Hoooop ben geldim❤️ birkaç şey diyip kaçacağım.ELİF'in bölümlerini düzenli olarak atmaya çalışıyorum biliyorsunuz. Hem ELİF'in hem de SERÇE KUŞU'nun epeydir burada olduğunu da biliyorsunuz. ELİF'in bölümlerinin düzenlendiğini de biliyorsunuz😂 (peki siz neyi bilmiyorsunuz 😂😂)
Ben birkaç kurguda ki bunu bazen bana siz atınca bazen de ben kendim denk gelerek görüyorum, benzerliklere rastladım veeee bana gelip 'ay efendim bak şunu şu kurguda gördüm oradan yazmışsın' demezseniz sevinirim. Çünküüüü o kurgular bizden sonra yazıldı anlatabiliyorum muuu yoksa ağlarım🥲
Ayrıca bir yazar arkadaşım da kendisi gelip konu benzerliğinin olduğunu kendisi yazdı ve sonrasında da kendi kurgusunun bir yıl sonra yayımlanmaya başladığını söyledi. Orta yolu bulduk. Benzer konular, başlangıçlar olabilir bir şey diyemem ama ben o noktadan sonrasına bakarım. Yani birebir benzer şeyler görürsem (ki başıma geldi, bir arkadaş ELİF'i bildiğiniz kopya etti ve sonra kaldırmak zorunda kaldı) bu konuda ben de haklarımı kullanırım.
Bebeklerim canlarım, biz bundan sonrasına bakalım ve dediğim gibi benzer şeyler yaşamak istemiyorum olursa da 'vay efendim' demeyin bana. Çünkü ELİF iki yıldır burada. Belli başlı kendisine has bir dili ve kendine has şeyleri var. Onları başka yerde görürsem ve sanki 'kendileri yazmış gibi ' olursa üzülürüm.
Ve gelelim son şeye
İLKKAN GELİYOR!!!!İLKKAN'ı burada bir karakter olarak okuyacağız ama bir süre sonra kendi hikayesine tanık olacağız. Yani beklemede kalın astsubay İlkkan için🔥
11| ERVAH-I EZELDEN
🎼Müslüm Gürses-Ervah-ı Ezelden
'Benim bu bahtımı kara yazmışlar'
yıldızı aydınlatan elleriniz dert görmesin🔥
Ne diyordu türküde;
'Ervah-ı ezelden levhi kalemden, levhi kalemden,
Bu benim bahtımı kara yazmışlar....'
Ve sanırım kara yazılan bu bahtımı hiçbir şey değiştiremeyecekti. O gün attığım o imza değildi bunu başlatan, bence bu ana rahmine düştüğüm an alnıma yazılan kara bir yazıydı ve ne yaparsam yapayım asla beyaz olmayacaktı.
Kabullenmek istemiyordum.
Ruhumla, aklımla, mantığımla, kalbimle... Hiçbir şekilde içine hapsolduğum bu kara yazılı ömrü kabullenmek istemiyordum ama bir türlü de çıkış yolu bulamıyordum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Dla nastolatków'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...