22-KEK

25.1K 1.1K 346
                                    

Merhaba hoşgeldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Merhaba hoşgeldiniz

Bölüm uzun benden demesi🌸 bol bol yorum yapmayı ve yıldızı aydınlatmayı unutmayın 🌸

Can Kazaz- Sürsün Bahar

🔥

Otuz altı saatlik bir nöbetten çıkmıştı Ahmet. Deyim yerindeyse pestili çıkmış, kendisini hastanenin koridorlarından kazımışlardı resmen.

Aslında çok uyku arayan bir insan değildi ama otuz altı saatlik nöbeti pek kolay geçmemişti. Bir düğün konvoyu kaza yapmış ve epey yaralı vardı. Acil çok hareketliydi.

O hengamede yemek yemeyi unutmuş su yerine de sadece kahve içebilmişti. Zira kahve içmese hiç ayakta duramayacaktı. Eğer kahveciler para kazanıyorsa bu doktorlar sayesinde olabilirdi. Çünkü Ahmet bile tek başına yirmiden fazla kahve içiyordu nöbetinde.

Ama içi rahattı çünkü oldukça olaylı geçen nöbetinde çok şükür ki hastalarının durumu iyiydi. İşte diyordu günün sonunda, işte tüm yorgunluğuma değdi. O yüzden kafasını rahat ve huzurla koymuştu yastığa. Otuz altı saatin uykusunu çatır çatır uyuyarak çıkarmak farzdı.

Fakat rahat doktor adama batardı. Bu kendini bildi bileli böyle olmuştu. Öğrenciliğinden tutun da şimdiki zamanına kadar.

Uyku ona haramdı...

Uyku ona düşmandı...

Uyku ona çooook uzaktı...

Hele ki başında Cihan gibi biri varsa rahat, huzur ve türevlerinin olması zaten imkansızdı.

"Sikeceğim ama Cihan!" dedi kafasını yatağından kaldırmadan. Cihan'ın paldır küldür sesleri kafasında yankılanıyordu. Tam on dakikadır Cihan'ın odadan banyoya, banyodan odaya olan adım sesleri ve ara ara çekmeceleri açıp kapatmasından uykuya dalamıyordu bir türlü. Bir de o kırılası ağzından küçük şarkılar mırıldanıyordu.

"Tamam abi yiiaa." Bir de o gevşek cevapları yok muydu. Deli olmuştu tümden. 'Tamam' deyip deyip hiç oralı olmuyordu bir de.

"Lan siktirip git!" diye gürledi artık Ahmet. Daha fazla dayanamamıştı. Kafasının altındaki yastığı tek hamlede ona doğru fırlattı.

"Saçıma geliyordu ha! Yeni fönledim daha!" Kafasına doğru gelen yastıktan son anda kaçan Cihan aynanın karşısına geçip saçlarını kontrol etmeye başladı. Kafasını sağa çevirdi sola çevirdi çenesini yukarı kaldırdı. Elleriyle yeni tıraş ettiği yanaklarını sıvazladı.

"Gelirsem ben tümden bozacağım seni! Bir uyutmadın amına koyayım! Nöbetten geldim lan ben!"

"Tamam abi ya gidiyorum beş dakikaya. Sen de amma sabırsızsın."

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin