🔥
"Siz gerçekten aklınızı kaçırmışsınız..." diye mırıldandım. Bir elim belimde bir elim saç diplerimi çekiştirirken göz ucuyla karşımda süt dökmüş kedi gibi duran Seyhan ve Gürsel'e bakıyordum.
"Yenge bak..." dedi Seyhan ağladı ha ağlayacak bir halde. Bana doğru bir adım atacak olmuştu fakat hemen vazgeçti. Yüzü kıpkırmızı, gözleri dolu doluydu. Yanı başında kendi gibi dikilen Gürsel'in de ondan pek bir farkı yoktu.
"Yürek mi yediniz siz ha?" dedim sesimi fazla yükseltmemeye çalışıp. "Siz bu deli cesaretini nereden buluyorsunuz Allah aşkına? Hiç mi korkmuyorsunuz?"
"Yenge gerçekten bak biz..." Dolu dolu olan bakışlarını yan tarafındaki Gürsel'e kaldırdı. "Vallahi bak..." ama kurduğu cümleler hep yarım yamalaktı. Asla içinde oldukları durumu açıklayamıyordu.
"Siz nerede olduğunuzun bilincinde misiniz? Konağın sınırları içindesiniz!" elimle içinde olduğumuz garajı gösterdim. Evet konağın arkasında kalan, avluya göre daha sessiz sakin ve kimsenin doğru dürüst uğramadığı bir yerdi ama yine de 'İzol Konağı' sınırları içindeydik.
"Evet yenge ama kimse yoktu."
"Kimse yoktu? Yine de bu ne cesaret ya? Ya biri gelse? Ya biri aniden açsa şu kapıyı? Ki bakın gelebiliyormuş değil mi? Ben geldim bakın!" Kurduğum cümleler sinirden çok korku doluydu.
Ben Baran'ın 'Şirketten geç geleceğim, sen uyu' mesajından sonra bir türlü uyuyamayınca kendimi ders çalışmak için pencerenin önündeki masada bulmuş sonra da gözüme garajın penceresinden sızan ışık çarpınca Baran geldi sanıp inmiştim aşağı. Ama kapıyı açmamla karşılaştığım manzara beni şoka uğratıvermişti. Onları o halde, sarmaş dolaş yakalayınca ben bile panik oluvermiştim.
"Valla yenge ne desen haklısın..." diye mırıldandı deminden beri ilk defa Gürsel.
"Haklıyım tabi!" diye yükseldim. "Gerçekten var ya sizdeki iyi cesaret! Takdire şayan! Dua edin ben geldim! Başkası gelse ne olurdu biliyorsunuz değil mi?" İkisi de birbirine kaçamak bakışlar atarken Seyhan gözünden süzülen damlayı sildi alelacele. "Neyse..." dedim derin ve sinirli bir soluk alıp. "Ben gidiyorum. Siz de etrafı toparlayıp dönün bence. Kimse görmesin. Dikkat çekmeyin."
"Yenge!" dedi ben kapıya adımlarken Seyhan hızlıca. "Teşekkür ederiz. Başkası olsa mahvolmuştuk."
"Bak Seyhan bu kaçıncı oldu ben saymayı bıraktım. Ama bundan sonra-" Parmağımı ona doğru kaldırdım. "Bundan sonra ben yardım etmeyeceğim."
"Yenge..." Çenesi titrerken gözünden bir damla daha yaş kaydı.
"Abin." Derin bir nefes aldım ve kolunu sıvazladım. Bakışlarım arkasından gelen ve Seyhan'ın elini kendi eli içine alan Gürsel'e kaydı.
"Dikkat edeceğiz yenge söz." Dedi güven verici bir gülümsemeyle. Ama ben gülümseyemiyordum. Aksine içimdeki korku pek tarif edilecek cinsten değildi.
"Neyse. Abiniz gelmeden ben gidiyorum." Elimle kapıyı itip dışarı adım atmıştım ki çarptığım bedenle bir adım gerilemek zorunda kaldım. İçimdeki korku tüm bedenimde baş gösterirken dudaklarımdan güç bela adı döküldü.
"Baran..."
"Ne oluyor burada?" Anlamsız bakışlarını benden kaldırıp geri doğru çevirdiğinde kaşları çatıldı yavaşça. El ele oluşlarını görmüştü. Onların öylece el ele tutuşuyor olduklarını görmüştü.
"Abi açıklayabiliriz." Diye ilk atılan Seyhan oldu ama elini hızlıca kaldırıp durdurdu onu. Çatık kaşlarının altındaki o öfkeli bakışları bana çevrildi.
"Gerçekten mi Elif?"
Sorduğu bir soru değildi. Öfke dolu bir söz de değildi. Resmen hayal kırıklıklarıyla doluydu. Adım ağzından hayal kırıklarının arasından dökülmüştü.
TA DAAAYeni bölüm alıntısı sizlerle efeniiim
Şimdiden yeni yılınızı kutlar, başta sağlık, huzur ve kalbinizden geçen her güzelliği yaşadığınız bir yıl olmasını dilerim.
Sizce yeni bölümde ne olacak?
Yeni bölüm tahminlerini alayım
Elif ne yapacak?
Seyhan ve Gürsel ne yapacak?
Ve en önemlisi Baran ne yapacak?
Peki bu durum Elif ve Baran'ın arasını nasıl etkileyecek?
Beğenmeyi ve yorum yapmayı, önceki bölümlere uğramadıysanız uğramayı unutmayın
Sizi seviyorum Allah'a emanet olun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Dla nastolatków'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...