Ayrılık kadermiş

818 47 59
                                    

Orda ne kadar kaldığından haberi yoktu. Ağlamaktan gözyaşı akmıyordu artık. Kafasında tek kelime yankı yapıyordu Hünkâr Yaman geri döndü. Dayanabilir miydi bunca sene sonra tekrardan onu görmeye ? Sesini duymaya aynı gökyüzü altında olup onsuz uyumaya hiçbir şey bilmiyordu bunca sene sonra neden Çukurova'ya dönmüştü niyeti yeniden acı mı çektirmekti ona yaşadıkları yetmiyor muydu sanki 20 yıldır. Oğluyla bir başına bırakıp çekip giden o değil miydi sanki şimdi hangi yüzle çıkacaktı karşıma hadi beni geçtim dedi içinden ya Yılmaz ona ne diyecekti 20 yıl o gittiğinde yılmaz 5 yaşındaydı nasıl anlatacaktı ona annesiz geçen 20 yılını bunun hesabını nasıl verecekti evladına.
A.H: Ah Hünkâr ah nasıl affedeyim ben seni kalbim halâ her atışında Hünkâr diye atıyor 20 yıl sonra yine senin adını duyunca attı. Nasıl affedeyim seni ki bu kalp yeniden atsın nasıl affedeyim gecelerim uykuyla geçsin nasıl affedeyim gözyaşlarım akmasın ha Hünkâr nasıl affedeyim oğlum sana anne diyebilsin ah be Yaman Hanım adın bile yine elimi kolumu bağladı. Görmeden affetmeyi düşünüyorum seni ama asla affetmeyeceğim Hünkâr Yaman duyuyor musun beni asla ...
Yeniden başladı ağlamaya onu izleyen kişi de onunla beraber ağlıyordu sesi çıkmadan 20 yıldır ne zaman çıkabilmişti ki sesi şimdi çıksın sevdiği adam karşısında onun için ağlıyor ama gidip sarılamıyordu ağlama sevgilim ben seni hiç terk etmedim diyemiyordu.
Hünkâr: Bitecek sevgilim affedeceksin beni biliyorum. Ben seni asla terk etmedim Ali Rahmet ne oğlumu ne de seni dinleyince anlayacaksın beni o zaman soracağım ben sana affetmeyeceğim kelimesini bak nasıl trip atıyorum sen de güldürmeye çalışırsın beni eskisi gibi ben dayanamam sana senin bana dayanamayacağın gibi.
Hünkâr gelen sesle içinde ki sesi susturdu yine aynı ses sevgilisinin sesi nasıl özlemişti duymayı gözyaşları aka aka dinlemeye başladı
A.R:Her aşkımda sen vardın
bitmez sandığım her rüyamdın
her sabah sana uyandım
her akşam sensiz kaldım
kaç yemin bozdum yoluna
yolumdan döndüm gözünün yaşına
kaç yağmur yağdı yoluma
öldüm öldüm dirildim uzakta
biri varmış birileri yokmuş
zaman gelmiş ecelimi vurmuş
gözlerim görmezmiş
fırtına dinmezmiş
ayrılık kadermiş, kaderime küstüm( 70'lere ait değildir heralde ama ben bu şarkıyı çok severim ☺️ o yüzden koydum bir de şuan uygun bence durumlarına koyduğum şarkı isteyenler dinleyebilir neyse devam edelim☺️)
Ben de her sabah sana uyandım Hünkâr ama her akşam o yatağa girdiğimde soğuktu bir taraf aynı orda ki gibi her akşam sensiz kaldım .
Ayrılık kadermiş keşke böyle olmasaydı bizim kaderimiz Hünkâr şuan adını sayıklamak yerine sana sımsıkı sarılmak isterdim . Saatine baktı çok geç olmuştu oğlu merak ederdi onu ayağa kalktı son kez ağaca baktı kısık bir sesle seni çok özledim.
Arabasına doğru yol aldı o gidince Hünkâr çıkmıştı saklandığı yerden duymadım mı sanıyorsun sevgili ben senin sustuğunu dahi anlarım ben de seni çok özledim Ali Rahmet çok özledim. Boyunda ki kolyeye baktı alyansı vardı 20 yıldır orda kalbinin üstünde duruyordu. Sahibi de kalbinin içinde değil miydi sanki elleriyle gözyaşlarını sildi şimdi ağlama zamanı değildi oğluna kocasına kendini anlatma zamanıydı kendini toparladı ağaca baktı bizim sevdamız gibi dedi ağaçta ki isimler de ilk gün ki haliyle duruyor çocukca bir sevinç kapladı içini umudunu yeniden kazanmıştı işte .
H: Bu ağaç bizim mührümüz ey sevgili o dahi söküp atamamış bizi sıra ben de Ali Rahmet bu ağacın altında yine sarılacağız biz sen bana yine bu ağacın altında seni seviyorum diyeceksin .
O da yola koyuldu ama yolda ki kötü sürprizden haberi yoktu. Ali Rahmet arabasına binmiş ama Yılmaz merak etmiştir korkusuyla çok hızlı kullanıyordu. Akan gözyaşları da ona yola bakma fırsatı vermiyordu. Aniden direksiyon hakimiyetini kaybetti ve son gördüğü şey arabadan çıkan dumanlar oldu. Hünkâr ağacın önünden ayrılmış arabasına binmiş aklında Ali Rahmet'i ve Yılmaz'ı düşünerek yol alıyordu. Aniden kalbi sıkıştı nefes alamadı arabayı durdurdu durduğu an da gözlerine inanmadı Ali Rahmet'in arabası kaza yapmıştı. Acı ama asla çıkmayan bir sesle ömrüm beni bırakma diyebildi sadece.



Fotoğraf
Durakta üç kişi
Adam kadın ve çocuk

Adamın elleri ceplerinde
Kadın çocuğun elini tutmuş

Adam hüzünlü
Hüzünlü şarkılar gibi hüzünlü

Kadın güzel
Güzel anılar gibi güzel

Çocuk
Güzel anılar gibi hüzünlü
Hüzünlü şarkılar gibi güzel

Cemal Süreya

Selam gençler bir günde iki bölüm bu bölüm biraz kısa oldu ama bir gazla yazdım 😂😂 umarım beğenirsiniz hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın 👐👐

AŞK ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin