35. BÖLÜM ALINTI

3.7K 228 111
                                    




Toygar Işıklı(Kara Sevda)- İntikam Yemini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toygar Işıklı(Kara Sevda)- İntikam Yemini

(Kesinlikle medyadaki fon bu bölümün duygularını anlatıyor, bence dinleyerek okuyun)

🔥

"Sen kafayı yedin Baran! Ne olsa benden buluyorsun! Başına ne gelirse beni sorumlu tutuyorsun!"

"Öyle mi?" dedi yine en sakin sesiyle.

"EVET! Asla hata yapmazsın, asla düşmezsin değil mi! Çünkü sen mükemmelsin! Varsa yoksa sen! Harikasın çünkü! İyi şeyler olunca Baran yaptı ama en ufak hata da Maran öyle mi!" Çat diye bir ses duyduğumda sıçramıştım yerimden. Yere çarpılan bir şeyin sesiydi.

"Kendine gel..." diye mırıldandı. Ben de kapıyı hafifçe iteleyip içerideki o dehşet manzaraya çevirdim bakışlarımı.

"Ne var biliyor musun! Kendini beğenmiş bencil herifin tekisin! Ama var ya zerre başarın yok! Sen var ya bu şirkette ben olmasam tek başına hiçbir şey yapamazsın!"

"Öyle mi?" Ses tonu tehlikeli sakinliğini korurken ben zorla yutkunmuştum. Hatta biraz alaya da alır gibiydi.

"ÖYLE! Hiçbir şeyi hak etmeyen, kendi çıkarların için yaşayan, kendinden başka kimseyi düşünmeyen birisin! Kafana göre yaptığın her işin bedelini ben ödüyorum haberin var mı senin! Tek kalemde sildiğin milyon dolarlık ihale, anlaşmalar! Hepsinin bedelini ben ödüyorum! Ama sen zerre çevrendeki insanları umursamıyorsun! Bıktım anladın mı Baran! Her şeyi yapıp zulmünü bana çektirmenden, sürekli önümde olmandan, benim hak ettiğim şeyleri almandan bıktım!" Tekrar yere bir şeyin çarpılma sesi geldi kulaklarıma. Görebildiğim kadarıyla da bu bir dosyaydı. Mavi kapaklı bir dosya.

"Senin önündeyim öyle mi! Hak ettiğin şeyleri alıyorum? Anlat neyini almışım bileyim!" Sesi o korku dolu sakinliğini yine koruyordu. Hatta delirmiş gibi olan Maran'ın karşısındaki duruşu da.

"Zerre bir şey hak etmiyorsun sen!" dedi tekrar Maran. "Tüm aile gözünün içine bakıyor ama sen zerre bir şey hak etmiyorsun?"

"Hak etmediğim kovulduğum bu şirket mi?" Yine ve yine sakince sordu.

"Sadece biri! Aşiretin göz bebeği, herkesin parmakla gösterdiği birisin ama hak etmiyorsun! Hak etmediklerin de sinirimi bozuyor! Dışarıda insanların seni imrenerek anlatmasından da nefret ediyorum! Çünkü hak etmiyorsun! İzolların biricik torunu diyorlar! Hak etmiyorsun! Sen yokken ben vardım ve sen hiçbir şey yapmadan hazıra kondun sadece! O yüzden hiçbir şeyi hak etmiyorsun! Bu şirketi, bu işleri, insanların sevgisini, ilgisini hatta var ya!" Parmağını Baran'a doğru sallarken cümlesini kendi kendine yarıda kesiverdi.

"Hatta ne?" dedi Baran da ona doğru bir adım atıp. Yine sakindi.

"Elif'i bile hak etmiyorsun!"

"Elif'i bile? Konumuz proje değil mi!" Gözlerim iri iri açılırken nefesimi tutmuştum. Çünkü değişen ses tonu ve alaycı bir gülümsemenin yerleştiği yüzü buradan bakınca oldukça ürpertici görünüyordu.

"Sen dedemin zorunla gidip o kızla evlendin ve cehennemden kötü bir hayat yaşatıyorsun ona! Kız senin yüzünden ölümden döndü! Ölüyordu!"

"Kendine gel..." diye mırıldanırken kafasını önüne eğip iki yana salladı.

"Gelmeyeceğim!" Maran'ın elleri sertçe omuzlarına çarpınca bile sesini çıkarmadı. "GELMEYECEĞİM!"

"Haddini bil. Sana ne Elif'ten...."

"Bana nesi yok! Duydun mu bana nesi yok! En çok onu hak etmiyorsun sen!"

"Sana ne? Kardeşim sana ne?" Beynimde şimşekler çakarken diğer elimle de ağzımı kapattım hızla.

"ÇÜNKÜ ELİF'İ SEVİYORUM! OLDU MU!"

🔥

Evet beklenen alıntı geldi kuzularım

Sizce yeni bölümde ne olacak?

Tahminleri alayım

Baran ne yapacak?

Maran ne yapacak?

bu ikili arasında ne yaşanacak?

Peki Elif ne yapacak?

Önceki bölüme gelmeyenleri esefle kınarken yeni bölümü sabırsızlıkla beklemenizi tavsiye ediyorum

Yeni bölümde görüşmek üzere öpüldünüüüüzzz guzularım

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin