42- RUHUMDAKİ SIZI

18.4K 982 937
                                    

Merhaba hoşgeldiiiiniiiizzzzz guzularım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhaba hoşgeldiiiiniiiizzzzz guzularım

2. Kısmı sizi sunmaktan şeref duyarım (alkış teması)

Bildiğiniz üzere geçen bölümde hikayemiz ilk kısmını final yaptı. Kaldığımız yerden ise asıl şimdi devam ediyoruz.

Yeni kısmın şerefine bol bol yorum yapmayanla küserim okkeyyymiii! hepinizden en az on yorum bekliyorum biline

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Yeni kısım için herkes buraya alev 🔥 emojisi bırakabilir mi acaba??


Ender Balkır-Ruhumda Sızı

Ayfer Vardar-Turnam Gidersen Mardin'e

Aydilge-Yalnızlık Masalı
Grup Abdal- Nenni Nenni





'Herkesin bir umudu vardır.

Bir savaşı, bir kaybedişi,

Bir acısı, bir yalnızlığı

Bir hüznü...

Çünkü herkesin bir gideni vardır,

İçinden bir türlü uğurlayamadığı.'





Aylar sonra...


Güneşin yorgun ama bir o kadar yakıcı ışıkları düşüyordu inci şehrin üzerine. Taşı altın, toprağı altın, havası altın bu şehir de artık küçük küçük uyanmaya başlamış, kara kıştan sıyrılmıştı. Hava her zamankinden daha güzel ve daha sıcaktı. Hava yumuşacıktan biraz daha sıcaktı. Etrafta sesler vardı. Kendini sokağa atan insanların sesleri. Çocuk cıvıltıları, bisiklet kornalarının sesleri, kedilerin miyavlaması. Her renkten ses, her tondan koku vardı etrafımda. En çok da taze süt mısırının kokusu.

Ilık rüzgar tenimi usul usul okşarken burnuma dolan mısır kokusunu daha da çektim ciğerlerime. 'Oh' dedim hafif bir gülümsemeyle. Ama devamını diyemedim. Yutkundum. Oysa öyle çekmişti ki canım şu mısırları, sırf çarşıdaki işimi bu mısırlar pahasına bahane etmiştim. Ama boğazıma bir şeyler dizilmişti. Yine...

Hani olurdu ya arada insana, böyle bir şeyler dizilirdi boğazına. Hani ayva yediğinizde bir şeyler kalırdı ya tam yutkunduğunuz noktada. İşte öyleydi. Tarifi imkansız ama herkesin bildiği. Belki benim ki biraz farklıydı. Herkesinki gibi olmayabilirdi. Daha sert ve daha acı vericiydi benimkisi...

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin