Merhaba guzularım nasılsınız?
Ben iyiyim
Bu bölüm şu ana kadar yazdığım en ama en uzun bölüm. bundan daha uzununu da okuyacaksınız ama o gelene kadar bu muhteşem uzun bölüme en az yirmi(20) yorum istiyorum ona göre. Yoksa küser giderim
yıldıza dokunmayı sakın unutmayın
Raphael Lake-Prisoner
Buray-Olmuşum Leyla
Mavi Gri- İlaç Ol Yaralarıma
Aleyna Tilki(Yıldız Tilbe)- Yalnız Çiçek🔥
Çok garipti hayat. Çok çok garip.
Yıllar sonrası için plan yaptığın ama bir saniye sonrasını hesaplayamadığın...
Bilinmezliklerle, hesaplanmazlıklarla doluydu işte. Bir de hiçbir şeyi biz seçemiyorduk. Doğmayı, yaşamayı, ailemizi... seçemediklerimizle ve hesaplayamadıklarımız arasında geçen bir curcunaydı belki de.
Soğuk rüzgarlar esiyordu o gün. Hem de buz gibi soğuk rüzgarlar. Tenimi ara ara ürperten beni rahatsız hissettiren soğuk rüzgarlar.
Dışarıda esen o soğuk rüzgarlar şimdi tam salonun ortasındaydı.
"Bu ne demek!" diye yükseldi Rojbin hanımın sesi. Deminden beri ara ara yükselip alçalıyordu. "Ay vallahi çıldıracağım!" derken ellerini başından kayan şalının açık bıraktığı siyah saçlarına attı. "Vallahi de billahi de çıldıracağım!"
"Sakin ol hala." Derken Bircan abla onu oturtmak istemişti ama pek mümkün değildi.
"Vallahi aklımı şuracıkta yitirivereceğim." Diye mırıldanırken Bircan ablanın zorlamasıyla arkasındaki koltuğa oturuverdi. Ellerini dizlerine vurdu sertçe.
"Anne sakin olur musun?" Ve Berfin sanki bombanın fitilini ateşlemişti o an. Çünkü Rojbin hanım hızla tekrar ayağa fırladı.
"Yav kızım sen beni kalpten götüreceksin öyle? Yav elin adamını peşine takıp gelmek nedir!"
"Peşime takmadım," diye itiraz etti Berfin. "Elinden tuttum getirdim."
"Hele dediğine bak!" dedi kahkahayla Rojbin hanım. Sinir gülmesiydi bu. "Karpuz getiriyor sanki! Elinden tutmuşmuş! Kız sen bizi rezil mi edecesin ha! Elin adamıyla konağa gelmek nedir!"
"Kötü bir şey mi yaptım ben!" diye itiraz dolu bir şekilde yükseldi Berfin.
"Dediğine bakın!" diye çırpındı Rojbin hanım Gülsüm hanım ve Bircan ablanın kolları arasında. Dilan omzundan sarkan okul çantasıyla girerken içeri şaşkınlıkla kalmıştı eşikte. "Yav bir şey desenize!" dedi etrafına bakıp.
"Sen hele bir sakin ol." Diye Gülsüm hanım geri oturttu onu. Dilan da yanıma gelip hafifçe koluma dokunmuştu.
"Yenge ne oluyor?" fısıldadı kulağıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Teen Fiction'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...