10|GÖRÜNMEZ

33.9K 1.5K 238
                                    







"GÖRÜNMEZ"
Ayfer Vardar-Turnam Gidersen Mardin'e

🔥

🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔥

"Unuttuğun bir şey var!" dedim sertçe. Elimdeki silahı tekrar ona doğrulttum. "Eğer düşmanının elinde bir silah varsa ona sırtını dönmemen gerekir!" Hiç tereddüt etmeden soğuk metalin tetiğine dokundum.

Titreyen ellerimdeki silahtan bir kurşun çıktı. Silahın sesi gök gürültüsünün sesini bastırdı.

Elimdeki silahtan bir kurşun çıkmıştı.

Onu vurmuştum.

Vurulmuştu.

Gök yarılırcasına bir daha çatladı.

Zaman durmuş gibiydi. Eğer yağmurun insanın derisini döven damlaları üzerime düşmeseydi ben zamanın durduğunu sanacaktım.

Zihnim kara bir dehlizin içinde, bir kurşunun aleviyle yanmaya başlamıştı. Kulaklarımda demin kulakları sağır eden kurşunun uğultusu vardı.

Vurulmuştu.

Onu vurmuştum.

Gözüm dönmüş ve ben irademi kaybetmiştim duyduklarım karşısında. Zihnimdeki yangın düşünmemi engelliyordu.

Düşünemiyordum.

Parmaklarımın arasındaki soğuk metal tonlarca ağırlığa ulaştığında artık onu daha fazla taşıyamadım. Ayaklarımın önüne düşerken sadece karşıma bakıyordum.

Ben bir insanı vurmuştum...

"Baran oğlum?" dedi çitlerin ilerisinden bir ses.

Nefes almaya çalıştım ama zerre oksijen çekemiyordum ciğerlerime. Boğazımdan küçük bir hırıltı çıkarken elimi boğazıma attım nefes alabilmek için. Hayatımı karartan karabasanımın eli yine ve öncekilerden daha güçlü bir şekilde dolanmıştı boğazıma.

"Silah sesi geldi koşun!" dedi ben kafamdaki uğultu ve boğazımdaki görünmez elle savaşırken.

Nefes alamıyordum.

Olduğum yere mıhlanmış ve ne yapacağımı bilemiyordum.

Nefes alamıyordum.

Nefes almak için çabalıyordum ama çabalarım boşunaydı. Doğduğumdan beri benimle büyüyen astımım hayatımın en zor zamanlarından birinde yakalamıştı yine beni.

Ben birini vurmuştum.

Nefes alamıyordum.

Ellerimle boğazımı çekiştirip nefes almaya çabaladım ama olmadı. Yumruk yaptığım elimi göğsüme vurdum oradaki engel kalksın diye ama o da olmadı.

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin