürler" diyerek göz kırptı Osman. Akif "Aman diyene bak sanırsın Kazanova Sana laf düşmez çaylak " dediğinde Osman , "Yahu Akif neyin çaylaklığı aynı yaşta aynı tecrübeye sahibiz." Dediğinde Akif, "Kardeş ne olursa olsun bu ekip bizimle kuruldu biz asıl üyeleriz. Benim çaylağımsın işte. Hatta Hasan'ın da. Çünkü o senden önce geldi.
"Bir ay var aralarında " dedi Seher. Bu adama karşı muhalif olmaya bayılıyordu.
"Bir ay "dedi Seher
"Bir ay üç ay hiç fark etmez. Önce gelen kıdemlidir." Dedi. Seher
"Bence önemli olan çenendeki kilidi sıkı tutup diğer herkesin kilidini açmak olmalı . Ayrıca Neyini beğenemedin bay çok bilmiş bence gayet iyi bir giriş" dediğinde Akif,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu 2 Hesap
ActionKapak tasarım @lavender_odor a aittir. Ne adalet bekçisi,ne de kanun kaçağıydım artık . Arada , arafta kalmış , duygularının kaybetmiş , umudunun yerine ölümün soğunu doldurmuş hiç kimseydim. Ben gri olmuştum. İnsanlar üçe ayrılır ; Beyaz olanla...