Bana Bir Masal Anlat Baba

965 46 46
                                    

Ali Rahmet hala duyduğu ismin şokunu yaşıyordu. Nasıl yani karısı, Yaman Hanım'ı , ömrü ... Hayalini başkası ile mi gerçekleştirmişti. İlk defa ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Başı dönüyor hiçbir şeyi algılayamıyordu. Bir an düşecekken onunla aynı şaşkınlığı yaşayan Masal tutmuştu onu. Babası... Bunca zaman sesini , konusunu duymayı beklediği  adam karşındaydı işte. Babalar kızların ilk aşkıdır derler ya Masal için de bu geçerliydi. Ali Rahmet'i ne kadar görmemiş olsa da o onun ilk aşkı ilk kahramanıydı.  Her gün her gece bu kadar güçlü oluyorsa Ali Rahmet sayesindeydi. Annesi ne demişti babaların güneşi hiç batmaz o yüzden gölgesi hep senin yanında... Bu doğruydu işte hep gölgesi onun yanındaydı. Sadece Ali Rahmet'in henüz bundan haberi yoktu.
Hünkâr ise hem korku hem heycanla onlara bakıyordu. Bu sessizliği dışardan gelen ses bozdu.

Y: Baba

Ali Rahmet duyduğu sesle Masal'dan elini çekmişti.

A.R: Evlat ...

Masal duyduğu ile çok üzülmüştü. Yıllarca bu sözü beklemişti ama şimdi babası ondan elini hadi çekmiş hayalini abisi ile gerçekleştiriyordu.

Y: iyi misin ?
A.R: iyiyim evladım iyiyim.
Y:Aa Hünkar Hanım nasılsınız ? Kusura bakmayın babamı öyle görünce

Masal bu duruma şaşırmıştı. Nasıl yani abisi annesini tanıyor muydu? O zaman neden hanım diyordu.

H: estağfurullah oğlum iyiyim sen nasılsın ?

Yılmaz'ın artık bu durum canını sıkıyordu bu kadın neden sürekli ona oğlum diyordu. Yoksa korktuğu başına mı gelmişti. Masal için ise sanırım şaşkınlık gecesiydi. Annesi abisine oğlum diyor o ona hanım diyordu.

Y: Ben de iyiyim

Yılmaz babasının elini tutunca Masal'ın iyice gözleri dolmuştu o da babasının korkusuzca elini tutmak istiyordu Hünkâr konuşacakken bu duruma daha fazla dayanamadı ve o konuştu.

M: Anne gidelim mi ? Ben çok acıktım.

Hünkâr Masal'ın gözlerinde ki hayal kırıklığını görüyor daha da korkuyordu.

H: Gidelim kızım , iyi geceler .
Y: iyi geceler .

Hünkâr ve Masal kendi masalarına dönmüş sakince otururdu. Yılmaz ve Ali Rahmet içinde aynı durum geçerliydi . Hünkâr ise Masal'ın bu sessizliğinden korkuyordu. Eskisi gibi susmasını istemiyordu.

❤️ Flaşbeck ❤️

Masal doğalı 5 yıl olmuştu... Oğlunu kocasını görmeyeli beş koca yıl... Yılmaz artık 10 yaşındaydı. Okula başlamıştı. Hünkâr ise o bir defa olsun okula uğurlayamamıştı. Gömlekleri dolaptan aldı koklamaya başladı. Ağlıyordu yine sessiz sessiz. Duyduğu sesle irkildi. Gelmişti işte kabuslar yeniden başlıyordu. Masal ... Hemen kalkıp kızının odasına gitti. Yoktu ... Nerdeydi bu kız. Koşarak aşağı indi. Karşındaydı işte  katili... Hayallerinin umudunun geleceğinin katili ... Adnan Yaman... Tiksinerek baktı yüzüne . Gitmek isterken duydu o nefret ettiği sesi.

A: oo karıcım beni koşarak mı karşılıyorsunuz ? Gözlerim yaşardı. Bileydim daha erken gelirdim.
H: Ne demessin çık önümden işim var.
A:Ne işi
H: Sanane

Adnan Hünkar'ın bu sözü ile üzerine yürümeye başladı. Hünkâr Adnan ve duvar arasında kaldı. Korkuyordu ondan ölesiye korkuyordu. Ama güçlü durmak zorundaydı. Kocası için oğlu için kızı için... O Yaman Hanımdı. Ali Rahmet'in Yaman Hanım'ı...

AŞK ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin