Yemin Ederim

800 57 42
                                    

Hünkâr ve Ali Rahmet öyle sarılı halde dururken kapının çalınmadan açılmasıyla ikisi de irkilmişti. Ve kapıdan gelen oooo sesleriyle kapıya dönmüşlerdi.

M: Abi biz çok yanlış zamanda gelmişiz.

Yılmaz gülerek onaylamıştı onu.

M: Gençler biz hiç gelmemişiz gibi siz devam edin bir ara aşağıya da uğrayın ama tamam yalnız kalın diye bıraktık ama aklımıza 20 yıllık özlemi bir günde gidermeye çalışacağız gelmedi. Açlıktan ölelim mi ya sizi beklerken.

Masal'ın bu tatlı sitemi hepsini gülümsetmişti.

Ali Rahmet'in komutu ile hep beraber aşağı inmişler ve kahvaltı etmeye başlamışlardı. Masal'ın hızlı hızlı yemesi Ali Rahmet'in dikkatini çekmişti.

A.R: Masal yavaş kızım, önünden alan yok ki :)

Masal ağzındaki lokmayı zorda olsa yutarak cevabını verdi.

M: Pardon Ali Rahmet Bey yataktan kalkmadığınız için olmasın.

Hünkar'a göz kırpıp devam etti. Hünkâr ise anında başını yere eğmişti kendi evladından utanıyordu resmen.

M: Biraz daha gelmesek açlıktan ölebilirimdim ya ben.

Son söylediği ile Hünkar'da başını yerden kaldırmış hep beraber Masal'a gülmüşlerdi.

M: Ya bana güleceğinize kahvaltınızı etsenize biraz daha yemezseniz abi senin tabağında gözüm var:)

Yılmaz hemen tabağını önüne çekmiş ve yemeye başlamıştı. Onunla birlikte Hünkâr ve Ali Rahmet'te yemeğine dönmüşlerdi...
Kahvaltı edilip herkes koltuğa geçmiş muhabbet ediyordu...

A.R: Yıl...

Ali Rahmet'in konuşmasını çalan kapı sesi durdurmuştu. Salondan seslenmişti.

A.R: Nazire kapıya bakın kızım..

İçerden ses gelmeyince tekrar seslenmişti:

A.R: Nazire, Allah Allah yukarda heralde.

Y: Tamam baba ben bakarım.

( Açın artık gelen geri gidecek 😂😂)

Yılmaz kapıyı açmış karşısında gördüğü kişiyle hem çok şaşırmış hem de çok sevinmişti. Gülümseyerek boynuna atladı.

Y:Büşra Ablaaaa...

Büşra'da Yılmaz'a sıkıca sarılmıştı.

B: Dur deli oğlan dur gelmeden can vereceğim senin yüzünden.

Y: Napayım ya çok özlemişim seni.

B: Ben de çok özledim kuzum. Nerede o hayırsız baban.

Y: İçerde. Sana bir sürprizim var Büşra abla çok mutlu olacaksın.

Kolundan sürükleyerek Yılmaz Büşra'yı içeri götürmüştü.
İçeri girdiklerinde herkesin gözü kapıdaydı.

AŞK ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin