Híres könyvek első mondatai - Romantikus könyvek

632 53 1
                                    

Korábban a kedvenc young adult könyveim kezdő mondatait hoztam el nektek, most lássuk a kedvenc romantikus regényeim első mondatait.

#1 Jojo Moyes – Mielőtt megismertelek

Amikor a férfi kijön a fürdőszobából, a lány már ébren van.

#2 Nicholas Sparks – A leghosszabb út

Tizenhét éves koromban örökre megváltozott az életem.

#3 Cecelia Ahern – Ahol a szivárvány véget ér

Alexnek
Meghívlak a hetedik szülinapi zsúromra, április 8-ára keddre.

#4 Jessica Sorensen – Callie, Kayden és a véletlen

Az ÉLET CSUPA SZERENCSE, például amikor az ember jó lapokat kap, vagy egyszerűen csak jókor van jó helyen.

#5 Matthew Quick – Napos oldal

FEL SE KELL NÉZNEM AHHOZ, HOGY TUDJAM, Anya jön megint meglepetés látogatásra.

#6 Sophie Kinsella – Emlékszel rám?

Pont ez az egy az összes vacak, ócska, csapnivaló este közül, ami csak előfordult az én vacak és ócska életemben.

#7 Nicholas Sparks – Vissza hozzád

Dawson Cole hallucinációi a fúrótornyon történt robbanás után kezdődtek: azon a napon, amikor meg kellett volna halnia.

#8 – Shannon Hale – Austenland – Vakáció Mr. Darcyval

ÁLTALÁNOSAN ELISMERT IGAZSÁG, hogy egy harmincvalahány éves nő, akinek kielégítő állása van, és mesés frizurája, nem sok mindenben szenvedhet hiányt.

#9 Jennifer E. Smith – Vajon létezik szerelem első látásra?

Nagyon kevesen múlott, hogy ne másként történjen minden.

#10 Samantha Young – London Road

HOSSZASAN NÉZTEM A MŰALKOTÁST, és azon töprengtem, vajon mi a fenét ábrázolhat.


Ezek lettek volna a kedvenc első mondataim romantikus könyvekből. Legközelebb krimik első mondataival érkezem!

Ha tetszett, iratkozz fel az e-mail címeddel, hogy ne maradj le a frissítésekről!

https://cassyblacksmith.wordpress.com

Írástechnikai cikkek és tippek - Hogyan írjunk regényt?Where stories live. Discover now