Alıntı-24

3.8K 198 49
                                    

Beğenmeden geçmeyin e mi guzularım🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beğenmeden geçmeyin e mi guzularım🌸

🔥


Parmaklarım elimdeki fotoğrafın üzerinde dolaşıyordu. Bir kâğıt parçasına sıkışmış, içten bir tebessüm ve yorgun gözlerle bakan babam, şefkat dolu bakışları aşık olduğu adamın çehresinde olan annem, ağız dolusu gülen dört yaşındaki Emir ve hepsine sıkıca sarılan Kamer...

Eksik ve buruk gülümsemeler...

Evladını toprağa koyan ama diğer evlatları için yaşayan iki büyük ve içlerinde eksiklik olan iki kardeş...

Kurban bayramında çekilmiş ve yine albümde yerini alan bir kişi eksik bir fotoğraf. Abim yok... Eksiğiz... yarım bile değiliz. Yoka yakınız...

Ama abimin varlığını hissettiğim bilekliğim bileğimde. Babamın omzundan sarkan elimde parıl parıl parlıyor. Şimdi ise bileğim bomboş. Bileklik bileğindeyken ruhu sanki bizimle.

Göz pınarlarıma biriken yaşları silerken odanın kapısı açılıyor. Elimdeki fotoğrafı masanın üzerine bırakıp kalkıyorum oturduğum sandalyeden. Bakışlarımı ona değdirmeden masanın üzerindeki kitablarımı kucağıma alıp çantama koyuyorum. Zaten onun da bakışları değmiyor bana. Kulağındaki telefonla meşgul.

O gün hava bir tık serin olduğundan adımlarımı giyinme odasına attım ceketimi almak için. Üzerime geçirirken fotoğrafı almadığım dank etti. Kaybedemezdim.

Ceketi giymeyi bile unutup geri çevirdim adımlarımı. Pencerenin önüne doğru adımlamıştım ki durdum. Masanın üzerinde duran fotoğraf onun parmakları arasındaydı. Dikkatle bakıyordu elindeki fotoğrafa. Bakışlarını ağır ağır çevirdi bana doğru. Fotoğrafı bırakmadı.

Babam, annem, Emir, Kamer ve üç mavi küçük taşlı bileklikte olan Ezman'ın aile fotoğrafı...

"Bu..." dedi kaşları hafifçe çatılırken. "Bu ne?"

🔥

Sizce yeni bölümde ne olacak??

Tahminleri teorileri hipotezleri alayım

Sizce Baran bilekliği fark etti mi??

Sizce o şok karşılaşma bu bölümde mi??

Beğenmeden geçmeyin önceki bölümlerde yıldıza basmadıysanız lütfen basın olur mu?

Bu kadar okunmaya az beğeni gelince üzülüyorum ve hevesim kırılıyor.

Ha bir de hafta sonu sınavım için lütfen dua edin🌸

Sizi seviyorum Allah'a emanet olun ❤️

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin