Wtorek. Najgorszy dzień tygodnia, gdyż mam dzisiaj same przedmioty ścisłe. Dlatego też niechętnie zwlokłam się z łóżka ogarniając swoje potrzeby. Założyłam jakąś koszulkę i jeansy po czym skierowałam się na dół do kuchni. Rodziców już nie było tak samo z resztą jak Joonse. Miałam dzisiaj na drugą lekcje więc, przynajmniej chociaż trochę się wyspałam.
Do: Jungkookie
Tylko Uważaj na siebie
Od: Jungkookie
Dobrze, skarbie. Miłego męczenia się na lekcjach <3
Skurczybyk wyjechał na kilka dni do Busan do babci. Też chciałabym pojechać do babci, do Busan by ją odwiedzić. Wkońcu zbliża się nowy rok, czyż nie ale jeszcze wcześniej wigilia i moje urodziny, które jak mówiłam na tej pamiętnej imprezie chce spędzić sama.
Spojrzałam na godzinę i skierowałam się na ganek by założyć płaszcz oraz buty. Wzięłam torbę i skierowałam się na zewnątrz. Zamknęłam drzwi uprzednio biorąc parasol. Szłam mokrym chodnikiem, obserwując wszystko co dzieje się wokół mnie. Z każdym większym powiewem wiatru drzewa zostawały, pozbawiane kolorowych liści. Niebo zasłonięte było szarym puchem, z którego spadały krople deszczu odbijające się od mojej parasolki. Stanęłam przed bramą szkoły lekko się wahając. Ostatecznie przeszłam szkolny parking i stanęłam w murach szkoły. Odwiesiłam płaszcz jak i parasolkę.
- Soyoon! – spojrzałam na wkurzoną blondynkę, która zmierzała w moją stronę.
- Dlaczego, do mnie nie zadzwoniłaś wczoraj o osiemnastej? – spytała łagodniej. Podrapałam się nerwowo po karku nie wiedząc za bardzo co mam jej powiedzieć.
- Eh, wybacz Chan ale to są babskie sprawy – chłopak jedynie machnął ręką odchodząc. Pociągnęłam blondynkę w stronę nieużywanych od dawien dawna damskich toalet.
- Wczoraj prawie, doszło do pewnej rzeczy z Jeonggukiem.
- Czekaj co-
- No to. Nie wiem jak to się stało. Faktycznie jesteśmy razem ale. O Kurwa wypaplałam – złapałam się za usta a dziewczyna odrazu się an mnie rzuciła.
- Moje marzenia się spełniają! – krzyknęła stając na jednym ze zlewów.
- Rosé, opanuj się – zaśmiałam się widząc jej podekscytowaną mimikę twarzy. Dziewczyna mocno mnie przytuliła, przy okazji dusząc.
Byle by wytrwać z nią do piątku
♡︎ ♡︎ ♡︎
Wybaczcie, że tak krótki ale stwierdziłam, że trochę ukróce wam Wasze męki i za dwa rozdziały będzie ta feralna impreza c:
CZYTASZ
𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑳𝒆𝒕 𝑴𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒀𝒐𝒖 | 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒆𝒐𝒏𝒈𝒈𝒖𝒌
Romance𝑫𝒓𝒖𝒈𝒂 𝑪𝒛𝒆̨𝒔́𝒄́ "𝑰'𝒎 𝑵𝒐𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑶𝒏𝒍𝒚 𝑶𝒏𝒆" Po tragicznym wypadku, na drodze Soyoon pojawia się mężczyzna, który spowodował iż dziewczyna się w nim zadurzyła. Jeongguk, nie może pogodzić się z wypadkiem Soyoon i obwinia o to siebi...