🔥
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın guzularım
🔥
Hani aradığın şey dibinde olurdu ama zerre fark edemezdin ya. Defalarca geçerdin yanından hatta çarpardın bile. Göremezdin. Peki neden göremezdin? Niye perde inerdi insanın gözüne? Zoru neydi bunun?
Peki bir şeyleri böylesine gizlemenin, uzatmanın zoru neydi?
Neyin derdinde, neyin çabasındaydı?
Ben neyin derdi ve çabasındaydı bilmiyorum ama parmakları arasından sallanan bilekliğimin uçlarına bakıyordum öylece.
"O nedir?" dedim zar zor yutkunup. Oysa 'o benim' diye çekip almam lazım değil miydi? Neden diyemiyordum, neyi bekliyordum?
"Bu..." derin bir nefes aldı. Deminden beri bakışlarımı ayırmadığım parmaklarını araladı yavaşça. Bahçedeki uzakta kalan Işıkların loş bir biçimde aydınlattığı köşede karanlığa rağmen parıl parıl parlamıştı avucunun içinde.
"Bu çok uzun zamandır kim olduğunu bilmediğim ama deliler gibi aradığım birine ait." Bakışları bana çevrildi. Dudaklarında belli belirsiz bir tebessüm vardı. Ben ise bakışlarımı onun avcundaki 'bilekliğimden' zorla onun yüzüne kaldırabilmiştim.
"Kime?" dedim cılız bir şekilde. Oysa o 'benimdi'. Abimden bana kalan en değerli şeydi. O 'zifiri karanlıkta' kayıp gitmişti bileğimden. Oysa o güne kadar asla çıkmamıştı abimin taktığı bileğimden.
"Adını bilmiyorum..." güçlü bir şekilde yutkundu. "Ama çok yakınımda onu biliyorum."
"Nasıl biliyorsun?" dedim daha da cılızlaşan sesimle.
"Hissediyorum Elif. Çok güçlü bir şekilde hissediyorum. Çok yakınımda olduğunu hissediyorum. Ve bugün yarın onu bulacağıma eminim."
"Nasıl bu kadar eminsin?" Bakışlarımı tekrar bilekliğe indirdim.
"Kalbim... Böyle şeylere inanır mısın bilmiyorum ama kalbim hissediyor. Ve sanırım o gece bilekliğini düşüren o kızdan öyle etkilendim ki artık onun varlığını hissedebiliyorum."
"Maran..." dedim bakışlarımı avcunun içindeki bileklikten kaldırıp.
"Biliyor musun Elif? Bir ara bu bilekliğin sahibinin sen olduğunu sanmıştım."
🔥
Yeni bölüm tahminlerini alayım
Spoiiiii: Bu bölümde biri bileklik gerçeğini öğrenecek. Ama kim ve nasıl???
Sizce bilekliğin hakkındaki gerçeği ilk hangisi öğrenecek?
Hadi yorumlara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Dla nastolatków'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...