Híres könyvek első mondatai - Misztikus / Thriller / Krimi könyvek

404 33 0
                                    

Olvashattatok tőlem már romantikus és young adult könyvek első mondatairól, most hoztam egy válogatást a kedvenc misztikus / thriller / krimi könyveimből.

#1 Stephen King – A Halálsoron

1932-ben történt, amikor még Cold Mountainban volt az állami fegyház.

#2 Rachel Vincent – Kóborok

Abban a pillanatban, amikor az ajtó kinyílt, már tudtam, hogy a fenékbe rúgás elkerülhetetlen — de hogy adni fogom-e, vagy kapni, azt még nem láttam tisztán.

#3 J.L. Armentrout – Obszidián

Csak bámultam a dobozhalmot az új hálószobámban, és azt kívántam, bárcsak bekötötték volna már az internetet.

#4 Karen Marie Moning – Keserű ébredés

Igazán egyszerű az életfilozófiám: ha egy adott napon senki sem akar megölni, az már jó napnak számít.

#5 Ransom Riggs – Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Már éppen belenyugodtam, hogy teljesen hétköznapi életem lesz, amikor nem mindennapi dolgok kezdtek történni velem.

#6 Anna Lindsey – Lány a sötétben

Rendkívül nehéz teljesen besötétíteni egy szobát.

#7 B. A. Paris – Zárt ajtók mögött

A pezsgősüveg a márvány konyhapulthoz koccan, amitől összerezzenek.

#8 – Mats Strandberg – Sara B. Elfgren – A Kör

A nő válaszra vár.

#9 Kate Morton – A tóparti ház

Már szakadt az eső, ruhája szegélyét befröcskölte a sár.

#10 Chuck Palahniuk – Harcosok klubja

Tyler munkát szerez nekem egy étteremben, nem sokkal később pisztolyt nyom a számba, és elárulja az örök élet titkát: először meg kell halni.

#11 Chanda Hahn – Bűbájtan

Ma megmentettem Brody Charmichael életét.

#12 Melissa de la Cruz – Rettegés

A Bank rozoga kőépület volt a Houston Street legvégén, ahol a kavicsos East Village az alsó East Side-dal találkozik.

#13 Dan Brown – Angyalok és Démonok

Leonardo Vetra fizikus az égett hús szagát érezte, és tudta, hogy a saját húsa az.

# 14 Aprilynne Pike – Szárnyak

Laurel cipője vidáman csattogott a Del Norte Középiskola folyosóján, ami szöges ellentétben állt gazdája hangulatával. A diákok kíváncsian fürkészték az újonnan érkezettet.

#15 Robert Galbraith – Kakukkszó

Úgy zúgott az utca, mintha legyek zümmögtek volna.

Iratkozz fel, hogy ne maradj le a frissítésekről!


-----

https://cassyblacksmith.wordpress.com/

Írástechnikai cikkek és tippek - Hogyan írjunk regényt?Where stories live. Discover now