Olvasási kihívás - Rory Gilmore

478 48 0
                                    

Bizonyára sokan ismerik közületek a Gilmore lányok életéről és mindennapjairól szóló Szívek szállodája sorozatot. Mondanom sem kell, hogy nekem az egyik kedvencem a bájos 16 éves lány, Rory, és csacsogós, kicsit bolond anyukája, Lorelai. Mind a ketten nagyszerű karakterek, érdesem tőlük tanulni. De mit is?

Aki akár egy részt is látott a sorozatból, azt tudja, hogy Rory megszállott könyvmoly, ami önmagában nem is lenne furcsa, de Rory fiatal kora ellenére arról híres, hogy nagyon komoly témájú történeteket is egymás után fal.

A List Challenges nevű oldalon található egy kihívás lista, ami tartalmazza az összes olyan könyvet, ami megjelent a 7 évados sorozatban. Az oldal szerint ugyanis 339 db könyvet lehetett látni az epizódokban ilyen-olyan formában.

Hogyan kapcsolódik ez az íráshoz? Érdemes nem csak egy stílust olvasni, hanem minden témájú könyvet kezünkbe venni, hiszen nemcsak széles tudáshoz juthatunk, de ezáltal gazdagodik is szókincsünk.

A listában ráadásul bejelölheted, hogy Te melyik könyveket olvastad, így megkaphatod egyéni csúcsodat.

Itt érheted el a listát: https://www.listchallenges.com/rory-gilmore-reading-challenge

Jó szórakozást! 🙂

https://cassyblacksmith.wordpress.com

Írástechnikai cikkek és tippek - Hogyan írjunk regényt?Where stories live. Discover now