***
Felszabadult nevetés tört fel belőle, ahogy a hátára gördült. Meztelen teste izzadtságtól csatakozott, alaposan megdolgozott.
– Ez jó volt – lihegte.
A férfi, aki eddig alatta volt, nyekkenve a hasára huppant. Kezét-lábát széttárta a matracon, ernyedten feküdt. Ő is kapkodva szedte a levegőt.
– Te aztán nem apróztad el – mondta.
Álmos melléje kúszott. Az ajkára harapott, játszadozott vele, nyelvével felfedező útra indult. Egy rövid, de heves és vad csókolódzás bontakozott ki.
– Azért remélem, jó volt — lehelte az ajkaknak.
– Életem legjobb estéje – vigyorgott rá a másik. – Benned aztán van spiritusz! Még sosem találkoztam olyannal, aki így bírta volna.
– Hát, volt kitől tanulnom. – Álmos közelebb húzta magához, és annak hajával kezdett el babrálni. Barnabás jutott eszébe, ahogy a szőke tincseket forgatta ujjai között. Vágyakozva gondolt rá, hogy milyen lenne szívszerelmével lefeküdni. – Az exem sokkal durvábban nyomta, egy időben versenysportoló volt. Arról nem is beszélve, hogy két méter magas. Van súlya rendesen.
– Egy ekkora pasit érdekes lehet megrakni. Milyen?
– Ő volt az, aki dugott engem. Ne akard megtudni.
– És miért az exed? Nagy ember, de kicsi farokkal?
– Egy kapcsolat nem csak szexből áll – válaszolta egy kis gondolkodási szünet után Álmos. – Ennyi legyen elég, nem akarok beszélni róla.
– Oké.
Álmos annyira megszokta, hogy gazdáját szinte mindig elkezdi simogatni-masszírozgatni az együttlétek után, hogy a mellette fekvő férfit is elkezdte nyomkodni. A vállánál kezdte, fokozatosan haladt le annak csípőjéig.
A társkeresőn szedte fel, amire már hetekkel korábban felregisztrált. Nem szedte le az alkalmazást – Korvin beleegyezése nélkül a telefonja eleve nem engedte meg, hogy letöltsön valamit –, hanem böngészőn nyitotta meg, használat után azonnal kitörölte a keresési előzményekből. Azzal a dumával ismerkedett, hogy egy orr-fül-gége műtét miatt két hétre Angliából visszatér Budapestre, és erre az időszakra keres magának partnert. Több férfival is csetelt, végül az egyik mellett döntött. Előző nap, közvetlenül a ketrecből való csodálatos szabadulás után találkozott vele élőben, aznap pedig megejtették az első szeretkezést.
Nem fedte fel valódi kilétét. Hogy elrejtse az árulkodó jeleket, nyakát jó alaposan körbetekerte gézzel, mint aki torokműtéten esett át, a tetoválását pedig eltüntette alapozóval és púderrel. Tökéletes álcát öltött magára.
Korvint is kiiktatta az éterből. Az már megérkezett Bora Borára, beszéltek is egymással telefonon. Álmos aznap este megvárta, míg gazdája lecsekkolja őt, majd letépte magáról a péniszketrecet, „felöltözött", és szalad is pasija várbeli lakására. A telefont kikapcsolta. Ha gazdája esetleg rákérdezne, miért nem vette fel, azt mondaná, hogy az az esti, Várban megejtett séta során lemerült.– Hé, Zoli. Azt a póz, amit utoljára csináltunk, azt honnan szedted? Az exedtől tanultad?
– Nem – felelte Álmos. – Egy melegeknek szóló káma szútrában láttam, mindig is ki akartam próbálni valakivel. Miért kérded?
– Azért, mert marha jó volt!
Álmos fülig elvigyorodott. Egy hirtelen ötlettől vezérelve megfordította barátját, annak férfiassága fölé hajolt, és bekapta. Úgy dolgozott rajta, mint akinek meg se kottyant az, hogy partnerét majdnem ájulásig döngette. Most is az őrületig kényeztette.
YOU ARE READING
Korbácsra nevelve - második kötet
General FictionKorbácsra nevelve - egy rabszolga története. Második kötet. -- Álmos, minden pillanatban attól tartva, hogy ura leszidja, óvatos mozdulatokkal rátette saját kezét a férfiéra. Megragadta, és közelebb húzta magához. Egy apró csókot lehelt rá. - Gazd...